Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?
zoeken in:
0
fastpulseboy
geplaatst: 15 juli 2006, 11:10 uur
dat je denkt, nu moet het maar eens afgelopen zijn met die zinloze KO's
0
geplaatst: 15 juli 2006, 11:15 uur
0
geplaatst: 15 juli 2006, 19:26 uur
dat je baas op het werk uit zichzelf 'Studio Brussel' heeft opgezet en dat je nu soms wel erg gave muziek hebt tijdens de arbeid. Gisteren hoorde ik 'Now I Wanne Be Your Dog' van The Stooges zelfs voorbij komen.
0
geplaatst: 15 juli 2006, 22:28 uur
gemaster schreef:
dat je baas op het werk uit zichzelf 'Studio Brussel' heeft opgezet en dat je nu soms wel erg gave muziek hebt tijdens de arbeid. Gisteren hoorde ik 'Now I Wanne Be Your Dog' van The Stooges zelfs voorbij komen.

0
geplaatst: 16 juli 2006, 00:27 uur
Dat je een bezoek aan de tandarts hebt afgelegd dat compleet probleemloos is verlopen en je daardoor bij het tandenpoetsen denkt, 'ach, vanavond maar eens wat minder goed'?
Lang leve de vrijheid......!!!!
0
geplaatst: 16 juli 2006, 00:54 uur
fish schreef:
Dat je een bezoek aan de tandarts hebt afgelegd dat compleet probleemloos is verlopen en je daardoor bij het tandenpoetsen denkt, 'ach, vanavond maar eens wat minder goed'?
poets je tanden toch maar goed anders zit je de volgende keer veel langer bij de kiezenbeul aka smoelensmid
0
geplaatst: 16 juli 2006, 08:59 uur
fish schreef:
Ergens ken ik dat gevoel wel ja

0
geplaatst: 17 juli 2006, 12:32 uur
Dat je een favoriet album vindt op deze site, zo een waar je al jaren gek op bent, en je besluit er een gloedvolle review bij te schrijven, maar je de juiste woorden niet kan vinden die aangeven wat dit album betekent in je leven......
Damn, waar zijn de juiste woorden?????
En waarom is een album soms zo belangrijk, tis maar muziek???
Damn, waar zijn de juiste woorden?????
En waarom is een album soms zo belangrijk, tis maar muziek???
0
geplaatst: 17 juli 2006, 13:13 uur
Waaaaat! ... dat je op je eerste officiële vakantiedag ziek bent

0
geplaatst: 17 juli 2006, 15:01 uur
...dat je je net bedenkt dat een van de huisregels van MuMe is dat er niet over politiek gepraat wordt? daar wordt toch niemand blijer van. 

0
geplaatst: 17 juli 2006, 15:01 uur
en daar gaat het schaartje in.. helemaal gelijk herman.
helaas voor alle beterschapswensen aan nevyn... die wel mochten.... Beterschap Nevyn
helaas voor alle beterschapswensen aan nevyn... die wel mochten.... Beterschap Nevyn
0
geplaatst: 17 juli 2006, 18:25 uur
Dat je nu al een maand lang driftig je huiswerk voor Lowlands aan het doen bent, maar dat je al die nieuwe muziek een beetje beu bent? Ik merkte dat ik laatst gewoon met tegenzin naar Placebo zat te luisteren. Denk dat ik die band dan ook maar gewoon oversla, want om nu in een maand nog al die albums af te gaan werken, dat zie ik eigenlijk niet meer zo zitten.
0
geplaatst: 17 juli 2006, 21:44 uur
dat je op 'n dagje Efteling de hele dag Lori Spee in je hoofd hebt?
0
geplaatst: 18 juli 2006, 09:19 uur
gemaster schreef:
haha, dacht dat ik de enige nerd was die dat deed! Toch moet je volhouden
(nouja, moeten, moeten is dwang en huilen kindergezang, je moet als je wil
). Want straks heb je er veel lol van, kun je lekker meebleren! Of in ieder geval de ingezette zinnen afmaken!

0
geplaatst: 18 juli 2006, 09:21 uur
ettettummu schreef:
Klote nokouwts ook.
0
geplaatst: 18 juli 2006, 19:32 uur
0
geplaatst: 18 juli 2006, 20:14 uur
haakje schreef:
).
Want straks heb je er veel lol van, kun je lekker meebleren! Of in ieder geval de ingezette zinnen afmaken!
). Want straks heb je er veel lol van, kun je lekker meebleren! Of in ieder geval de ingezette zinnen afmaken!

Ja daar doe ik het dus voor! Maar ik heb de laatste tijd veel albums gedownload die ik ook heel graag wil luisteren, maar waar ik geen tijd voor heb door dat verdomde Lowlands huiswerk. Misschien ga ik van de week eens zondigen en zet ik nog een My Bloody Valentine plaat op.
0
geplaatst: 19 juli 2006, 21:15 uur
Hebben jullie nou ook Euroshopperlimonadeinvriesijsjes? 10 voor 49 cent bij de Albert Heijn en altijd lekker 

0
geplaatst: 19 juli 2006, 22:00 uur
Lukas schreef:
Hebben jullie nou ook Euroshopperlimonadeinvriesijsjes? 10 voor 49 cent bij de Albert Heijn en altijd lekker

nee, maar wel een koelbox vol met verslavende ice-tea
0
geplaatst: 19 juli 2006, 22:11 uur
Dat je lekker met je ogen dicht en oordoppen in aan het water ligt te zonnen en je vervolgens een dikke tak recht op je hoofd krijgt doordat er iemand zonodig met z'n hond moet spelen?
Gekker moet het niet worden
Gekker moet het niet worden

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.