Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?
zoeken in:
0
Sietse
geplaatst: 13 april 2005, 15:44 uur
back to topic 
...dat je te weinig geld hebt om al die platen, die je wilt hebben te kopen en dan eigelijk een mengpaneel moet kopen maar dat niet meer kan omdat je al je laatste geld aan platen en cd's hebt uitgegeven.

...dat je te weinig geld hebt om al die platen, die je wilt hebben te kopen en dan eigelijk een mengpaneel moet kopen maar dat niet meer kan omdat je al je laatste geld aan platen en cd's hebt uitgegeven.
0
geplaatst: 13 april 2005, 18:11 uur
Ben het ook helemaal eens met Zachary in casu Morrissey en The Smiths. Alleen bij het nummer 'Meat is Murder' gaat ie wel degelijk over de scheef, maargoed, dat is maar 1 keertje.
0
geplaatst: 14 april 2005, 14:12 uur
...dat iemand in een forum een jpeg van zijn screendump plaatst, en dat je na 10 keer scrollen er achter komt, dat dat dus niet gaat?
0
geplaatst: 15 april 2005, 18:35 uur
...dat je zo naar Motel Mozaique gaat, maar je kaartje al gescheurd is?
0
geplaatst: 15 april 2005, 18:47 uur
...dat je naar motel mozaique zou gaan, maar dat je kop op barsten staat van de koppijn 

0
Sietse
geplaatst: 15 april 2005, 23:35 uur
...dat je niet naar motel mozaique gaat omdat je op vrijdag avond met de band oefent, zaterdag overdag moet werken en zondag toch al naar Six Organs of Admittance, Joanna Newsom (en white magic) in Paradiso gaat, dus de top bands (imo) in veel betere omstandigheden gaat zien, en het je daarom niet uitmaakt.
(ja ik heb Patrick Wolf al gezien, wat trouwens een aanrader is, al moet je de drummer gewoon negeren)
(ja ik heb Patrick Wolf al gezien, wat trouwens een aanrader is, al moet je de drummer gewoon negeren)
0
geplaatst: 15 april 2005, 23:57 uur
Sietse schreef:
[...] en zondag toch al naar Six Organs of Admittance, Joanna Newsom (en white magic) in Paradiso gaat
[...] en zondag toch al naar Six Organs of Admittance, Joanna Newsom (en white magic) in Paradiso gaat
Pak dan meteen gratis Herman Düne en Jens Lekman erbij (Lekman staat ook op Motel Mozaique morgen). Het kaartje dat je voor die beide optredens koopt (10 euro) is ook geldig voor Six Organs, Joanna Newsom en White Magic. Herman Düne begint om 16u00.
0
Sietse
geplaatst: 16 april 2005, 16:52 uur
mijn ouders zijn hier rond die tijd, dus zit er niet int
0
titan (crew)
geplaatst: 20 april 2005, 22:52 uur
...dat je elke dag wel een top 10 voor de musicmeter tijdloze 100 wilt aandragen?
0
geplaatst: 20 april 2005, 23:24 uur
..dat je het gevoel hebt dat die top 100 nooit echt goed uit zal komen, omdat er teveel verschillende nummers worden opgedragen
..
..
0
JonnieBrasco
geplaatst: 21 april 2005, 14:40 uur
...dat het ook best wel eens lekker is (eens in het half jaar) om 'dom' naar een commerciele radiozender te luisteren, tussen al het gefreak door met obscure muziek op Musicmeter...
0
JonnieBrasco
geplaatst: 21 april 2005, 16:23 uur
Maar, je drinkt toch ook wel eens Grolsch? Om daarna weer te proeven hoe lekker Dommelsch wel niet is? Of confronteer je jezelf alleen maar met alles wat je het lekkerste vindt?
0
geplaatst: 29 april 2005, 00:38 uur
... dat je MusicMeter zo langzamerhand eigenlijk leuker begint te vinden dan MovieMeter? 

0
Dustyfan
geplaatst: 29 april 2005, 10:03 uur
Nee, helemaal niet. Al is Musicmeter een stuk opgeknapt in vergelijking tot pakweg een half jaar geleden.
0
geplaatst: 29 april 2005, 11:24 uur
Deze is iig nog overzichtelijker (lees: kleiner) dan zijn grote broer.
0
geplaatst: 29 april 2005, 11:27 uur
Yak schreef:
... dat je MusicMeter zo langzamerhand eigenlijk leuker begint te vinden dan MovieMeter?

.
0
geplaatst: 29 april 2005, 11:40 uur
Ik check eerst Musicmeter en daarna pas Moviemeter, dus ik vind deze site een tikkeltje leuker.
0
Sietse
geplaatst: 29 april 2005, 12:25 uur
...dat je via moviemeter hier bent gekomen, maar eigenlijk nooit op moviemeter kijkt, omdat je al helemaal into allmovie.com bent om informatie te zoeken over films. Daarnaast veel meer met muziek bezig bent en het interessanter/leuker vindt om het daarover te hebben?
0
geplaatst: 29 april 2005, 12:35 uur
Ik heb dat ook. Films zijn goed of niet goed, meestal ben ik daar wel snel over uitgepraat, terwijl je over muziek wel kunt blijven ouwehoeren. Voor veel mensen zal dat ook wel andersom zijn. Ik kom nog wel op moviemeter, maar vrij weinig idd. Het is me daar ook wel erg druk.
0
geplaatst: 29 april 2005, 12:40 uur
Sietse schreef:
Daarnaast veel meer met muziek bezig bent en het interessanter/leuker vindt om het daarover te hebben?
Daarnaast veel meer met muziek bezig bent en het interessanter/leuker vindt om het daarover te hebben?
Het zal een wat evenwaardiger zijn bij mij denk ik, maar ondanks het mooie initiatief blijft musicmeter een site waar ik relatief weinig uithaal.
0
geplaatst: 29 april 2005, 15:43 uur
... dat beiden sites even leuk zijn.

Ik check eerst Musicmeter en daarna pas Moviemeter
Ik ook, maar dat heeft met de lengte van de updates te maken.
Films zijn goed of niet goed, meestal ben ik daar wel snel over uitgepraat
Net andersom hier. Muziek is goed of niet daar ben je wat sneller over uitgepraat.
0
JonnieBrasco
geplaatst: 29 april 2005, 23:39 uur
... dat je je soms geen raad weet met de interpretatie door oudere mensen van mooie stukjes moderne muziek?
Voorbeeld: Mijn moeder die wat minderwaardig lacht om het naar-beneden-buigende einde van Delgado's Everybody Comes Down. En haar stempel van "vals!" op de dissonante gitaartonen in With Tired Eyes, Tired Minds, Tired Souls, We Slept van Explosions in the Sky. Etcetera...
Voorbeeld: Mijn moeder die wat minderwaardig lacht om het naar-beneden-buigende einde van Delgado's Everybody Comes Down. En haar stempel van "vals!" op de dissonante gitaartonen in With Tired Eyes, Tired Minds, Tired Souls, We Slept van Explosions in the Sky. Etcetera...
0
geplaatst: 30 april 2005, 08:05 uur
Nou, mijn moeder is eigenlijk ruimdenkender op muziekgebied dan mezelf:)
0
geplaatst: 30 april 2005, 11:55 uur
....dat je soms liever wilt dat een ''nog-niet-zo'n-heel-erg-bekend-bandje'' waar je fan van bent, niet echt ''veel bekender'' wordt , omdat het toch een beetje voelt als ''jouw'' bandje...?
0
geplaatst: 30 april 2005, 11:57 uur
Ja heb ik ook. Ik had de Pumpkins al heel vroeg ontdekt en toen werden ze wel heel erg groot.
Vond ik niet zo leuk: je bent ze voor je gevoel kwijt, maar aan de andere kant ben je ook weer heel blij dat meerdere mensen jouw voorliefde delen.
Vond ik niet zo leuk: je bent ze voor je gevoel kwijt, maar aan de andere kant ben je ook weer heel blij dat meerdere mensen jouw voorliefde delen.
0
JonnieBrasco
geplaatst: 30 april 2005, 12:02 uur
Een soort dubbel gevoel krijg je dan. Aan de ene kant ben ik erg blij met de bescheiden bekendheid van de band Doves, aan de andere kant wens ik dat iedereen hier op MusicMeter het kent... 

0
geplaatst: 30 april 2005, 13:21 uur
JonnieBrasco schreef:
Een soort dubbel gevoel krijg je dan. Aan de ene kant ben ik erg blij met de bescheiden bekendheid van de band Doves, aan de andere kant wens ik dat iedereen hier op MusicMeter het kent...

Ja, Doves verdienen wel wat meer. In hetzelfde rijtje past hier ook Azure Ray.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.