MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?

zoeken in:
JonnieBrasco schreef:

... dat je bijv. in een nummer van Motorpsycho het piepje van je magnetron hoort, in Youth of the Nation van P.O.D je stofzuiger, en in een nummer van Plaid de richtingaanwijzer van je auto?

Al stort mijn huis in, roep ik waarschijnlijk enkel "Yeah! Coole sample".

titan (crew)
JonnieBrasco schreef:

... dat je bijv. in een nummer van Motorpsycho het piepje van je magnetron hoort, in Youth of the Nation van P.O.D je stofzuiger, en in een nummer van Plaid de richtingaanwijzer van je auto?

Ik heb bij Hands van Four tet altijd het idee dat mijn mobiele telefoon afgaat.

W.F. Hermans is op de site Fantastisch . Ik zou 'em best willen vragen waarom hij al die tijd dood was. Hoe het ook zij, hij is terug

dutch2
Dan zouden we speciaal voor Hermans alvast een 'Alomvattend Moppertopic' moeten openen. Wordt nog flink lachen dan!

dutch2 schreef:

Dan zouden we speciaal voor Hermans alvast een 'Alomvattend Moppertopic' moeten openen. Wordt nog flink lachen dan!

Jaja, de lach is de handeling waarmee ik mijn geestelijk bedorven voedsel uitbraak , schreef-ie toch

dutch2
Zachary Glass schreef:
Jaja, de lach is de handeling waarmee ik mijn geestelijk bedorven voedsel uitbraak , schreef-ie toch

Die uitspraak ken ik niet. Ik ken wel wat stukken uit 'Mandarijnen op Zwavelzuur' (alleen die titel al) waarin Hermans onder andere afgeeft op Engelsen ('Ik haat dat volk') en popmuziek. Over die twee laatste objecten van haat is hij blijbaar heengekomen, want de herrezen Hermans blijkt zowaar van New Order te houden

dutch2 schreef:
want de herrezen Hermans blijkt zowaar van New Order te houden

Zou hij hem van z'n jetje geven op True Faith? Misschien zelfs schalks meelippend met de hoopgevende tekst?

Bye bye chaos, here come the jolly good times

dutch2
Wie zal het zeggen. We blijven hem in ieder geval volgen, die Hermans

the doorbell van the white stripes klinkt verdacht veel op mijn deurbel.

... dat je een nummer mee loopt te blerren terwijl de tekst totaal niet op jou slaat (luistert nu naar No Doubt - Just A Girl)?

Ink
haha, ja!!
ik zong laatst voor mn moeders neus
'Cause i'm your grand daddy and you're my sweeeeeet sugar pie (G-Daddy - Stijn)

en ze keek me redelijk raar aan...

Sietse
goh

dutch2
Doet me denken aan een liedje van The Pogues. Het heet I'm a Man You Don't Meet Everyday', wat nogal grappig is als je weet dat het wordt gezongen door een meisje (Cait O' Riordan, de ex van Elvis Costello).

brooklyn schreef... dat je een nummer mee loopt te blerren terwijl de tekst totaal niet op jou slaat (luistert nu naar No Doubt - Just A Girl)?

dutch2 schreef:
Doet me denken aan een liedje van The Pogues. Het heet I'm a Man You Don't Meet Everyday', wat nogal grappig is als je weet dat het wordt gezongen door een meisje (Cait O' Riordan, de ex van Elvis Costello).

Ik durf nogal 'ns Christmas Card from a Hooker in Minneapolis (Tom Waits) voor me uitneuzelen al wandelend

Yak
dutch2 schreef:

Of Martina Topley-Bird, toch best duidelijk een vrouw, die in 'Abbaon Fat Tracks' zingt: I'll fuck you in the ass, just for a laugh.

Ink
hahahaha

Dat je de nieuwe Coldplay niet goed vindt..

..Dat je het gevoel hebt alsof je de enige bent die niet gelijk de behoefte heeft om de nieuwe Coldplay z.s.m. te luisteren..

Dat heb ik ook een beetje. Ook omdat ik de berichten bij het album niet echt heel hoopgevend vind.

Hebben jullie dat nou ook, dat je het gevoel krijgt dat het ook wel erg "cool" is om de nieuwe coldplay niet goed te vinden!

Yak
Nee, want ik heb 'm überhaupt nog niet gehoord.

Ik ook niet, dus ik zeg ook niet dat ik 'm slecht vind.

Ik ook niet, want ik heb m dus ook nog niet gehoord, en was dat sowieso voorlopig nog niet van plan.

neo
Ward schreef:

Dat heb ik ook een beetje. Ook omdat ik de berichten bij het album niet echt heel hoopgevend vind.

Mag ik ubercool zijn als ik zeg dat ik geen idee heb wie Coldplay is

neo schreef:

Dat is ... (ik wik mijn woorden) lichtjes subliem

Dat je niet goed begrijpt waarom er plotseling zoveel aandacht is voor het nieuwe album van Coldplay? (ik bedoel: ik wist het wel, maar ik kan het nu pas voor de eerste keer "live" aanschouwen door de vloed aan berichten bij "X&Y")

dutch2
Dat het hele Coldplay gedoe je bijzonder veel doet denken aan de tijd dat Simple Minds de langverwachte opvolger van New Gold Dream uitbracht. Ook toen hoorde je iedereen zeggen dat het een aardige plaat was maar met een veel te overheersend stadiongeluid. Niet iedereen was daar van gediend (inc. D2). Jim Kerr kreeg daarop Messiasneigingen (vooral live vond ik ze niet meer te trekken) en vervolgens was het min of meer gedaan met Simple Minds. Hopen dat de geschiedenis zich niet herhaalt.

Tja, populaire bandjes ... zelfs ik herken ze. Laatst nog in de FRS tijdens het DVDshoppen. "Wat een gezeik zeg, is dit Coldplay ?" And lo and behold, het was Coldplay

titan (crew)
neo schreef:

Hooguit wereldvreemd

Onderhond schreef:

zelfs ik herken ze.

Wow! zelfs jij!!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:33 uur

geplaatst: vandaag om 10:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.