MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?

zoeken in:
Onderhond schreef:

het was Coldplay

Ik sjokte door de platenwinkel, hoorde plotseling een geweldig opzwepend electronisch getint nummer ... en welk album zag ik onder het bordje "draait nu" rondtollen in de ijle lucht? Het was .... tarara ... "X & Y" ...

denk bij mezelf: wacht 'ns even ... misschien heb ik iets gemist ... is het toch iets anders ... De kloof was zo groot met wat ik gehoord had van "X & Y" ... navraag gedaan: het was een nummer uit "Front by Front" van Front 242. Men had vergeten "X & Y" te verwijderen als "gedraaide plaat"

Gedurende 2 minuten leefde ik in de waan dat Coldplay zich te buiten ging aan electronica

Ik doe verwoede pogingen de nieuwe Coldplay te luisteren, maar ik ben nog geen enkele keer over de helft gekomen... Ik geloof toch dat het niet helemaal mijn ding is.

Het moet geen werk worden Herman

Zo erg is het ook niet hoor.

herman schreef:

Ik doe verwoede pogingen de nieuwe Coldplay te luisteren, maar ik ben nog geen enkele keer over de helft gekomen... Ik geloof toch dat het niet helemaal mijn ding is.

Vreemd, dat had ik bij hun vorige platen wel, maar deze was afgelopen voor ik er erg in had. Echt meesterlijk vind ik hem niet (zoals veel anderen wel) maar ik kon er best goed naar luisteren en zal dat de komende dagen nog best wel doen.

... dat er de laatste tijd hier nogal vreemde posts geplaatst worden?

Zachary Glass schreef:

... dat er de laatste tijd hier nogal vreemde posts geplaatst worden?

dat de berichten meer naar kwantiteit dan naar kwaliteit neigen !

bonothecat schreef:
(quote)

dat de berichten meer naar kwantiteit dan naar kwaliteit neigen !

Ja, dat ook ... maar ... werkelijk bizarre posts.

...dat je je afvraagt wat voor personen er achter bepaalde nicknames schuilgaan, als iemand een maf verhaal ophangt over een schijnbare liftmuzikant.

JonnieBrasco
...dat je vaak via de edit-knop kleine veranderingen in je berichten doorvoert, direct nadat je het bericht geplaatst hebt? (Ik zou er eens van moeten afkicken denk ik. )

Yak
Voortdurend. Spelfouten eruit, zinsnede net even anders, ik ben eigenlijk nooit tevreden met de eerste poging.

Misschien zou het helpen als er naast de 'plaats bericht' hieronder ook een knopperke 'voorbeeld' zou zijn.

dutch2
Ik heb precies hetzelfde maar op zich vind ik dat niet zo erg. Een beetje poetsen totdat het berichtje naar wens is en de mogelijke taalfoutjes zijn weggewerkt. Bij grote veranderingen zet ik er altijd een moddervette Edit bij.

Dus jullie zijn niet de enigen

Zeker niet de enigen. Mijn record is denk ik een keer of 10 een bericht aanpassen nadat ik het net had getypt.

neo
Yak schreef:

Misschien zou het helpen als er naast de 'plaats bericht' hieronder ook een knopperke 'voorbeeld' zou zijn.

Had zoiets eigenlijk wel verwacht bij de nieuwe site van moviemeter. Nu zou het dus aan musicmeter kunnen zijn om hier de 'primeur' mee te hebben. Jordy wat jij?

Het hele idee achter die "snel replyen" optie is natuurlijk dat het allemaal zonder fratsen is Op de nieuwe site kun je via ALT+M naar het uitgebreide "nieuw bericht" scherm waar je wel alle opties hebt...

JonnieBrasco
... dat het beeld op je monitor af en toe binnen 10 seconden wel 54x van grootte/positie/kleur veranderd?

dutch2
Alleen als ik gedronken heb.

Yak
Alleen als ik Internet Explorer gebruik.

Dionysos
...dat je de meest belachelijke muziek met het grootste plezier van de wereld draait als je (weer eens) in een smoorverliefde bui bent?!

dutch2
Dionysos schreef:

...dat je de meest belachelijke muziek met het grootste plezier van de wereld draait als je (weer eens) in een smoorverliefde bui bent?!
En nou zijn we allemaal heel benieuwd wat 'de meest belachelijke muziek' concreet inhoudt

Dionysos
dutch2 schreef:

]En nou zijn we allemaal heel benieuwd wat 'de meest belachelijke muziek' concreet inhoudt

Ma-ia-hii
Ma-ia-huu
Ma-ia-haa
Ma-ia-ha ha

(afbeelding)

Ink
ist niet Ba-ia-hiii, Ba-ia-huu, Ba-ia-haa, Ba-ia-ha ha?

-niet dat ik er verstand van heb hoor!-

JonnieBrasco
... dat je voor het eerst sinds een jaar weer eens wat op MovieMeter typt. Na het plaatsen van het bericht direct het bericht nog even wil editen... Maar dat het 'edit' knopje 'meld misbruik' blijkt te zijn en je bericht weg is. Ik blijf wel bij MuMe.

JonnieBrasco schreef:

Ik blijf wel bij MuMe.

Ik zou zeggen: geniet er nog even van, de komende 4 dagen

Yak
:evil

dutch2
... dat als je loopt mee te zingen met Donald Fagen (Steely Dan) je vanzelf mee gaat slissen.

Zal eigenlijk wel niet.

JonnieBrasco
.. dat je zo druk aan het bijlezen bent op MusicMeter, dat je je eten 15 minuten te lang op het vuur laat staan?

dutch2
Succes met blussen

JonnieBrasco
De schade valt mee, gelukkig ben ik vandaag vegetarisch.

een vreemde muzieksmaak, volgens anderen?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:07 uur

geplaatst: vandaag om 12:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.