Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?
zoeken in:
0
geplaatst: 23 juni 2006, 13:40 uur
...dat je slecht geslapen hebt, maar over het leven gaat nadenken, tot de conclusie komt dat je je talenten niet benut en je oppeens heel oppervlakkig voelt
0
geplaatst: 23 juni 2006, 13:45 uur
luc011190 schreef:
...dat je slecht geslapen hebt, maar over het leven gaat nadenken, tot de conclusie komt dat je je talenten niet benut en je oppeens heel oppervlakkig voelt
talenten?
wat is dat? kan je dat eten?
0
geplaatst: 23 juni 2006, 14:11 uur
...dat je op MuMe meedoet met onzinnige verhalen over een schildpad en een krokodil
0
geplaatst: 23 juni 2006, 19:39 uur
Lin schreef:
dat zo'n zin je eraan herinnert dat je over anderhalve week examens hebt en als de donder moet gaan leren? Helaas, pc uitzetten blijft een opgave
dat zo'n zin je eraan herinnert dat je over anderhalve week examens hebt en als de donder moet gaan leren? Helaas, pc uitzetten blijft een opgave

Hee! Er zit een knop op je PC!
[/Doe Maar modus]
0
geplaatst: 23 juni 2006, 20:41 uur
gemaster schreef:
[/Doe Maar modus]
(quote)
[/Doe Maar modus]
Op veel PC's zit niet eens meer een uitknop... doet ie vanzelf

0
geplaatst: 23 juni 2006, 20:50 uur
Lin schreef:

Ja ik ken het
Heel bekend, maar ik ben er nu vanaf... Kom op je kunt het wel hoor

Succes ermee!

0
geplaatst: 24 juni 2006, 12:23 uur
...dat je ten einde raad bent omdat noch het internet, noch de telefoon, noch de televisie werkt bij je thuis, en dat je er dan achterkomt dat een van je huisgenoten gewoon de stekkers had uitgetrokken 

0
geplaatst: 24 juni 2006, 12:38 uur
Dat lekker in bed ligt, en opeens je vader naar boven komt dat de computer niks meer doet. Jij je rustig aankleedt en denkt van ach komt wel goed. Maar nee, je zet de computer aan en alles is zwart, zelfs veilige modus werkt niet 

0
handsome_devil
geplaatst: 24 juni 2006, 13:07 uur
Dat je bij je vader bent en opgebeld wordt door je moeder omdat je je kamer niet hebt opgeruimd en weer helemaal terug kunt lopen om dat alsnog te doen
.
.
0
geplaatst: 24 juni 2006, 13:28 uur
Dat het zonder enige vorm van aanleiding begint te regenen terwijl je lekker lui in je tuinstoel aan het zweten bent. 

0
geplaatst: 24 juni 2006, 13:31 uur
rayman schreef:
Dat het zonder enige vorm van aanleiding begint te regenen terwijl je lekker lui in je tuinstoel aan het zweten bent.

Ik had het toen ik vanwege een kar boodschappen en drie kratten bier 4 x het parkeerterrein van de AH over moest
0
geplaatst: 24 juni 2006, 13:34 uur
VanDeGriend schreef:
Ik had het toen ik vanwege een kar boodschappen en drie kratten bier 4 x het parkeerterrein van de AH over moest
(quote)
Slechts drie kratten bier.
Er wordt weer gevoetbald hoor dit weekend. 
0
geplaatst: 24 juni 2006, 13:44 uur
Had nog wat staan. En mijn vriendjes hebben beloofd de voorraad verder aan te vullen.
Maandagmorgen vrij

0
geplaatst: 24 juni 2006, 13:50 uur
VanDeGriend schreef:
Had nog wat staan. En mijn vriendjes hebben beloofd de voorraad verder aan te vullen.
Maandagmorgen vrij
(quote)
Maandagmorgen vrij

Niet onverstandig dachten wij.
0
geplaatst: 24 juni 2006, 21:29 uur
...dat je op vrijdag naar de C1000 gaat en het schappenrek voor tijdschriften leeg is?
...dat je op zaterdag naar de C1000 gaat en er ueberhaupt geen supermarkt meer is, omdat de complete inboedel op straat staat?
...dat er daardoor ook geen straat meer over is voor auto's en fietsers ed.
...dat je op zaterdag naar de C1000 gaat en er ueberhaupt geen supermarkt meer is, omdat de complete inboedel op straat staat?
0
geplaatst: 24 juni 2006, 21:47 uur
herman schreef:
...dat je op vrijdag naar de C1000 gaat en het schappenrek voor tijdschriften leeg is?
LOL
0
Allmusic
geplaatst: 24 juni 2006, 21:50 uur
Nieuwe aktie i.h.k.v. de supermarktoorlog? De hele inboedel halen, 1 artikel betalen?
0
geplaatst: 25 juni 2006, 13:12 uur
... dat je terwijl je onder de douche staat de waterdruk er in een keer afvliegt, terwijl je je haar net aan het wassen was
... Een uur later is er dan weer water, terwijl je je haar al hebt uitgespoeld in een ton regenwater, dus dat je nog een keer moet douchen...
... Een uur later is er dan weer water, terwijl je je haar al hebt uitgespoeld in een ton regenwater, dus dat je nog een keer moet douchen...
0
geplaatst: 25 juni 2006, 17:49 uur
Allmusic schreef:
Nieuwe aktie i.h.k.v. de supermarktoorlog? De hele inboedel halen, 1 artikel betalen?
Ja, wie weet. Ze waren aardig in de weer met bulldozers...
0
geplaatst: 26 juni 2006, 01:05 uur
Dat je het gevoel hebt dat de randomfunctie van je muziekspeler (als in software op je pc) bepaalde voorkeuren heeft?
0
geplaatst: 26 juni 2006, 01:11 uur
psychonaatje schreef:
Dat je het gevoel hebt dat de randomfunctie van je muziekspeler (als in software op je pc) bepaalde voorkeuren heeft?

0
geplaatst: 27 juni 2006, 21:12 uur
...Dat je naar de storm/bliksems geen internet meer hebt voor 2 dagen, dat je dan naar de provider belt en pas de 6e keer iemand met verstand aan de lijn krijgt 

0
geplaatst: 28 juni 2006, 01:01 uur
dat je naar tool bent geweest en niet kan geloven wat je allemaal hebt gezien en gehoord, je je zoooo geweldig voelt in de uren erna en niet kan wachten tot t volgende concert?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.