Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?
zoeken in:
0
geplaatst: 11 juli 2006, 11:30 uur
Dank jullie wel, allemaal. De medicijnen werken erg goed, maar ik ben er nog wel even zoet mee helaas... Gelukkig kan ik inmiddels wel weer enigszins fatsoenlijk lopen.
Iemand interesse in een kaartje voor Dour?
Het begint overmorgen en op de eerste dag spelen o.a. Art Brut, Infadels, Maximo Park, Primal Scream, Jackson and his Computer Band, Ellen Allien, Miss Kittin, Erlend Oye, Roni Size, Wir Sind Helder, Nathan Fake en 65daysofstatic.
Het duurt 4 dagen en het kaartje kostte me 70 euro. Ik hoef er niet op te verdienen (ben al lang blij als ik het kwijtraak), dus meer zal ik er ook niet voor vragen (eerder minder).
Contact opnemen per PM of email ([email protected]).
(
)
Iemand interesse in een kaartje voor Dour?
Het begint overmorgen en op de eerste dag spelen o.a. Art Brut, Infadels, Maximo Park, Primal Scream, Jackson and his Computer Band, Ellen Allien, Miss Kittin, Erlend Oye, Roni Size, Wir Sind Helder, Nathan Fake en 65daysofstatic.
Het duurt 4 dagen en het kaartje kostte me 70 euro. Ik hoef er niet op te verdienen (ben al lang blij als ik het kwijtraak), dus meer zal ik er ook niet voor vragen (eerder minder).
Contact opnemen per PM of email ([email protected]).
(
)
0
geplaatst: 11 juli 2006, 13:14 uur
Ik hoop dat je je kaartje nog kwijt raakt, Herman. Misschien ook even posten op het forum van de Subjo's?
0
Ruby1966
geplaatst: 11 juli 2006, 20:49 uur
Plotseling tot de ontdekking komt dat je kaartje in huis hebt voor concert vanavond wat inmiddels al begonnen is....
0
geplaatst: 11 juli 2006, 20:57 uur
Ruby1966 schreef:
Plotseling tot de ontdekking komt dat je kaartje in huis hebt voor concert vanavond wat inmiddels al begonnen is....
rennen Plotseling tot de ontdekking komt dat je kaartje in huis hebt voor concert vanavond wat inmiddels al begonnen is....

0
geplaatst: 11 juli 2006, 20:57 uur
Ruby1966 schreef:

0
geplaatst: 11 juli 2006, 20:59 uur
Ruby1966 schreef:
Maar dat je in Amsterdam woont en het concert in Maastricht is?? Dan ga je het niet redden vrees ik.
0
Ruby1966
geplaatst: 11 juli 2006, 21:30 uur
Ik dacht dat het concert op 16 juli was...

The Tragically Hip..*huilt*

The Tragically Hip..*huilt*
0
geplaatst: 11 juli 2006, 21:39 uur
Goed dat je er nog achter kwam.
Anders zat je zondag daar op je kleedje in het veld.
0
Ruby1966
geplaatst: 11 juli 2006, 21:40 uur
rusty nail schreef:
Op mijn kleedje in Paradiso ja

0
geplaatst: 12 juli 2006, 11:06 uur
dat je eerst dubbel ligt om een shirt met de tekst 'ïk heb er de kracht niet voor" omdat je het echt een GEWELDIG shirt vindt, en het blijkt een soort uitgekauwde Geer en Goor grap te zijn?
En daarna in de auto weer dubbel ligt om een flauw liedje over 'toppertjes en breezertjes ananas' en dat dat ook weer iets vreselijks ordinairs en allang-uits blijkt te zijn...
En daarna in de auto weer dubbel ligt om een flauw liedje over 'toppertjes en breezertjes ananas' en dat dat ook weer iets vreselijks ordinairs en allang-uits blijkt te zijn...
0
geplaatst: 12 juli 2006, 11:23 uur
Ah... dat stukje haute culture is voorlopig volledig langs me heen gegaan, gelukkig.
0
geplaatst: 12 juli 2006, 11:25 uur
... dat je in de trein ineens iedereen een beetje binnensmonds ziet lachen op het moment dat 'Het volgende station is Goor' wordt omgeroepen.
0
geplaatst: 12 juli 2006, 11:31 uur
The Scientist schreef:
... dat je in de trein ineens iedereen een beetje binnensmonds ziet lachen op het moment dat 'Het volgende station is Goor' wordt omgeroepen.

0
geplaatst: 12 juli 2006, 11:35 uur
The Scientist schreef:
Hehe, bekend fenomeen

0
geplaatst: 12 juli 2006, 11:37 uur
...dat je opeens 500 berichten rijker bent in 2 dagen omdat er een of ander nieuw topic geopend is
?
?
0
geplaatst: 12 juli 2006, 12:32 uur
Kasperbert schreef:
...dat je opeens 500 berichten rijker bent in 2 dagen omdat er een of ander nieuw topic geopend is
?
tijd voor een nokawtje?...dat je opeens 500 berichten rijker bent in 2 dagen omdat er een of ander nieuw topic geopend is
?
0
geplaatst: 12 juli 2006, 12:36 uur
The Scientist schreef:
Heb t zelf bij Waspik en Roermond
0
geplaatst: 12 juli 2006, 13:28 uur
haakje schreef:
dat je eerst dubbel ligt om een shirt met de tekst 'ïk heb er de kracht niet voor" omdat je het echt een GEWELDIG shirt vindt, en het blijkt een soort uitgekauwde Geer en Goor grap te zijn?
Hij is inderdaad een beetje uitgekauwd. Echte fans gebruiken dan ook tegenwoordig 'Ik heb er de krab niet meer voor'.
0
geplaatst: 12 juli 2006, 13:34 uur
VanDeGriend schreef:
(quote)
Er zit een man in de trein die de hele tijd met zijn vinger....

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.