MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?

zoeken in:
Lin schreef:
dat je naar tool bent geweest en niet kan geloven wat je allemaal hebt gezien en gehoord, je je zoooo geweldig voelt in de uren erna en niet kan wachten tot t volgende concert?
Erg herkenbaar

Lin schreef:
dat je naar tool bent geweest en niet kan geloven wat je allemaal hebt gezien en gehoord, je je zoooo geweldig voelt in de uren erna en niet kan wachten tot t volgende concert?

Dat je het ontzettend leuk vindt dat iemand zo enthousiast en bevlogen is.

psychonaatje schreef:
(quote)

Dat je het ontzettend leuk vindt dat iemand zo enthousiast en bevlogen is.
Dat je het fijn vindt, dat sommige mensen dat soort dingen dan zeggen.

Lin
sluit zich daarbij aan en gaat snel verder met foto's kijken

handsome_devil
Dat je je zo verveelt dat je via MSN met je vrienden de imaginary band Erd vormt waarvan ik dan de gitariste word.

Dat van je 6 beste neighbours van last fm, er 5 van musicmeter komen

handsome_devil
bonothecat schreef:
Dat van je 6 beste neighbours van last fm, er 5 van musicmeter komen

Hoe krijg je dat nu weer voor elkaar? :O Ik heb maar één Nederlander in mijn neighbours list.

dat je al een tijdje niks meer vernomen hebt over de halsbrekende toeren van Lionel Richie?

ettettummu schreef:
dat je al een tijdje niks meer vernomen hebt over de halsbrekende toeren van Lionel Richie?

In een interview op CNN zei hij laatst: "I've had it with sjoelstenen. From now on I'm going to try it with discusses."

okee.
dus hij kan weer praten, ondanks zijn tongsplitsing en bot-door-neus aktie?

Nou, praten, praten. Dat is dan weer zo'n groot woord.

... dat je ineens ziet dat het 'Hebben jullie dat nou ook' topic al 61 pagina's lang is. En je je vervolgens of de MuMe-users nou echt zoveel hebben waarvan ze zich afvragen of anderen het ook hebben.

Dat je tot drie uur naar de Verdonksoap zit te kijken, en vervolgens om zes uur wakker wordt van de honger?

Dat je om 11 uur bent gestopt met het volgen van het Verdonk debat omdat je het geen uur meer trekt, maar dat je de volgende dag erachter komt dat je nog een complete werkdag had moeten doorbikkelen

Dat je het idee hebt dat het in het verdonk debat, niet alleen om het baantje van Verdonk gaat......maar dat iedereeen een tweede, een derde en een vierde agenda heeft.

Dat je door drie berichtjes te tikken over politiek hier, je toch wel erg merkt dat je het toch wel erg zat bent met de politiek in Nederland.

Dat je even pauze neemt na al dat rekenwerk alvorens je vrolijk verder in de MuMe-materie te verdiepen

Ruby1966
Dat je de nieuwe cd van Muse hebt besteld bij Bol.com, deze vandaag ontvangt, en na verwijdering van het cellofaan ontdekt dat er helemaal geen cd in het hoesje zit.....

Lin

nee wel eens dat ik twee cds van porcupine tree kocht (verschillende uiteraard ) en bij thuiskomst twee dezelfde cds in de hoesjes vond...

handsome_devil
Dat de barbeque gisteravond niet helemaal goed viel en dat je daarom nu nog steeds aan het overgeven bent

Ach.. Beterschap

handsome_devil
Dank je.

dat je nog stuiterend van de jetlag in huis rondloopt? En zo ineens in een gezellige buurtrel terecht komt met volgende ingredienten: invalide dronken buurman die huilt omdat hij zegt met pistool te zijn bedreigd wegens een zaklantaarn en op begane grond uit zijn raam hangt. Eeuwige buurvrouw die vanuit haar raam schuin tegenover boven de buurt van commentaar voorziet. Zwanger buurvrouwtje en grote dreigende partner die invalide buurman door zijn raam aanspreken. Diverse voorbijgangers die deskundig zijn over bedreigingen, deze buurman, invalide zijn, etc en hun mening graag even delen.
Rel ging eerst over de bedreiging (conclusie- heeft ws nooit plaatsgevonden, buurman wilde zijn zaklantaarn terug en een voorbijganger heeft aangeboden een nieuwe te komen brengen) en daarna over mijn opmerking over grietje van 11 die mij net even te verhit de invalide buurman voor 'gore leugenaar' uitmaakte. Vind ik toch niet helemaal normaal dat een volwassene (al is hij duidelijk dronken en niet helemaal bij, maar toch) zo door een kind wordt toegesproken, sorry.
Pfff, effe een overdosis Amsterdam inene zeg....

handsome_devil schreef:
Dat de barbeque gisteravond niet helemaal goed viel en dat je daarom nu nog steeds aan het overgeven bent

Ik heb gisteren voor het eerst in vele jaren ook weer eens overgegeven, maar dat kwam door een zware training. Ik heb vandaag gebarbecued, maar heb de goede hoop dat het allemaal gaar was.

Lin
dat je veel te laat naar bed gaat en toch al om 7.00 je bed uitdrijft van de warmte terwijl je eigenlijk eindelijk eens een keer uit kon slapen?

...dat je SoulSeek om een of andere duistere reden niet meer kan opstarten?

of dat je denkt met een nieuwtje te komen.
en is een ander net voor
of thuiskomen van je werk .een ijsje willen nemen.
en wife en kids lopen net met de laatste in hun mond

Dat het 4 uur is in de nacht en je niet kan slapen en voor het eerst hier een berichtje plaatst?

..Dat je net op de zaak komt, je gedemotiveerd bent, dit topic voor het eerst leest en dit eigenlijk een heel leuk topic vindt.

dat je denkt uit te kunnen slapen, maar dat je buurvrouw kennelijk zo gek wordt van haar 2 kleine kindertjes, dat ze ze naar buiten gooit, waar ze gewoon verder gaan met schreeuwen..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:14 uur

geplaatst: vandaag om 23:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.