MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?

zoeken in:
Monsta Kody schreef:

Dat is ook meerdere malen gebeurd met mijn nintendo, met name als Mario moest springen

Hahaha. Zéér herkenbaar. Ik had vroeger ook een vriendje die constant als ie een sprongetje moest maken met kastje en al door de lucht vloog. Ik heb overigens nog steeds de neiging bij racegames om de controller helemaal fijn te knijpen om zo nog harder te kunnen gaan.

Had ik vroeger bij racespellen.
Hoewel het totaal niet hielp bewoog ik mijn gamepad als een stuurtje naar links en rechts.

Yak
En flink vloeken bij racespellen, vooral bij Need For Speed III. Godverde tering kutpolitie! Aaargh!!

The horror, the horror

Ik loop altijd op de scheidsrechter te vloeken bij voetbalspellen. Pro Evo, moeilijk frustrerend

Mwah, zo moeilijk vind ik het spel niet. Het was even wennen van deel 3 naar 4, maar nu lukt alles weer hoor. In deel 3 was de grootste frustratie overigens de handsbal waar je niks aan kon doen.

......dat je wel eens heel erg depri bent en je lucky van radiohead beluisterd en hierdoor een snelcursus relativeren krijgt waardoor je je emoties volledig kunt uiten en geleidelijk weer je basistoestand bereikt?

obsessed schreef:

Ik loop altijd op de scheidsrechter te vloeken bij voetbalspellen.

Is dan wel weer wedstrijdecht

neo
Dat je wilde dat Jos2 op musicmeter actief zou zijn?

Jos2 is dood. Leve Wouter!

...dat je eens een hele dag niets over Toto wil horen?

...dat de trap thuis geschilderd is maar je dat even vergeten bent en je nu een mooi witte zool hebt?

...dat er andijvie uit je oren groeit terwijl je je dwergneilpaarden aan het voeren bent?

SelmaDuim

Bertyl schreef:

dwergneilpaarden

Neil Young
Neil Diamond
Neil...paard???

Dat moet die Crazy Horse dan zijn!

Ja ja ik weet dat mijn Nederlants verschrikkelijk slecht is. Ik haal altijd de ei en de ij door elkaar

dajando schreef:

...dat je een hoofdtelefoon voor in de bus met nekbeugel nodig hebt, benieuwd bent naar het blad OOR, je vervolgens naar hun website gaat en de volgende advertentie ziet?
(afbeelding) Meteen maar lid geworden natuurlijk

...dat je al twee bladen ontvangen hebt, maar nog geen hoofdtelefoon?

...dat je al een goede koptelefoon hebt, wel het blad wil hebben en dus wacht op wat je er volgende maand bij krijgt?

JonnieBrasco
...dat je van die dagen op je werk hebt dat je meer op MusicMeter enzo zit dan dat je aan het werk bent?

Yak
dajando schreef:

...dat je al twee bladen ontvangen hebt, maar nog geen hoofdtelefoon?

Moet je snel achteraan bellen, anders gaan ze weer lopen roepen dat ze op zijn en dat je pech hebt gehad. De mensen van OOR zijn tamelijk laks, weet ik uit ervaring.

Dat je naar de top 100 kijkt en schrikt van het feit dat je 67 albums uit die top 100 op cd in je kast hebt staan (en de rest voor het grootste deel ook kent).

Nopes . Ik ben al blij als ik er 10 ooit in hun geheel gehoord heb.

Edit : na wat research, 3.

Goh, wat een verrassing !

Ik kom aan 58.

neo
En ik maar 2

Yak
Ik 30.

Yak
Ik weet trouwens nog een leuk spelletje. Hier vind je de meest actuele Top-40 (19 maart '05). Hoeveel nummers ken je?

Ik kom op 2, en dan nog 2 lelijke ook (Chems met 'Galvanize' en Moby met 'Lift Me Up').

Galvanize is niet lelijk!

Ik ken er wel meer: Anouk (die eerste single), Schnappie (Duitse versie), U2, Good Charlotte (dat is een leuk nummer!), Destiny's Child, Jay-Z/Linkin' Park, Speedy + Lumidee (vond ik eerst ook wel leuk), David Guetta, Moby, Chemical Bros en vast nog een hoop onbewust (The Game heb ik vaak op MTV gezien, maar misschien net een ander nummer, Nelly heb ik ook wel gezien dacht ik).

10 in totaal dus.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:30 uur

geplaatst: vandaag om 19:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.