MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?

zoeken in:
Lin
Lukas schreef:
Hebben jullie nou ook Euroshopperlimonadeinvriesijsjes? 10 voor 49 cent bij de Albert Heijn en altijd lekker

oh, ik zal dr morgen eens snel om gaan

Lukas schreef:
Hebben jullie nou ook Euroshopperlimonadeinvriesijsjes? 10 voor 49 cent bij de Albert Heijn en altijd lekker

nóg niet..

...dat je je na 3 weken vakantie totaal ontvreemd voelt op MuMe?
...en dat je je afvraagt waarom het hier zo f*king warm is, en op vakantie niet?

Anna.R schreef:
...dat je je na 3 weken vakantie totaal ontvreemd voelt op MuMe?

je ziet zo weer in de spiraal

Anna.R schreef:
...en dat je je afvraagt waarom het hier zo f*king warm is, en op vakantie niet?

waar ben je geweest dan? Het is in vrijwel heel Europa momenteel mooi weer geloof ik

Haveaniceday schreef:
waar ben je geweest dan? Het is in vrijwel heel Europa momenteel mooi weer geloof ik

Noorwegen: over het algemeen zo'n 20*C, maar aangezien we vooral in huisjes waren die hoog lagen was het voor ons 16*C en bewolkt......

handsome_devil
dat je in slaap valt terwijl je aan het csl'en bent

hpvmars
handsome_devil schreef:
dat je in slaap valt terwijl je aan het csl'en bent

Nee, nooit. Je moet af en toe wat tegen elkaar zeggen hè

handsome_devil
hpvmars schreef:
(quote)

Nee, nooit. Je moet af en toe wat tegen elkaar zeggen hè

Ahh ok. Hoort dat ook bij csl'en?

Dat je erachter komt dat 256 mb toch wel erg weinig is voor 3 weken vakantie

Marcel²
luc011190 schreef:
Dat je erachter komt dat 256 mb toch wel erg weinig is voor 3 weken vakantie

Ik had 512 mb en dat ging net.

...dat je naar een geweldig souloptreden bent geweest waar maximaal 30 mensen waren. Je erachter komt dat je collega ook geweest is en je die niet eens gezien hebt. Daardoor de hele werkdag vol vervoering en terugkomend kippenvel over het optreden napraat.

Ruby1966
Dat je een fles rosé wilt openen en tot de ontdekking komt dat er geen normale kurk in zit , maar één of ander plastic geval..vervolgens blijf je met je kurketrekker rondjes draaien en komt dat ding halverwege geen milimeter meer omhoog ....dan heel hard proberen te trekken..en uiteindelijk na een kwartier kun je dan eindelijk een glaasje inschenken.....

Dat je wilt csl'en met je csl-vriendinnetje, maar dat die nu net een weekendje weg is...

Ruby1966 schreef:
Dat je een fles rosé wilt openen en tot de ontdekking komt dat er geen normale kurk in zit , maar één of ander plastic geval..vervolgens blijf je met je kurketrekker rondjes draaien en komt dat ding halverwege geen milimeter meer omhoog ....dan heel hard proberen te trekken..en uiteindelijk na een kwartier kun je dan eindelijk een glaasje inschenken.....

Had je die nog niet eerder gezien?

Klik
Klik

Ruby1966
HiLL schreef:
Had je die nog niet eerder gezien?

Klik
Klik

Weet je ook nog een site met adviezen hoe ik zo'n ding er makkelijk uit krijg?

Reijersen schreef:
...dat je naar een geweldig souloptreden bent geweest waar maximaal 30 mensen waren. Je erachter komt dat je collega ook geweest is en je die niet eens gezien hebt. Daardoor de hele werkdag vol vervoering en terugkomend kippenvel over het optreden napraat.

Welk optreden was dat dan, Reijersen?

psychonaatje schreef:
(quote)

Welk optreden was dat dan, Reijersen?

Anthony David

... dat je het zonnetje ziet schijnen en bij jezelf denkt, gut, dit is eigenlijk wel heel mooi fietsweer?

L_T_B schreef:
... dat je het zonnetje ziet schijnen en bij jezelf denkt, gut, dit is eigenlijk wel heel mooi fietsweer?

L_T_B schreef:

dat je daarom er in een zondag en een maandag als 200 km op hebt zitten.

L_T_B schreef:

Ik heb vandaag 170 km gedaan in de Ardennen, en ik kan je geen ongelijk geven

Fietsweer... nee... skeelereweer ... Zwolle-Kampen-Hattem-Zwolle gedaan

The Scientist schreef:
Fietsweer... nee... skeelereweer ... Zwolle-Kampen-Hattem-Zwolle gedaan

Over de Dijk langs Zalk?

, woon zelf vlakbij de dijk in Zwolle... dus das wel makkelijk om de dijk op te komen... en dat rijdt heerlijk richting Kampen

The Scientist schreef:
, woon zelf vlakbij de dijk in Zwolle... dus das wel makkelijk om de dijk op te komen... en dat rijdt heerlijk richting Kampen

Ben in Kampen opgegroeid... vandaar!

Ik heb er de eerste 3 maanden van mijn leven gewoond ... en heb er nog steeds redelijk veel familie wonen... dus kom er regelmatig.

Arno schreef:
(quote)

Ik heb vandaag 170 km gedaan in de Ardennen, en ik kan je geen ongelijk geven
Petje af hoor.We hebben iemand met conditie in ons midden.

rusty nail schreef:
(quote)
Petje af hoor.We hebben iemand met conditie in ons midden.

Ik zie trouwens dat ik soms langs jouw woonplaats passeer wanneer ik ga fietsen

Arno schreef:
(quote)

Ik zie trouwens dat ik soms langs jouw woonplaats passeer wanneer ik ga fietsen
welke afstanden leg je wel niet af dan

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:25 uur

geplaatst: vandaag om 19:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.