MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?

zoeken in:
handsome_devil
Dat je maar besluit om je moeder en stiefvader die 3 uur geleden in slaap zijn gevallen wakker te maken, omdat je nu toch wel erg honger hebt.

Dat je buurvrouw mèt dr kleine kinderen vanaf vandaag voor twee weken op vakantie is

Dat je Haveaniceday dan 14 heerlijke dagen toewenst...

Haveanicefourteendays

dank u allen

Dat je je verveelt

Cath schreef:
Dat je je verveelt

We hebben allemaal de foto's van jouw kamer gezien en volgens mij kan daar best nog wat opgeruimd worden, ben je zo weer een middagje mee bezig....

Cath schreef:
Dat je je verveelt

Nee. Er is altijd wel wat te doen. Ga lekker wat rapmuziek uit de jaren '80 luisteren, zet een filmpje op, pak een tijdschrift, speel een spelletje, schrijf je in bij een modellenbureau, spreek met vrienden af, ga naar het terras, meld je aan bij een sportclub etc.

Er is ZOVEEL te doen.

... dat je je zusje wel kan schieten als je merkt dat ze zonder je medeweten je mp3-speler heeft meegenomen op vakantie, en dat je nu zelf muziekloos je rondjes moet fietsen?

gemaster schreef:
schrijf je in bij een modellenbureau

Vraagje jongens, ik weet niet waar ik dit eigenlijk hoor te posten, maar ik wil mn account verwijderen, of iig de naam wijzigen. Hoe krijg ik dat voor elkaar?

(Deze nickname was een grapje... )

Dat kan helaas niet. Al vaak gevraagd.

Ik begrijp wel waarom je je account wil verwijderen..

Hahaha Pat dis allemaal jouw schuld!

Ik krijg je nog wel, Coldplay - hater..

Chris Martin schreef:
Hahaha Pat dis allemaal jouw schuld!

Ik krijg je nog wel, Coldplay - hater..

kijk ff op mn nr2 in mn top 10..

Ik verander mn account wel in Anita en dan verwijder ik al mijn stemmen bij Chris Martin oke? *Ban me niet aub...*

Vrouwen en computers.....

In sommige gevallen ben ik het eens met bubbachups..

Ja, en als ik hierdoor net een dag te laat zit met mijn gok voor de 10.000ste user dan ligt dat dus aan Anita he...

Hahaha, sorry he Lukas .

... dat je het een raar gevoel blijft als je baas op dezelfde nummers los blijkt te gaan als jezelf doet.

Reijersen schreef:
... dat je het een raar gevoel blijft als je baas op dezelfde nummers los blijkt te gaan als jezelf doet.

Mensen met een eigen bedrijf hebben dat vaak.

gemaster schreef:
(quote)

Mensen met een eigen bedrijf hebben dat vaak.

maar ik ben callcenter-agent en mn supervisor is 53

Reijersen schreef:
(quote)

maar ik ben callcenter-agent en mn supervisor is 53

Echt goeie muziek is van alle tijden denk ik

...dat je om half 5 's nachts in de binnenstad een exacte kopie van Selmaduim tegen het lijf loopt?

Ik wilde eerst nog vragen of ze het was, maar toen bleek dat ze in haar linkerhand een hamburger van de friettent had en mij vroeg om een sigaret leek het me toch wel aannemelijk dat ze het niet was.

gemaster schreef:
...dat je om half 5 's nachts in de binnenstad een exacte kopie van Selmaduim tegen het lijf loopt?

Ik wilde eerst nog vragen of ze het was, maar toen bleek dat ze in haar linkerhand een hamburger van de friettent had en mij vroeg om een sigaret leek het me toch wel aannemelijk dat ze het niet was.
is Selma rechtshandig, dan

bubbachups schreef:
(quote)

We hebben allemaal de foto's van jouw kamer gezien en volgens mij kan daar best nog wat opgeruimd worden, ben je zo weer een middagje mee bezig....

WHAHAHAHAH!! Dat blijft je maar achtervolgen in je dromen he! Je mag best ff langskomen om het opteruimen hoor! Ik ga het mooi niet doen.

gemaster schreef:
(quote)

Nee. Er is altijd wel wat te doen. Ga lekker wat rapmuziek uit de jaren '80 luisteren, zet een filmpje op, pak een tijdschrift, speel een spelletje, schrijf je in bij een modellenbureau, spreek met vrienden af, ga naar het terras, meld je aan bij een sportclub etc.

Er is ZOVEEL te doen.

Ik heb niet veel jaren 80 hiphop..
Film wordt je zo sloom van
Tijdschrift is wel een goeie optie, is alleen wel snel weer uit..
Spelletjes zijn leuk, maar dan moet ik weer iemand vinden die ook zin heeft daarin.
modellenbureau?
Ja, doe ik ook zo veel mogelijk..
terras...?
Ik heb al een paard, geen zin in nog iets erbij

(wat ben ik moeilijk he! )

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:23 uur

geplaatst: vandaag om 21:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.