MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?

zoeken in:
[quote="gemaster]Hij is inderdaad een beetje uitgekauwd. Echte fans gebruiken dan ook tegenwoordig 'Ik heb er de krab niet meer voor'.[/quote]

ik denk dat ik deze ook pas na een paar maanden snap

Jij bent duidelijk geen echte fan. Geer en Goor moesten bij de visafslag gaan werken en toen moesten ze een ton krab legen. Toen zij Goor: 'Ik heb er de krab niet meer voor'.

gemaster schreef:
Jij bent duidelijk geen echte fan. Geer en Goor moesten bij de visafslag gaan werken en toen moesten ze een ton krab legen. Toen zij Goor: 'Ik heb er de krab niet meer voor'.

Ik voelde mij eigenlijk ver verheven boven het geer en goor gebeuren, maar dit is nu al de 2e keer dat ik niet meer bijkom...Ik vind dat ik het shirt wel waardig ben!

Dat je gaat zwemmen met vriendinnen, en je telefoon in hun tas doet.. om dat vervolgens te vergeten bij afscheid en nog proberen ze in te halen met de fiets wat niet lukt natuurlijk, waardoor je in totaal een uur op de fiets zit heen en weer te fietsen naar haar huis.. (kom net terug nen ben een beetje verbitterd )

Mojo Pin
Nee.

...dat je je de ongelukkigste mens in de wereld voelt omdat je vriendin net zegt dat ze niet echt meer verliefd is Hopelijk komt het nog goed.

Arno schreef:
...dat je je de ongelukkigste mens in de wereld voelt omdat je vriendin net zegt dat ze niet echt meer verliefd is Hopelijk komt het nog goed.

Hoop het ook voor je, Arno.

Sterkte ermee!

Arno schreef:

Om je een hart onder de riem te steken, verliefdheid is iets dat tijdelijk is. In een goede relatie gaat dat over in houden van en respect voor elkaar.

Allmusic
....dat zal ze niet bedoeld hebben, platedraaier.

Arno, ik zou zeggen: doe nog een uiterste poging om de relatie te redden, geef haar aandacht, laat je van je beste kant zien en kijk of de verliefdheid terugkomt. Mocht het niet lukken, dan heb je in ieder geval je best gedaan. Succes!

honger?

Marcel²
slaap

Marcel Jongeneel schreef:
slaap

op dat moment had ik daar totaal geen last van, lag toen al een uur te slapen

Geen boter meer in huis.

...dat je denkt. Wat hebben die buren klote-muziek op staan zeg...

Niet alleen mijn buren......

Arno schreef:

duim voor je, arno...

Jazper schreef:
...dat je denkt. Wat hebben die buren klote-muziek op staan zeg...

"ROOD" van Marco f*ck*ng Borsato, met de openslaande deuren open, een keertje of 8 achter elkaar (tot nu toe)

Mojo Pin
Sonic Nurse schreef:
(quote)

"ROOD" van Marco f*ck*ng Borsato, met de openslaande deuren open, een keertje of 8 achter elkaar (tot nu toe)

Dat gaat echt te ver.

Sonic Nurse schreef:
(quote)

He bah!

Lin
Sonic Nurse schreef:
(quote)

ik heb medelijden met je...

Lin schreef:
(quote)

ik heb medelijden met je...

Dank allemaal!
Ze hebben nu een ander plaatje opgezet. Volgens mij een live 'iets' van Anouk...
wat kan ik hier nu eens over heen knallen?
Gna Gna Gna

Mojo Pin
Kutschurft?

Dat als je over het strand loopt, je niets anders dan 'strandliedjes' in je hoofd hoort? Of liedjes gelinkt aan de branding en zee?

- sea of love
- love letters in the sand
- etc etc etc
(niet eens echt fijne liedjes om te horen...)

Mojo Pin
geen Castles made of sand?

Hihi, nee, geloof het niet! Maar een goed deel Beach Boys repetoire gebeurt wel.....

.... dat je in één avond/nacht 8 platen CSL'ed?

L_T_B schreef:
.... dat je in één avond/nacht 8 platen CSL'ed?
Nopes

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:32 uur

geplaatst: vandaag om 15:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.