Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?
zoeken in:
0
geplaatst: 11 augustus 2006, 17:38 uur
weetje wat ik nou heb, ik heb het idee dat er op deze site heel veel gothic, metal, rock liefhebbers zitten, veel meer dan bijvoorbeeld pop muziek of hip hop dit valt mij heel erg op 

0
geplaatst: 11 augustus 2006, 21:56 uur
... dat je wekenlang twijfelde of je met een vriendin naar Rome zou gaan, vervolgens besluit wel te gaan, en probeert te boeken en vervolgens het vliegtuig veeel duurder uitvalt dan eerst ervoor stond
En dan ga je toch niet 
En dan ga je toch niet 
0
geplaatst: 12 augustus 2006, 11:42 uur
... dat je zin hebt Haakje in het echt te ontmoeten en haar honderd kusjes wil geven? 

0
geplaatst: 12 augustus 2006, 11:46 uur
Dat je blij bent dat Sesamstraat is gestegen met de nieuwe beoordelingscriteria van Jelle 

0
dollie
geplaatst: 12 augustus 2006, 11:47 uur
musicboy schreef:
... dat je zin hebt Haakje in het echt te ontmoeten en haar honderd kusjes wil geven?

dat heb ik niet nee....

0
geplaatst: 12 augustus 2006, 11:48 uur
dollie schreef:
dat heb ik niet nee....
(quote)
dat heb ik niet nee....

Ik heb natuurlijk erg veel zin om haakje in het echt te ontmoeten maar of ik haar honderd kusjes wil geven moet dan blijken

0
geplaatst: 12 augustus 2006, 14:46 uur
Dat je de 800 meter even helemaal zat bent omdat je steeds ruim boven je persoonlijk record blijft steken. En dat je daarom de komende twee maanden hele rare nummers als 400 meter horden en 3.000 meter overweegt 

0
geplaatst: 12 augustus 2006, 15:20 uur
Lukas schreef:
Dat je de 800 meter even helemaal zat bent omdat je steeds ruim boven je persoonlijk record blijft steken. En dat je daarom de komende twee maanden hele rare nummers als 400 meter horden en 3.000 meter overweegt

Neen, werkelijk nog nooit gehad.
Dus haakje 100 keer kussen blijft belangrijker.

0
geplaatst: 12 augustus 2006, 16:22 uur
...dat je internet er 2 dagen uitligt, net nu je een paar belangrijke mails moet wegsturen 

0
geplaatst: 12 augustus 2006, 17:23 uur
...dat je bij je ouders een plaatje hebt opgezet, er zenuwachtig van word en het eigenlijk wil afzetten, maar dat zij het dan uit willen horen, omdat ze het wel mooi vinden?
0
dollie
geplaatst: 12 augustus 2006, 18:29 uur
musicboy schreef:
(quote)

Maar wil haakje dat ook wel??

0
geplaatst: 12 augustus 2006, 18:30 uur
musicboy schreef:

Dat heb ik eerder met Ilskipi

0
geplaatst: 12 augustus 2006, 18:48 uur
Helaba dollie!

Dollie, je mag ook kusjes krijgen hoor.
Ik zie Evanescence in je top10, dat verdient kusjes.
Maar Beyoncé en Christina, dat verdient dan weer

En ik verdien wellicht

0
dollie
geplaatst: 13 augustus 2006, 09:30 uur
musicboy schreef:
Helaba dollie!
En ik verdien wellicht
(quote)
Helaba dollie!

En ik verdien wellicht

Vooral dat laatste dan
Men top tien is nog steeds de eerste die ik gemaakt heb, moet hem eigenlijk eens aanpassen, men broertje probeert me wat rock enz te laten luisteren, en deel hoor ik graag, maar dan zal je dat binnenkort wel merken in mijn top 10.
0
geplaatst: 13 augustus 2006, 12:44 uur
Arno schreef:
(quote)

om mezelf en Ilskipi een "shaken baby" syndroom/whiplash te besparen (als al de 100 zoenen op de wangen mogen plaatsvinden in ieder geval) mag ik hopen dat deze zoenen van te voren virtueel mogen worden uitgewisseld?
enne...waar heb ik dit alles aan verdiend, eigenlijk
?
0
geplaatst: 13 augustus 2006, 13:40 uur
haakje schreef:
om mezelf en Ilskipi een "shaken baby" syndroom/whiplash te besparen (als al de 100 zoenen op de wangen mogen plaatsvinden in ieder geval) mag ik hopen dat deze zoenen van te voren virtueel mogen worden uitgewisseld?
?
(quote)
?'uitwisselen' betekent 'heen-en-weer', tweerichtingsverkeer ...

haakje, niet mee inzitten hoor, er wordt hier wat afgezeverd ...
maar de kusjes, ja ...

0
geplaatst: 13 augustus 2006, 17:11 uur
... dat je wel 5 of meer keer na elkaar naar hetzelfde album luistert en op het eind van de dag denkt: ik heb vandaag alleen voor de pc gezeten en naar muziek geluisterd?
... terwijl kindjes sterven in Libanon ...
... terwijl kindjes sterven in Libanon ...
0
geplaatst: 13 augustus 2006, 17:15 uur
Kun jij niet gewoon even stoppen met berichtjes tikken in dit topic? Ik word er een beetje nerveus van.
0
geplaatst: 13 augustus 2006, 17:18 uur
... dat sommige mensen toch verschrikkelijk onverdraagzaam zijn en menen anderen te moeten zeggen wat ze moeten doen?
... dat je soms iets onschuldigs bedoelt en daarvoor meteen aangevallen wordt?
... dat je soms iets onschuldigs bedoelt en daarvoor meteen aangevallen wordt?
0
geplaatst: 13 augustus 2006, 18:57 uur
..dat je het gevoel hebt dat sommige mensen net even een ander gevoel voor humor hebben dan jij?
0
geplaatst: 13 augustus 2006, 19:01 uur
..dat je het gevoel hebt dat sommige mensen graag het laatste woord hebben? 

0
geplaatst: 13 augustus 2006, 22:18 uur
dat je eigenlijk moet gaan slapen omdat je wekker godsgruwelijk vroeg gaat, je toch nog even die buikspieroefeningen wil doen en vervolgens klaarwakker weer achter je pc zit? 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.