Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?
zoeken in:
0
geplaatst: 19 juli 2006, 22:14 uur
Lukas schreef:
Hebben jullie nou ook Euroshopperlimonadeinvriesijsjes? 10 voor 49 cent bij de Albert Heijn en altijd lekker
Hebben jullie nou ook Euroshopperlimonadeinvriesijsjes? 10 voor 49 cent bij de Albert Heijn en altijd lekker

oh, ik zal dr morgen eens snel om gaan

0
geplaatst: 19 juli 2006, 22:25 uur
Lukas schreef:

nóg niet..
0
geplaatst: 19 juli 2006, 23:14 uur
...dat je je na 3 weken vakantie totaal ontvreemd voelt op MuMe?
...en dat je je afvraagt waarom het hier zo f*king warm is, en op vakantie niet?
...en dat je je afvraagt waarom het hier zo f*king warm is, en op vakantie niet?
0
geplaatst: 20 juli 2006, 11:05 uur
Anna.R schreef:
waar ben je geweest dan? Het is in vrijwel heel Europa momenteel mooi weer geloof ik
0
geplaatst: 20 juli 2006, 16:38 uur
Haveaniceday schreef:
waar ben je geweest dan? Het is in vrijwel heel Europa momenteel mooi weer geloof ik
Noorwegen: over het algemeen zo'n 20*C, maar aangezien we vooral in huisjes waren die hoog lagen was het voor ons 16*C en bewolkt......
0
handsome_devil
geplaatst: 22 juli 2006, 10:30 uur
dat je in slaap valt terwijl je aan het csl'en bent 

0
hpvmars
geplaatst: 22 juli 2006, 11:49 uur
Nee, nooit. Je moet af en toe wat tegen elkaar zeggen hè

0
handsome_devil
geplaatst: 22 juli 2006, 12:23 uur
hpvmars schreef:
(quote)

Ahh ok. Hoort dat ook bij csl'en?

0
geplaatst: 22 juli 2006, 14:44 uur
Dat je erachter komt dat 256 mb toch wel erg weinig is voor 3 weken vakantie 

0
geplaatst: 22 juli 2006, 17:06 uur
...dat je naar een geweldig souloptreden bent geweest waar maximaal 30 mensen waren. Je erachter komt dat je collega ook geweest is en je die niet eens gezien hebt. Daardoor de hele werkdag vol vervoering en terugkomend kippenvel over het optreden napraat.
0
Ruby1966
geplaatst: 22 juli 2006, 22:38 uur
Dat je een fles rosé wilt openen en tot de ontdekking komt dat er geen normale kurk in zit , maar één of ander plastic geval..vervolgens blijf je met je kurketrekker rondjes draaien en komt dat ding halverwege geen milimeter meer omhoog
....dan heel hard proberen te trekken..en uiteindelijk na een kwartier kun je dan eindelijk een glaasje inschenken.....
....dan heel hard proberen te trekken..en uiteindelijk na een kwartier kun je dan eindelijk een glaasje inschenken.....
0
geplaatst: 22 juli 2006, 22:58 uur
Dat je wilt csl'en met je csl-vriendinnetje, maar dat die nu net een weekendje weg is...
0
geplaatst: 22 juli 2006, 23:31 uur
Ruby1966 schreef:
Dat je een fles rosé wilt openen en tot de ontdekking komt dat er geen normale kurk in zit , maar één of ander plastic geval..vervolgens blijf je met je kurketrekker rondjes draaien en komt dat ding halverwege geen milimeter meer omhoog
....dan heel hard proberen te trekken..en uiteindelijk na een kwartier kun je dan eindelijk een glaasje inschenken.....Had je die nog niet eerder gezien?
Klik
Klik

0
Ruby1966
geplaatst: 22 juli 2006, 23:47 uur
Weet je ook nog een site met adviezen hoe ik zo'n ding er makkelijk uit krijg?

0
geplaatst: 23 juli 2006, 12:51 uur
Reijersen schreef:
...dat je naar een geweldig souloptreden bent geweest waar maximaal 30 mensen waren. Je erachter komt dat je collega ook geweest is en je die niet eens gezien hebt. Daardoor de hele werkdag vol vervoering en terugkomend kippenvel over het optreden napraat.
Welk optreden was dat dan, Reijersen?
0
geplaatst: 23 juli 2006, 13:01 uur
psychonaatje schreef:
(quote)
Anthony David
0
geplaatst: 24 juli 2006, 18:02 uur
... dat je het zonnetje ziet schijnen en bij jezelf denkt, gut, dit is eigenlijk wel heel mooi fietsweer?
0
geplaatst: 24 juli 2006, 19:57 uur
L_T_B schreef:
... dat je het zonnetje ziet schijnen en bij jezelf denkt, gut, dit is eigenlijk wel heel mooi fietsweer?

0
geplaatst: 24 juli 2006, 20:52 uur
L_T_B schreef:
dat je daarom er in een zondag en een maandag als 200 km op hebt zitten.
0
geplaatst: 24 juli 2006, 22:40 uur
L_T_B schreef:
Ik heb vandaag 170 km gedaan in de Ardennen, en ik kan je geen ongelijk geven

0
geplaatst: 24 juli 2006, 22:41 uur
Fietsweer... nee... skeelereweer
... Zwolle-Kampen-Hattem-Zwolle gedaan 
... Zwolle-Kampen-Hattem-Zwolle gedaan 
0
geplaatst: 24 juli 2006, 22:43 uur
, woon zelf vlakbij de dijk in Zwolle... dus das wel makkelijk om de dijk op te komen... en dat rijdt heerlijk richting Kampen 
0
geplaatst: 24 juli 2006, 22:45 uur
The Scientist schreef:
, woon zelf vlakbij de dijk in Zwolle... dus das wel makkelijk om de dijk op te komen... en dat rijdt heerlijk richting Kampen 
Ben in Kampen opgegroeid... vandaar!
0
geplaatst: 24 juli 2006, 22:47 uur
Ik heb er de eerste 3 maanden van mijn leven gewoond
... en heb er nog steeds redelijk veel familie wonen... dus kom er regelmatig.
... en heb er nog steeds redelijk veel familie wonen... dus kom er regelmatig.
0
geplaatst: 24 juli 2006, 22:48 uur
Arno schreef:
Petje af hoor.We hebben iemand met conditie in ons midden. (quote)

0
geplaatst: 24 juli 2006, 22:54 uur
Ik zie trouwens dat ik soms langs jouw woonplaats passeer wanneer ik ga fietsen 
0
geplaatst: 24 juli 2006, 23:01 uur
Arno schreef:
welke afstanden leg je wel niet af dan (quote)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.