Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?
zoeken in:
0
geplaatst: 25 juli 2006, 00:03 uur
Arno schreef:
Schoondijke is hier maar een 30tal kilometer vandaan
En de Ardennen dan(quote)
Schoondijke is hier maar een 30tal kilometer vandaan

0
geplaatst: 25 juli 2006, 00:08 uur
Daar ga ik dan wel met de auto naartoe met mijn vader (zou anders toch wat te veel worden)

0
geplaatst: 25 juli 2006, 07:19 uur
Arno schreef:
Daar ga ik dan wel met de auto naartoe met mijn vader (zou anders toch wat te veel worden)
Bij alles wat meer dan 5km is ,word het bij mij al auto.Mischien moet ik ook wat meer fietsen (quote)

0
hpvmars
geplaatst: 25 juli 2006, 09:24 uur
rusty nail schreef:
Bij alles wat meer dan 5km is ,word het bij mij al auto.Mischien moet ik ook wat meer fietsen
Bij alles wat meer dan 5km is ,word het bij mij al auto.Mischien moet ik ook wat meer fietsen

Dat zou geen slecht idee zijn. Alles tot de 100 km doe ik eigenlijk met de fiets; daarboven wil ik nog wel eens de trein pakken, maar als ik de tijd heb ook liever de fiets.
0
geplaatst: 25 juli 2006, 09:54 uur

Bij mij ligt de grens al op 100m. Woon hier nu 5 jaar, slechts 5x de fiets gebruikt of zo....
0
geplaatst: 25 juli 2006, 14:02 uur
Dat je eindelijk in je zwembad in de tuin kunt gaan liggen en dat na een half uur het ding ineens lek raakt...
Grrrr..... ben hem aan het laten leeglopen... straks maar eens kijken of ie nog te plakken valt, aangezien die dingen overal uitverkocht zijn!
Grrrr..... ben hem aan het laten leeglopen... straks maar eens kijken of ie nog te plakken valt, aangezien die dingen overal uitverkocht zijn!
0
geplaatst: 25 juli 2006, 14:10 uur
UmmaGumma 44 schreef:
Dat je eindelijk in je zwembad in de tuin kunt gaan liggen en dat na een half uur het ding ineens lek raakt...
HEb jij een zwembad?! Dat is nieuw voor mij.
0
geplaatst: 25 juli 2006, 14:11 uur
Snappy schreef:
(quote)
3 bij 2 meter! Opblaasbaar! 2 jaar geleden gekocht toen het ook zo warm was!
0
geplaatst: 25 juli 2006, 14:12 uur
Hey Umma, prangende vraag: waar koop je een opblaasbaar zwembad?
0
geplaatst: 25 juli 2006, 14:13 uur
Yak schreef:
Eeehmmmmm.... Intertoys?!

0
geplaatst: 25 juli 2006, 14:20 uur
Yak schreef:
Overal heb je ze, nu in de aanbieding bij de gamma

0
geplaatst: 25 juli 2006, 17:00 uur
Hij is inmiddels weer geplakt en gevuld... nu nog even op temperatuur komen...!
0
geplaatst: 25 juli 2006, 19:11 uur
Ik krijg op 1 dag minimaal 10x een telefoontje met de vraag: heeft u nog airco's/parasollen(of is het parasols?)/ventilators/zwembaden. En het antwoord is al 2 weken: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!
0
geplaatst: 25 juli 2006, 19:59 uur
gemaster schreef:
Ik krijg op 1 dag minimaal 10x een telefoontje met de vraag: heeft u nog airco's/parasollen(of is het parasols?)/ventilators/zwembaden. En het antwoord is al 2 weken: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!
Jij werkt bij ..........??????
0
geplaatst: 26 juli 2006, 15:01 uur
Dat je een broodje wilt gaan smeren en de boter pakt en als je de deksel eraf haalt en dat er dan een klont boter op je voeten valt? 

0
geplaatst: 26 juli 2006, 15:02 uur
Woonwarenhuis Leen Bakker!
'Keus, kwaliteit en heel veel voordeel.'
En alleen dat laatste klopt.
0
geplaatst: 26 juli 2006, 15:43 uur
musicfriek schreef:
Dat je een broodje wilt gaan smeren en de boter pakt en als je de deksel eraf haalt en dat er dan een klont boter op je voeten valt?

hihi, ja, had ik toevallig ook...en na het schoonmaken een kat die aan mijn voeten wilde likken. En dat mocht niet en dan 's nachts blijven proberen...
0
geplaatst: 26 juli 2006, 18:17 uur
Dat je uitgerekent vandaag, van je baas een hele dag moet gaan lassen en maar zweten achter die laskap.En dan uit de wind in de zon. 

0
geplaatst: 26 juli 2006, 19:47 uur
...dat je op je vrije dag uit kan slapen, maar toch al om 07:00 op je fiets zit om na 5 uurtjes om 12:00 weer uitgeput thuiskomt en gemiddeld een 35,87 km/h hebt gehaald (mogen jullie rekenwonders uitreken hoeveel kilometers ik weggekacheld heb
). Je later op de dag afvragend waar je benen zijn.
0
geplaatst: 26 juli 2006, 20:05 uur
Reijersen schreef:
...dat je op je vrije dag uit kan slapen, maar toch al om 07:00 op je fiets zit om na 5 uurtjes om 12:00 weer uitgeput thuiskomt en gemiddeld een 35,87 km/h hebt gehaald (mogen jullie rekenwonders uitreken hoeveel kilometers ik weggekacheld heb
). Je later op de dag afvragend waar je benen zijn.Is het toch veeeeeeel te heet voor.
0
geplaatst: 26 juli 2006, 20:06 uur
jowietje schreef:
Is het toch veeeeeeel te heet voor.
(quote)
Is het toch veeeeeeel te heet voor.
van 7 tot 12 nog niet (rond 11 uur begint het)
0
geplaatst: 26 juli 2006, 20:59 uur
Mojo Pin schreef:
Dus een uur veel te heet, jowietje.
Dus een uur veel te heet, jowietje.
Dus een uur te lang veel te heet, als je het mij vraagd

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.