MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?

zoeken in:
Yak schreef:

Ik kom op 2

Ik 32

Ik ken er ook wel een aantal:

U2, Good Charlotte (fijn nummer inderdaad), Eminem, The Game, Anouk (Girl), Jay-Z/Linkin Park, Natasha Bedingfield (ook wel redelijk) en Moby.

En volgens mij heb ik dat Lala van Ashlee Simpson ook wel eens lang horen komen, over irritant gesproken..

9 dus, valt me nog mee eigenlijk.

Yak
Jordy schreef:
(quote)

Ik 32

Radioterreur van je collega's, neem ik aan.
Sterkte!

Die van Natasha Beddingfield ken ik ook. Supergladde popmuziek, maar wel erg goed. Ik mag het wel, maar deze single is minder dan de vorige.

Ik ken er 30. Vooral omdat de radio hier gewoon de hele dag aanstaat op 3FM en ik regelmatig langs The Box, MTV en TMF zap.

Yak schreef:

Radioterreur van je collega's, neem ik aan

Valt best mee, luister in de auto vaak radio. Voor het geouwehoer, maar dan hoor je ook af en toe wel een plaatje

neo
Ben ik dan de enige die af en toe alleen de radio aanzet en dan voor radio 1 kies voor zinvol geouwehoer?

3 nummers die ik zie staan en waarvan ik dan meteen weet welke het is. Er zullen er ongetwijfeld een aantal zijn die ik wel ken van de radio, maar niet weet hoe ze heten.

titan (crew)
Ik ken er 22. In mijn tienertijd waren het er 40.

Uit onze top 100 ken ik er 64.

moviefreak#1
Ik ken er slechtst 6:
de nederlandse versie van schnappi
2 x anouk
dat vreselijke nummer van jay-z en linkin park
nog irritantere nummer van J-Lo
nummer van Eminem

jezus wat is dat een *** lijst geworden door de jaren heen !

...dat je het idee hebt dat dit forum af en toe behoorlijk afdwaalt?

JonnieBrasco
Dat je bij een album per ongeluk op "koop poster" klikt, en op die site ook nog daadwerkelijk tot koop over gaat? (Muse - Absolution vind ik een zeer mooie hoes/poster )

Dat je 5 minuten naar de hoezen in 'wat draai je nu?' staart, je hersenen breekt omdat je de links niet ziet en je dan pas beseft dat je in 'wat draai je nu?' zit en niet in 'hoeslink'?

herman schreef:

Dat je 5 minuten naar de hoezen in 'wat draai je nu?' staart, je hersenen breekt omdat je de links niet ziet en je dan pas beseft dat je in 'wat draai je nu?' zit en niet in 'hoeslink'?

ja dat had ik ook ja

Briljant!

Dat je de band Mono draait en dat winamp toch stereo aangeeft

Apart ja

...Dat de muziek (vooral muziek die je voor het eerst hoort) voor 80% langs je heen gaat als je het opzet tijdens het internetten?

Ja dat heb ik ook.

.... dat je na een halfjaar ontdekt dat je nog een steengoed album in de wachtrij hebt staan....

..dat sommige cd's tijdens het draaien veel indruk op je maken maar wanneer ze afgelopen zijn ben je ze weer helemaal vergeten en weet je alleen nog dat je het mooi vond.

Ik had dat een beetje met The Arcade Fire. Die nummers bleven maar niet hangen, terwijl ik het wel een goede plaat vond als ik er naar luisterde. Meestal zit iets wel aardig in mijn hoofd als ik het een paar keer gehoord heb.

Dustyfan
De laatste tijd als ik lekker door Allmusic zit te bladeren, krijg ik steeds vaker de volgende, zeer irritante, melding:

Through traffic monitoring of our websites we have identified your IP address accessing allmusic.com at a rate and speed inconsistent with the noncommercial and personal use permitted by our site's Terms of Service. As a result, further access to allmusic.com has been denied. Because IP addresses can be shared by numerous users, your access may be being denied based on the aggregate use of your IP address rather than your own individual use. To ensure that this is not the case, simply create your own individual user account by becoming a Registered Member of allmusic. [Click on the “Register” button in the upper right hand corner of the home page.] Once you’ve become a Registered Member and are logged in, you will once again have full access to allmusic, and will continue to have access, as long as your usage remains consistent with our Terms of Service. If you are already a Registered Member of allmusic, simply ensure that you are logged in when you use the site. Thank you.

Jullie ook? Of is het echt noodzakelijk om te registreren?

Ik ben daar iig wel geregistreerd.

Ik heb vorig jaar ergens een geregistreerd, maar daar verder nooit meer iets mee gedaan. Totdat ik ook voortdurend deze melding kreeg. Nu ben ik standaard ingelogd (onder een pseudoniem) en ik vind het eigenlijk wel best zo. Ik heb niet het idee dat ik nu bestookt wordt met spam ed.

....dat heb ik dus even getest....en in nog geen 5 minuten had ik ook de medeling....en ik kom daar dus nooit.

Gewoon even registreren, is toch zo gebeurd

En het is een goede site. Ik gebruik hem veel als ik even iets wil weten.

Hebben jullie dat nou ook....dat je geen zin hebt om je overal voor te registreren?

Ach, wat maakt het uit? Ik kan me voorstellen dat je bang bent voor spam, maar daarom gebruik ik vaak ook een ander adres.

...ja maar....ja maar...ok Herman...nieuw emailadres maar weer eens bonosspam@hot......

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:08 uur

geplaatst: vandaag om 21:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.