MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?

zoeken in:
Relax
Dat je gvd stress hebt in de zomer

rusty nail schreef:
(quote)
welke afstanden leg je wel niet af dan

Schoondijke is hier maar een 30tal kilometer vandaan

Arno schreef:
(quote)

Schoondijke is hier maar een 30tal kilometer vandaan
En de Ardennen dan

rusty nail schreef:
(quote)
En de Ardennen dan

Daar ga ik dan wel met de auto naartoe met mijn vader (zou anders toch wat te veel worden)

Arno schreef:
(quote)

Daar ga ik dan wel met de auto naartoe met mijn vader (zou anders toch wat te veel worden)
Bij alles wat meer dan 5km is ,word het bij mij al auto.Mischien moet ik ook wat meer fietsen

hpvmars
rusty nail schreef:
Bij alles wat meer dan 5km is ,word het bij mij al auto.Mischien moet ik ook wat meer fietsen

Dat zou geen slecht idee zijn. Alles tot de 100 km doe ik eigenlijk met de fiets; daarboven wil ik nog wel eens de trein pakken, maar als ik de tijd heb ook liever de fiets.

Bij mij ligt de grens al op 100m. Woon hier nu 5 jaar, slechts 5x de fiets gebruikt of zo....

Dat je eindelijk in je zwembad in de tuin kunt gaan liggen en dat na een half uur het ding ineens lek raakt...

Grrrr..... ben hem aan het laten leeglopen... straks maar eens kijken of ie nog te plakken valt, aangezien die dingen overal uitverkocht zijn!

UmmaGumma 44 schreef:
Dat je eindelijk in je zwembad in de tuin kunt gaan liggen en dat na een half uur het ding ineens lek raakt...

Grrrr..... ben hem aan het laten leeglopen... straks maar eens kijken of ie nog te plakken valt, aangezien die dingen overal uitverkocht zijn!

HEb jij een zwembad?! Dat is nieuw voor mij.

Snappy schreef:
(quote)

HEb jij een zwembad?! Dat is nieuw voor mij.

3 bij 2 meter! Opblaasbaar! 2 jaar geleden gekocht toen het ook zo warm was!

Yak
Hey Umma, prangende vraag: waar koop je een opblaasbaar zwembad?

Yak schreef:

Eeehmmmmm.... Intertoys?!

Marskramer, Bart Smit.

Yak schreef:

Overal heb je ze, nu in de aanbieding bij de gamma

Yak
Oké, /me noteert. Dank

Hij is inmiddels weer geplakt en gevuld... nu nog even op temperatuur komen...!

Ik krijg op 1 dag minimaal 10x een telefoontje met de vraag: heeft u nog airco's/parasollen(of is het parasols?)/ventilators/zwembaden. En het antwoord is al 2 weken: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!

gemaster schreef:
Ik krijg op 1 dag minimaal 10x een telefoontje met de vraag: heeft u nog airco's/parasollen(of is het parasols?)/ventilators/zwembaden. En het antwoord is al 2 weken: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!

Jij werkt bij ..........??????

Dat je een broodje wilt gaan smeren en de boter pakt en als je de deksel eraf haalt en dat er dan een klont boter op je voeten valt?

UmmaGumma 44 schreef:

Jij werkt bij ..........??????

Woonwarenhuis Leen Bakker!

'Keus, kwaliteit en heel veel voordeel.'

En alleen dat laatste klopt.

musicfriek schreef:
Dat je een broodje wilt gaan smeren en de boter pakt en als je de deksel eraf haalt en dat er dan een klont boter op je voeten valt?

hihi, ja, had ik toevallig ook...en na het schoonmaken een kat die aan mijn voeten wilde likken. En dat mocht niet en dan 's nachts blijven proberen...

Dat je uitgerekent vandaag, van je baas een hele dag moet gaan lassen en maar zweten achter die laskap.En dan uit de wind in de zon.

...dat je op je vrije dag uit kan slapen, maar toch al om 07:00 op je fiets zit om na 5 uurtjes om 12:00 weer uitgeput thuiskomt en gemiddeld een 35,87 km/h hebt gehaald (mogen jullie rekenwonders uitreken hoeveel kilometers ik weggekacheld heb ). Je later op de dag afvragend waar je benen zijn.

Reijersen schreef:
...dat je op je vrije dag uit kan slapen, maar toch al om 07:00 op je fiets zit om na 5 uurtjes om 12:00 weer uitgeput thuiskomt en gemiddeld een 35,87 km/h hebt gehaald (mogen jullie rekenwonders uitreken hoeveel kilometers ik weggekacheld heb ). Je later op de dag afvragend waar je benen zijn.

Is het toch veeeeeeel te heet voor.

jowietje schreef:
(quote)

Is het toch veeeeeeel te heet voor.

van 7 tot 12 nog niet (rond 11 uur begint het)

Reijersen schreef:
(quote)

van 7 tot 12 nog niet (rond 11 uur begint het)

dus van 11 tot 12 veeeeel te heet

jowietje schreef:
(quote)

dus van 11 tot 12 veeeeel te heet

ja

Mojo Pin
Dus een uur veel te heet, jowietje.

Mojo Pin schreef:
Dus een uur veel te heet, jowietje.

Dus een uur te lang veel te heet, als je het mij vraagd

Mojo Pin
Dat is jouw mening en die respecteer ik.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:16 uur

geplaatst: vandaag om 21:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.