Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?
zoeken in:
0
geplaatst: 13 augustus 2006, 22:21 uur
Lin schreef:
poeh, ik heb weer vroege dienst, dus maak t niet te laat (maar dat zeg ik elke avond..
)
poeh, ik heb weer vroege dienst, dus maak t niet te laat (maar dat zeg ik elke avond..
)
0
geplaatst: 13 augustus 2006, 22:21 uur
Lin schreef:
dat je eigenlijk moet gaan slapen omdat je wekker godsgruwelijk vroeg gaat, je toch nog even die updates wil checken en vervolgens klaarwakker weer achter je pc zit?
dat je eigenlijk moet gaan slapen omdat je wekker godsgruwelijk vroeg gaat, je toch nog even die updates wil checken en vervolgens klaarwakker weer achter je pc zit?

Vaak ja

0
geplaatst: 14 augustus 2006, 10:42 uur
...dat je naar concerten gaat en je daarna maar onbeduidend voelt....Ik bedoel, Joan As Policewoman: dat mens ziet er geweldig uit, bespeelt achteloos even drie instrumenten (nouja, ik weet dat ze viool speelt en gister dan piano en gitaar).
Terwijl ze duidelijk had gesnoven en erg onder invloed was, en maar melig doen en daarna 'even' een prachtig lied zingen...
Hoef ik niet te proberen, ik mag al blij zijn dat ik nuchter adequaat mijn leven kan leiden, en als ik alleen maar te laat naar bed ga (zonder iets tot me te nemen!) zie ik eruit als een trol.
Intimiderend, dat soort volk...
Terwijl ze duidelijk had gesnoven en erg onder invloed was, en maar melig doen en daarna 'even' een prachtig lied zingen...
Hoef ik niet te proberen, ik mag al blij zijn dat ik nuchter adequaat mijn leven kan leiden, en als ik alleen maar te laat naar bed ga (zonder iets tot me te nemen!) zie ik eruit als een trol.
Intimiderend, dat soort volk...
0
JonnieBrasco
geplaatst: 14 augustus 2006, 11:42 uur
... dat je ruim 5 jaar full-time hebt gewerkt (ICT), maar nu serieus overweegt om full-time te gaan studeren (sociale studie)?
0
Relax
geplaatst: 14 augustus 2006, 12:21 uur
dat je maar de hele nacht opblijft als het al 6 uur is 

0
geplaatst: 14 augustus 2006, 13:39 uur
Berichten verplaatst naar De Site > Gebruikers > Wat is je job?
0
geplaatst: 14 augustus 2006, 14:50 uur
... dat je je afvraagt waarom ze bij Talpa het huizenbouwprogramma van Bridget niet "Blond en Bouw" hebben genoemd?
0
geplaatst: 14 augustus 2006, 18:24 uur
...dat je zoiets hebt van 'waar is de chips?', als je denkt dat een discussie wel 's uit de hand zou kunnen gaan lopen? 

0
Ruby1966
geplaatst: 14 augustus 2006, 18:26 uur
Ik krijg altijd zin om dan "Vrede op aarde" te zingen, had het net al in mijn hoofd 

0
geplaatst: 15 augustus 2006, 13:14 uur
... dat je wacht op virtuele kusjes van haakje, en blijft wachten ... en wachten ... 
... dat je dollie zo'n toffe meid vindt ook al heeft ze totaal geen muzikale smaak

... dat je dollie zo'n toffe meid vindt ook al heeft ze totaal geen muzikale smaak

0
geplaatst: 15 augustus 2006, 14:52 uur
musicboy schreef:
... dat je wacht op virtuele kusjes van haakje, en blijft wachten ... en wachten ...
...

...
hier dan,
!
hebben jullie nu ook dat je virtueel negerzoenen etende musicboy nu even virtueel zijn hand wil aantikken, zodat de virtuele negerzoen virtueel wordt platgedrukt tegen zijn neus?

0
geplaatst: 15 augustus 2006, 15:06 uur
Helaba!
Bij ons in West-Vlaanderen noemen ze dit negerinnentetten. Kan er niet aan doen.
Bij ons in West-Vlaanderen noemen ze dit negerinnentetten. Kan er niet aan doen.

0
geplaatst: 15 augustus 2006, 15:27 uur
0
Ruby1966
geplaatst: 15 augustus 2006, 15:48 uur
Lin kennende was haar bericht een antwoord op dat van haakje 

0
geplaatst: 15 augustus 2006, 16:05 uur
... dat je eindelijk normale slippers hebt gevonden om ze vervolgens blindelings te kopen, waarna thuisgekomen blijkt dat ze voor geen meter lopen?
0
geplaatst: 15 augustus 2006, 16:06 uur
Dat je eens een keer opschrijft wat je koopt aan cd's (begonnen op 1 januari) en dat je als je dat lijstje bekijkt je helemaal het lazarus schrikt en beseft dat je het echt even rustiger aan moet gaan doen, omdat het eigenlijk niet normaal meer is 

0
Ruby1966
geplaatst: 15 augustus 2006, 16:08 uur
aERodynamIC schreef:
Dat je eens een keer opschrijft wat je koopt aan cd's (begonnen op 1 januari) en dat je als je dat lijstje bekijkt je helemaal het lazarus schrikt en beseft dat je het echt even rustiger aan moet gaan doen, omdat het eigenlijk niet normaal meer is

Daar kan ik volmondig JA op zeggen!

0
geplaatst: 15 augustus 2006, 16:09 uur
Zolang je nog niet hoeft te vasten wegens geldgebrek, is er niets aan de hand toch?
0
geplaatst: 15 augustus 2006, 16:10 uur
gemaster schreef:
... dat je eindelijk normale slippers hebt gevonden om ze vervolgens blindelings te kopen, waarna thuisgekomen blijkt dat ze voor geen meter lopen?
Dat je op Schiphol erachter komt dat er een koffer weg is, waarin o.a. één slipper. En hinkelen op een slipper is best lastig.
0
geplaatst: 15 augustus 2006, 16:11 uur
Hinkelen op 2 slippers lijkt me moeilijker. Dan schiet dat ding aan de andere voet er steeds af.
0
Ruby1966
geplaatst: 15 augustus 2006, 16:14 uur
rayman schreef:
Dat je op Schiphol erachter komt dat er een koffer weg is, waarin o.a. één slipper. En hinkelen op een slipper is best lastig.
misschien stomme vraag hoor, maar waar had je die andere slipper dan?

0
geplaatst: 15 augustus 2006, 16:16 uur
Wáár die andere slipper was? In de koffer die wel gewoon op de band lag. Mijn vriendin is nogal van de verdeel en heers, Die douwt dus een slipper in de ene koffer en eentje in de andere. (puur toeval deze keer)
Zij heeft dus hetzelfde probleem; één slipper weg.
Zij heeft dus hetzelfde probleem; één slipper weg.

0
geplaatst: 15 augustus 2006, 16:18 uur
aERodynamIC schreef:

Ehm...

0
geplaatst: 15 augustus 2006, 16:19 uur
0
geplaatst: 15 augustus 2006, 16:19 uur
Dat je naar het toilet moest en daar zo'n mooie drol hebt gelegt, Mooi rond, dubbel laags en met een sierlijk puntje op de top, dat je daarna tevreden en vol trots op de bank gaat zitten en denkt: " 15-08-2006 is een mooie dag"
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.