MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?

zoeken in:
handsome_devil
L_T_B schreef:
.... dat je in één avond/nacht 8 platen CSL'ed?

Ja daar had ik ook last van inderdaad

CSL?

Dat je vandaag naar Dance Valley gaat?

handsome_devil

Met iemand anders tegelijk dezelfde plaat beluisteren

Ik neem aan dat dit niet naast elkaar op de bank gebeurt?

JonnieBrasco
cyber stereo listening, gemaster.

fastpulseboy
dat je denkt, nu moet het maar eens afgelopen zijn met die zinloze KO's

fastpulseboy schreef:
dat je denkt, nu moet het maar eens afgelopen zijn met die zinloze KO's

Soms.

dat je baas op het werk uit zichzelf 'Studio Brussel' heeft opgezet en dat je nu soms wel erg gave muziek hebt tijdens de arbeid. Gisteren hoorde ik 'Now I Wanne Be Your Dog' van The Stooges zelfs voorbij komen.

gemaster schreef:
dat je baas op het werk uit zichzelf 'Studio Brussel' heeft opgezet en dat je nu soms wel erg gave muziek hebt tijdens de arbeid. Gisteren hoorde ik 'Now I Wanne Be Your Dog' van The Stooges zelfs voorbij komen.

Dat je een bezoek aan de tandarts hebt afgelegd dat compleet probleemloos is verlopen en je daardoor bij het tandenpoetsen denkt, 'ach, vanavond maar eens wat minder goed'?

Lang leve de vrijheid......!!!!

fish schreef:
Dat je een bezoek aan de tandarts hebt afgelegd dat compleet probleemloos is verlopen en je daardoor bij het tandenpoetsen denkt, 'ach, vanavond maar eens wat minder goed'?

poets je tanden toch maar goed anders zit je de volgende keer veel langer bij de kiezenbeul aka smoelensmid

fish schreef:

Ergens ken ik dat gevoel wel ja

ik moest alleen maar beter gaan poetsen van de tandarts

Dat je een favoriet album vindt op deze site, zo een waar je al jaren gek op bent, en je besluit er een gloedvolle review bij te schrijven, maar je de juiste woorden niet kan vinden die aangeven wat dit album betekent in je leven......

Damn, waar zijn de juiste woorden?????

En waarom is een album soms zo belangrijk, tis maar muziek???

nooit last van

Sonic Nurse schreef:
.... dat je wederom bij jezelf denkt; In wat voor land leef ik in godsnaam ?!

Waaaaat!

... dat je op je eerste officiële vakantiedag ziek bent

...dat je je net bedenkt dat een van de huisregels van MuMe is dat er niet over politiek gepraat wordt? daar wordt toch niemand blijer van.

en daar gaat het schaartje in.. helemaal gelijk herman.

helaas voor alle beterschapswensen aan nevyn... die wel mochten.... Beterschap Nevyn

Hahah, nou nog bedankt hoor allemaal

Dat je nu al een maand lang driftig je huiswerk voor Lowlands aan het doen bent, maar dat je al die nieuwe muziek een beetje beu bent? Ik merkte dat ik laatst gewoon met tegenzin naar Placebo zat te luisteren. Denk dat ik die band dan ook maar gewoon oversla, want om nu in een maand nog al die albums af te gaan werken, dat zie ik eigenlijk niet meer zo zitten.

dat je op 'n dagje Efteling de hele dag Lori Spee in je hoofd hebt?

Wie is Lori Spee?
De Efteling ken ik wel.

gemaster schreef:

haha, dacht dat ik de enige nerd was die dat deed! Toch moet je volhouden (nouja, moeten, moeten is dwang en huilen kindergezang, je moet als je wil ).
Want straks heb je er veel lol van, kun je lekker meebleren! Of in ieder geval de ingezette zinnen afmaken!

ettettummu schreef:

Klote nokouwts ook.

Lin
ettettummu schreef:

lori

haakje schreef:

haha, dacht dat ik de enige nerd was die dat deed! Toch moet je volhouden (nouja, moeten, moeten is dwang en huilen kindergezang, je moet als je wil ).
Want straks heb je er veel lol van, kun je lekker meebleren! Of in ieder geval de ingezette zinnen afmaken!

Ja daar doe ik het dus voor! Maar ik heb de laatste tijd veel albums gedownload die ik ook heel graag wil luisteren, maar waar ik geen tijd voor heb door dat verdomde Lowlands huiswerk. Misschien ga ik van de week eens zondigen en zet ik nog een My Bloody Valentine plaat op.

Hebben jullie nou ook Euroshopperlimonadeinvriesijsjes? 10 voor 49 cent bij de Albert Heijn en altijd lekker

Lukas schreef:
Hebben jullie nou ook Euroshopperlimonadeinvriesijsjes? 10 voor 49 cent bij de Albert Heijn en altijd lekker

nee, maar wel een koelbox vol met verslavende ice-tea

Dat je lekker met je ogen dicht en oordoppen in aan het water ligt te zonnen en je vervolgens een dikke tak recht op je hoofd krijgt doordat er iemand zonodig met z'n hond moet spelen?

Gekker moet het niet worden

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:42 uur

geplaatst: vandaag om 17:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.