Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?
zoeken in:
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 20:49 uur
Dat je de mannenvariant van de Knappe Artiesten KO toch erg nuttig vindt, ondanks dat je niet mag stemmen. Ik heb namelijk weer een nieuw woord geleerd: griebel 
Wat is dat Friek?

Wat is dat Friek?
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 21:08 uur
Lukas schreef:
Dat je de mannenvariant van de Knappe Artiesten KO toch erg nuttig vindt, ondanks dat je niet mag stemmen. Ik heb namelijk weer een nieuw woord geleerd: griebel
Wat is dat Friek?

Wat is dat Friek?

LOL, goeie vraag. Variant van griezel denk ik. Het klinkt wel lekker in ieder geval

0
geplaatst: 22 augustus 2006, 21:26 uur
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 21:29 uur
aERodynamIC schreef:
Wat is er nuttig aan Lukas?
Wat is er nuttig aan Lukas?
aERodynamIC schreef:
Wat is er nuttig aan, Lukas?
Wat is er nuttig aan, Lukas?
Of: hoe een komma het verschil kan maken

0
geplaatst: 23 augustus 2006, 11:49 uur
Nicolage Rico schreef:
*Piep* en Rayman is nog niet eens op de helft..
*Piep* en Rayman is nog niet eens op de helft..
Daar komt het wel zo´n beetje op neer. Schandalig, die conditie van mij. Onbegrijpelijk ook, ik rook toch meer dan voldoende.
0
geplaatst: 23 augustus 2006, 12:06 uur
rayman schreef:
Daar komt het wel zo´n beetje op neer. Schandalig, die conditie van mij. Onbegrijpelijk ook, ik rook toch meer dan voldoende.
(quote)
Bij mij zal het ook moeilijk worden as. zaterdag, als het voetbal niet afgelast wordt. Ik rook niet, maar heb aardig gezopen de afgelopen maanden...

0
geplaatst: 23 augustus 2006, 12:10 uur
rayman schreef:
(quote)

0
geplaatst: 23 augustus 2006, 12:11 uur
Nicolage Rico schreef:
Bij mij zal het ook moeilijk worden as. zaterdag, als het voetbal niet afgelast wordt. Ik rook niet, maar heb aardig gezopen de afgelopen maanden...
(quote)

Morgen weer zo´n training, dan mag ik zaterdag fijn meespelen tegen Argon.
DAT IS HOOFDKLASSE.
Brrrrrr.
0
geplaatst: 23 augustus 2006, 12:25 uur
Geen flauw idee. Ik vraag het mezelf bijna elke dag opnieuw af. Het zal wel een ondefinieerbare liefde voor dat stomme spelletje zijn.
(en de noodzaak om in beweging te blijven)
(en de noodzaak om in beweging te blijven)
0
geplaatst: 23 augustus 2006, 12:28 uur
Voetbal???
Daar wordt hier thuis toch heel anders over gedacht door de dames.
Daar wordt hier thuis toch heel anders over gedacht door de dames.
0
geplaatst: 23 augustus 2006, 12:40 uur
Lin schreef:
niet t spel... de zwoegende kerels in korte broekies
(quote)
niet t spel... de zwoegende kerels in korte broekies

Keur ik ook goed. Als er maar voetbal op tv is, zonder gemor en heibel. Dan neem ik het commentaar zoals " mijn hemel wat zijn ze leijk allemaal" voor lief.
0
geplaatst: 23 augustus 2006, 13:28 uur
Dat je voor je gevoel je rijexamen totaal verkloot hebt, maar dat de examinator "Met zijn hart zijn handen zal strijken" (
), en dat je dus alsnog naar het gemeentehuis mag 
0
geplaatst: 23 augustus 2006, 15:55 uur
DaarGaJeFaber schreef:
Dat je voor je gevoel je rijexamen totaal verkloot hebt, maar dat de examinator "Met zijn hart zijn handen zal strijken" (

0
geplaatst: 23 augustus 2006, 21:59 uur
Proficiat , Weer een kostenpost minder.En een ervaring rijker 

0
geplaatst: 23 augustus 2006, 22:08 uur
Gefeliciteerd!! Ik had bij de 1e keer juist het tegenovergesteld. Ik dacht dat ik goed gereden had (was ook zo
), maar die *** van een examinator liet me zakken. Hij stond ook bekend als zeer streng.
), maar die *** van een examinator liet me zakken. Hij stond ook bekend als zeer streng.
0
geplaatst: 23 augustus 2006, 22:24 uur
.... dat je ruim 60 euro neertelt om een 7" van The Pipettes te kopen om je verzameling compleet te maken?
I blame MusicMeter!
I blame MusicMeter!

0
geplaatst: 24 augustus 2006, 19:10 uur
Dat je net een chocomousse ziet in het rebustopic en er nu zelf wel zin in hebt 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.