Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?
zoeken in:
0
geplaatst: 9 juli 2006, 16:51 uur
Cath schreef:
modellenbureau?
(quote)
modellenbureau?

Cath schreef:
(wat ben ik moeilijk he!
)
(wat ben ik moeilijk he!
)
0
geplaatst: 9 juli 2006, 16:57 uur
Sorry. Ik ga alles doen wat je gezegd heb. Behalve dan het terras, de sportclub en het modellenbureau 

0
geplaatst: 9 juli 2006, 17:17 uur
Doe dat laatste nu maar wel. Die modellen zijn hartstikke rijk enzo en ze hoeven alleen maar met een boek op hun hoofd te kunnen lopen.
0
geplaatst: 9 juli 2006, 17:57 uur
...dat je door een beknelde zenuw bijna niet meer kunt lopen en nu je festivalzomer in gevaar ziet komen. ik zou woensdag naar het zuiden van belgië afreizen, maar dat zit er niet echt meer in. 

0
Allmusic
geplaatst: 9 juli 2006, 18:43 uur
Beterschap Herman!
...dat je een user ziet met de naam Jootje en denkt:
"Nee hè, niet nóg één"
"Nee hè, niet nóg één"

0
geplaatst: 9 juli 2006, 19:08 uur
Allmusic schreef:
Beterschap Herman!
"Nee hè, niet nóg één"
Beterschap Herman!
"Nee hè, niet nóg één"

Ja

Ze is trouwens wel een mede-Drentenaar
. Zo, er wonen hier in ieder geval al 4 mensen.
0
geplaatst: 9 juli 2006, 19:15 uur
herman schreef:
...dat je door een beknelde zenuw bijna niet meer kunt lopen en nu je festivalzomer in gevaar ziet komen. ik zou woensdag naar het zuiden van belgië afreizen, maar dat zit er niet echt meer in.

Heb ik vorig jaar zomer ook gehad, maar dat was met een aantal dagen rustig aan doen (lees: zo min mogelijk lopen) weer over.
Kan wel verotte pijn doen overigens als je een verkeerde beweging maakt... sterkte.
0
geplaatst: 9 juli 2006, 19:27 uur
gemaster schreef:
Klote, Herman... hopelijk valt het mee.
inderdaad.Klote, Herman... hopelijk valt het mee.
is het op zeker, of is er hoop?
0
geplaatst: 10 juli 2006, 12:41 uur
... dat je je afvraagt waarom je vandaag geen vrij hebt genomen?
0
geplaatst: 10 juli 2006, 13:34 uur
...dat je je speciaal voelt omdat jouw gemeente in het nieuws komt omdat er een bom uit WOII gevond werd 

0
SelmaDuim
geplaatst: 10 juli 2006, 13:55 uur
herman schreef:

Ai.

Heel veel sterkte, Herman.
0
geplaatst: 10 juli 2006, 15:00 uur
Ik ben terug uit het ziekenhuis en het ziet er naar uit dat Dour te vroeg komt.
Een zenuw in mijn rug zit bekneld, waardoor ik flinke pijn heb in mijn rug en mijn rechterbeen niet meer naar behoren kan gebruiken.
Heb nu een paardemiddel gekregen (ibuprofen 400 mg maakte geen verschil) tegen de pijn en moet veel liggen. Dus dat ga ik zo maar 's doen.
Baal wel heel erg, want ik had echt heel veel zin in Dour. Ik was de dagen aan het aftellen...
Bedankt voor jullie steunbetuigingen, dat doet me wel goed.
Een zenuw in mijn rug zit bekneld, waardoor ik flinke pijn heb in mijn rug en mijn rechterbeen niet meer naar behoren kan gebruiken. Heb nu een paardemiddel gekregen (ibuprofen 400 mg maakte geen verschil) tegen de pijn en moet veel liggen. Dus dat ga ik zo maar 's doen.
Baal wel heel erg, want ik had echt heel veel zin in Dour. Ik was de dagen aan het aftellen...
Bedankt voor jullie steunbetuigingen, dat doet me wel goed.

0
geplaatst: 10 juli 2006, 19:45 uur
gemaster schreef:
Doe dat laatste nu maar wel. Die modellen zijn hartstikke rijk enzo en ze hoeven alleen maar met een boek op hun hoofd te kunnen lopen.
Ja, maar kijk nou hoe ze zijn, sacharijnige truttige arrogante wijven. Nee, daar pas ik echt niet tussen. Alleen het geld is wel chill

0
geplaatst: 10 juli 2006, 19:51 uur
Cath schreef:
Ja, maar kijk nou hoe ze zijn, sacharijnige truttige arrogante wijven. Nee, daar pas ik echt niet tussen. Alleen het geld is wel chill

Nou chagerijnig valt toch wel mee? Ze zijn vaak wel arrogant, maar als ik een supermodel was, dan zou ik dat denk ik ook vanzelf worden. Niemand durft je immers meer tegen te spreken en je krijgt overal alles gedaan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.