Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?
zoeken in:
0
geplaatst: 12 juli 2006, 13:34 uur
[quote="gemaster]Hij is inderdaad een beetje uitgekauwd. Echte fans gebruiken dan ook tegenwoordig 'Ik heb er de krab niet meer voor'.[/quote]
ik denk dat ik deze ook pas na een paar maanden snap
ik denk dat ik deze ook pas na een paar maanden snap

0
geplaatst: 12 juli 2006, 13:38 uur
Jij bent duidelijk geen echte fan. Geer en Goor moesten bij de visafslag gaan werken en toen moesten ze een ton krab legen. Toen zij Goor: 'Ik heb er de krab niet meer voor'.
0
geplaatst: 12 juli 2006, 13:54 uur
http://www.nu.nl/news/777065/122/McDonalds_haalt_omstreden_urinoirs_weg.html
In combinatie met de naam van die directeur.

0
geplaatst: 12 juli 2006, 13:56 uur
gemaster schreef:
Jij bent duidelijk geen echte fan. Geer en Goor moesten bij de visafslag gaan werken en toen moesten ze een ton krab legen. Toen zij Goor: 'Ik heb er de krab niet meer voor'.
Ik voelde mij eigenlijk ver verheven boven het geer en goor gebeuren, maar dit is nu al de 2e keer dat ik niet meer bijkom...Ik vind dat ik het shirt wel waardig ben!

0
geplaatst: 12 juli 2006, 13:57 uur
Woody schreef:

!!!
0
geplaatst: 12 juli 2006, 22:17 uur
Dat je gaat zwemmen met vriendinnen, en je telefoon in hun tas doet.. om dat vervolgens te vergeten bij afscheid en nog proberen ze in te halen met de fiets wat niet lukt natuurlijk, waardoor je in totaal een uur op de fiets zit heen en weer te fietsen naar haar huis.. (kom net terug nen ben een beetje verbitterd
)
)
0
geplaatst: 12 juli 2006, 22:38 uur
...dat je je de ongelukkigste mens in de wereld voelt omdat je vriendin net zegt dat ze niet echt meer verliefd is
Hopelijk komt het nog goed.
0
geplaatst: 12 juli 2006, 22:43 uur
Arno schreef:
...dat je je de ongelukkigste mens in de wereld voelt omdat je vriendin net zegt dat ze niet echt meer verliefd is
Hopelijk komt het nog goed.Hoop het ook voor je, Arno.
0
geplaatst: 12 juli 2006, 22:44 uur
Arno schreef:
Hopelijk komt het nog goed.Om je een hart onder de riem te steken, verliefdheid is iets dat tijdelijk is. In een goede relatie gaat dat over in houden van en respect voor elkaar.
0
Allmusic
geplaatst: 12 juli 2006, 22:53 uur
....dat zal ze niet bedoeld hebben, platedraaier.
Arno, ik zou zeggen: doe nog een uiterste poging om de relatie te redden, geef haar aandacht, laat je van je beste kant zien en kijk of de verliefdheid terugkomt. Mocht het niet lukken, dan heb je in ieder geval je best gedaan. Succes!
Arno, ik zou zeggen: doe nog een uiterste poging om de relatie te redden, geef haar aandacht, laat je van je beste kant zien en kijk of de verliefdheid terugkomt. Mocht het niet lukken, dan heb je in ieder geval je best gedaan. Succes!
0
geplaatst: 13 juli 2006, 09:51 uur
Marcel Jongeneel schreef:
slaap
slaap
op dat moment had ik daar totaal geen last van, lag toen al een uur te slapen

0
geplaatst: 13 juli 2006, 14:47 uur
...dat je denkt. Wat hebben die buren klote-muziek op staan zeg...
0
geplaatst: 13 juli 2006, 15:08 uur
Arno schreef:
Hopelijk komt het nog goed.duim voor je, arno...

0
geplaatst: 13 juli 2006, 15:13 uur
Jazper schreef:
"ROOD" van Marco f*ck*ng Borsato, met de openslaande deuren open, een keertje of 8 achter elkaar (tot nu toe)

0
Mojo Pin
geplaatst: 13 juli 2006, 15:20 uur
Sonic Nurse schreef:
"ROOD" van Marco f*ck*ng Borsato, met de openslaande deuren open, een keertje of 8 achter elkaar (tot nu toe)

(quote)

Dat gaat echt te ver.
0
geplaatst: 13 juli 2006, 15:21 uur
Sonic Nurse schreef:

(quote)

He bah!
0
geplaatst: 13 juli 2006, 15:26 uur
Sonic Nurse schreef:

(quote)

ik heb medelijden met je...
0
geplaatst: 13 juli 2006, 15:46 uur
Dank allemaal!
Ze hebben nu een ander plaatje opgezet. Volgens mij een live 'iets' van Anouk...

wat kan ik hier nu eens over heen knallen?Gna Gna Gna

0
geplaatst: 13 juli 2006, 16:04 uur
Dat als je over het strand loopt, je niets anders dan 'strandliedjes' in je hoofd hoort? Of liedjes gelinkt aan de branding en zee?
- sea of love
- love letters in the sand
- etc etc etc
(niet eens echt fijne liedjes om te horen...)
- sea of love
- love letters in the sand
- etc etc etc
(niet eens echt fijne liedjes om te horen...)
0
geplaatst: 13 juli 2006, 16:07 uur
Hihi, nee, geloof het niet! Maar een goed deel Beach Boys repetoire gebeurt wel.....
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.