Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?
zoeken in:
0
geplaatst: 26 juli 2006, 21:04 uur
Wel een respectabel gemiddelde, zeker als het een uur lang ineens heet is.
0
geplaatst: 26 juli 2006, 21:09 uur
Lukas schreef:
niet ineens natuurlijk, maar van 7 tot 11 is het goed te doen.
0
geplaatst: 26 juli 2006, 21:09 uur
0
geplaatst: 26 juli 2006, 21:16 uur
0
geplaatst: 26 juli 2006, 21:24 uur
Ik zou zeggen, laten we ns samen gaan rijden, maar je woont waarschijnlijk een kilometer of 200 van mij 

0
geplaatst: 26 juli 2006, 21:25 uur
Arno schreef:
Ik zou zeggen, laten we ns samen gaan rijden, maar je woont waarschijnlijk een kilometer of 200 van mij

en je moet ook weer terug.
0
geplaatst: 26 juli 2006, 21:28 uur
Arno schreef:

Fiets ik ook wel eens mee, als het uitkomt

0
geplaatst: 26 juli 2006, 21:29 uur
Arno schreef:
En dan nog eens 35 gemiddeld.
En dan nog eens 35 gemiddeld.
ik zie dat je in België woonachtig bent. Wordt dan toch snel al 250 km.
Beetje goed snelheid maken op rechte stukken, veel rechte stukken uitkiezen, dan lukt me 35 km/h wel. Maar ik vermeld het ook alleen maar omdat ik er vaker (red. altijd) onder zit.
0
geplaatst: 26 juli 2006, 21:29 uur
Lukas schreef:
(quote)

Arno kan jou op de weg naar mij wel langshalen.
0
geplaatst: 26 juli 2006, 21:32 uur
In Tilburg heb ik geen racefiets, alleen in Leiden bij mijn ouders.
0
geplaatst: 26 juli 2006, 21:33 uur
Lukas schreef:
(quote)
Moet hij een stukkie omrijden

0
geplaatst: 26 juli 2006, 21:34 uur
ik ga erover nadenken. Even opschrijven hoe dit het beste kan werken.
0
geplaatst: 26 juli 2006, 21:35 uur
...dat je vandaag ook een stukje gefietst hebt, maar de afstanden/snelheden na dit geweld niet meer durft te plaatsen..
0
geplaatst: 26 juli 2006, 21:36 uur
obsessed schreef:
...dat je vandaag ook een stukje gefietst hebt, maar de afstanden/snelheden na dit geweld niet meer durft te plaatsen..
Why not? Sowieso respect, fietsen is een heerlijke sport. Iedereen doet het op zijn of haar eigen manier.
0
geplaatst: 26 juli 2006, 21:55 uur
Ach, ik heb er ook niet het materiaal voor natuurlijk 
Ik rij nog steeds wel redelijk tempo, anders vind ik er ook niet veel aan. Maar verder dan gemiddeld 25 zal ik niet komen denk ik.

Ik rij nog steeds wel redelijk tempo, anders vind ik er ook niet veel aan. Maar verder dan gemiddeld 25 zal ik niet komen denk ik.
0
geplaatst: 26 juli 2006, 21:55 uur
obsessed schreef:
... dat je ook redelijk bang wordt van deze snelheden, en zeker in combinatie met die afstanden. En dat je nu besluit om zelf ook maar eens wat vaker je ijzeren ros te bestijgen om je gemiddelde een aantal kilometertjes omhoog te brengen.
0
geplaatst: 26 juli 2006, 21:56 uur
L_T_B schreef:
... dat je ook redelijk bang wordt van deze snelheden, en zeker in combinatie met die afstanden. En dat je nu besluit om zelf ook maar eens wat vaker je ijzeren ros te bestijgen om je gemiddelde een aantal kilometertjes omhoog te brengen.
(quote)

MuMe wordt nog een fietsclubje

0
geplaatst: 26 juli 2006, 21:58 uur
En bij gebruikers komt er en nieuwe rubriek met de meeste km bovenaan
0
Mojo Pin
geplaatst: 26 juli 2006, 22:00 uur
Cool, dan kunnen we proberen om Reijersen er uit te reijen.
0
geplaatst: 26 juli 2006, 22:19 uur
De hele zomer nog geen wesp gezien, maar nu al binnen een uur drie van die klootzakken geëxecuteerd 

0
geplaatst: 26 juli 2006, 22:21 uur
DaarGaJeFaber schreef:
De hele zomer nog geen wesp gezien, maar nu al binnen een uur drie van die klootzakken geëxecuteerd

Ik heb deze zomer nog niet één wesp gezien, wonder boven wonder, maar het zit hier wel vol met dazen. Die kunnen ook lelijk bijten

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.