Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?
zoeken in:
0
geplaatst: 7 oktober 2005, 17:39 uur
JonnieBrasco schreef:
.. dat je zo druk aan het bijlezen bent op MusicMeter, dat je je eten 15 minuten te lang op het vuur laat staan?
.. dat je zo druk aan het bijlezen bent op MusicMeter, dat je je eten 15 minuten te lang op het vuur laat staan?
... dat is me idd vorige week ook een keer gebeurd ja, alleen was het gelukkig maar 10 minuten te lang en kon de pasta er redelijk tegen.
0
geplaatst: 13 januari 2006, 00:49 uur
...dat je bij Hoeslink niets kan bedenken en maar blijft refreshen om te zien of er iemand al iets anders heeft gepost. En dat dan niet het geval is. Dan na een half uur eindelijk iets weten. En dat dan blijkt dat er al een nieuwe pagina vol hoezen is aangemaakt en dat het plaatje waar je al een half uur over piekert het laatste op de pagina is.
0
geplaatst: 13 januari 2006, 01:43 uur
herman schreef:
...dat je bij Hoeslink niets kan bedenken en maar blijft refreshen om te zien of er iemand al iets anders heeft gepost. En dat dan niet het geval is. Dan na een half uur eindelijk iets weten. En dat dan blijkt dat er al een nieuwe pagina vol hoezen is aangemaakt en dat het plaatje waar je al een half uur over piekert het laatste op de pagina is.
Ehhh.....nee. Gaat het verder wel goed met je Herman? Heb je je pilletje wel genomen na het avondeten?

0
geplaatst: 13 januari 2006, 01:48 uur
Anders een veelvoorkomend fenomeen in de snelle knock-outs, en top 100 topics. 

0
geplaatst: 13 januari 2006, 13:54 uur
...dat internet er thuis is uitgevlogen zodat je je heil ergens anders moet zoeken? 
Nu maar hopen dat als ik thuis kom alles het weer doet.

Nu maar hopen dat als ik thuis kom alles het weer doet.
0
geplaatst: 13 januari 2006, 14:09 uur
BoordAppel schreef:
...dat internet er thuis is uitgevlogen zodat je je heil ergens anders moet zoeken?

Jazeker. Dat is niet fijn.

0
geplaatst: 16 januari 2006, 21:00 uur
herman schreef:
Ikke wel. Zal ook een pilletje moeten nemen (@ HammerHead)
0
geplaatst: 16 januari 2006, 22:37 uur
...dat je allemaal rare executables op je computer hebt staan die Google niet eens kent en die ervoor zorgen dat heel je pc naar de klote is? 

0
geplaatst: 19 januari 2006, 20:06 uur
0
geplaatst: 20 januari 2006, 01:33 uur
...Dat je sommige geluiden zo fijn vindt om naar te luisteren. Bijvoorbeeld het gepiep van een merkstift als daarmee geschreven wordt. Of een kat horen spinnen 

0
geplaatst: 20 januari 2006, 06:34 uur
ja, ik vind het ook fijn om naar het gepiep van een merkstift te luisteren

0
geplaatst: 20 januari 2006, 10:44 uur
Ja hè, of stemmen van bepaalde mensen. Ik ken een man, en die heeft zó'n mooie stem, kan ik gewoon uren naar luisteren, zonder er inhoudelijk naar te luisteren. En regen, als je in bed ligt 
Wat ik dan weer vréselijk vind om te horen, mensen die smakkend eten, iemand die de afwas doet, als iemand met zn bestek te hard op zn bord slaat, het getik van de verwarming. blegh

Wat ik dan weer vréselijk vind om te horen, mensen die smakkend eten, iemand die de afwas doet, als iemand met zn bestek te hard op zn bord slaat, het getik van de verwarming. blegh
0
geplaatst: 20 januari 2006, 10:58 uur
Ik kan niet tegen het geluid van de afzuigkap. Echter, als de afzuigkap uitgezet wordt is de serene rust die er over je heen komt overweldigend.
0
geplaatst: 20 januari 2006, 15:48 uur
het getik van de verwarming
Ja.
Gisterenmiddag draaide de onderbuurman harde gabber en het was net alsof dat getik de bijbehorende percussie was. Erg apart.
Ja.
Gisterenmiddag draaide de onderbuurman harde gabber en het was net alsof dat getik de bijbehorende percussie was. Erg apart.
0
geplaatst: 20 januari 2006, 16:24 uur
Ik stond een keer met Underworld op mijn walkman voor het stoplicht, en het getik van het voetgangerslicht was preciés in sync met het ritme van Underworld. En toen het licht op groen sprong en het getik ophield kreeg je net een break, echt alsof het erbij hoorde.
0
SelmaDuim
geplaatst: 20 januari 2006, 16:27 uur
... dat je eindelijk de videoclip Van Dont Answer Me van Alan Parsons Project gevonden hebt (waar ja naar zocht omdat je die zo mooi vond toen je nog heel klein was) en deze nu al voor de zoveelste keer aan het bekijken bent. 

0
geplaatst: 20 januari 2006, 16:29 uur
...dat je naar buiten kijkt en opeens Grandma Death voorbij ziet schuifelen?
0
geplaatst: 20 januari 2006, 16:37 uur
...dat je van je stoel trilt van het volume (en dan maar blij bent met een vrijstaand huis)
0
geplaatst: 20 januari 2006, 16:38 uur
en om nog ff op het origineel te reageren, ik heb nog nooit iets anders gehad en vraag me iedere ochtend weer af waarom ik niet eerder ben gaan slapen!
0
geplaatst: 23 januari 2006, 04:12 uur
...dat je je afvraagt waarom Britse muziek (en ook films) (denk Blur, Pulp, Stone Roses, New Order, Trainspotting, Michael Winterbottom, Beatles, Kinks) meer bij je los maakt dan muziek uit andere landen.
Zoals ik het nu zie, ervaar ik de muzikale 'stromingen' waar ik wat mee heb heel grofweg zo:
Britse pop/rock: maakt gevoel/emotie bij me los
Amerikaans pop/rock: soms erg gaaf, maar raakt me niet in mijn hart
Electronisch/Postrock: sleept me mee, geeft me een gevoel van gelukzaligheid/euforie
Dance/Pop/Soul: voor de leuk/om op te dansen
/me moet slapen en niet mijmeren.
Zoals ik het nu zie, ervaar ik de muzikale 'stromingen' waar ik wat mee heb heel grofweg zo:
Britse pop/rock: maakt gevoel/emotie bij me los
Amerikaans pop/rock: soms erg gaaf, maar raakt me niet in mijn hart
Electronisch/Postrock: sleept me mee, geeft me een gevoel van gelukzaligheid/euforie
Dance/Pop/Soul: voor de leuk/om op te dansen
/me moet slapen en niet mijmeren.

0
geplaatst: 23 januari 2006, 08:28 uur
.....dat je in de nacht van zondag op maandag geen oog dicht doet, zodat je op maandag met een paar dichtgeslagen ogen op je werk suf voor je uit zit te staren.
0
geplaatst: 23 januari 2006, 08:50 uur
(alleen vervang 'werk' maar door 'college')..... Dat je op maandagochtend in de trein zulke geweldige muziek hoort dat je zou willen dat je de avond ervoor eerder was gaan slapen zodat je niet bij die muziek in slaap valt...
0
geplaatst: 23 januari 2006, 13:07 uur
Dat je er een MuMe user knock out is geweest en dat je mee hebt gedaan zonder dat je het zelf wist 

0
geplaatst: 23 januari 2006, 13:12 uur
Nee, licht hilarisch was het wel. 
Volgens mij ben jij op basis van je foto's nog een paar rondes ver gekomen ook, stelletje frusten hier.

Volgens mij ben jij op basis van je foto's nog een paar rondes ver gekomen ook, stelletje frusten hier.

0
geplaatst: 23 januari 2006, 13:15 uur
HammerHead schreef:

En ik maar denken dat het door mijn muzieksmaak kwam

0
geplaatst: 23 januari 2006, 13:25 uur
...dat je langzamer naar je werk rijd en kleine omweggetjes zoekt zodat je langer naar die ene geweldige plaat kan blijven luisteren. en dat als je een maal gearriveert bent je nog niet gelijk uitstapt om nog maar wat minuutjes nee kan pikken.
0
geplaatst: 23 januari 2006, 13:46 uur
...dat je nu al een week lang verkouden bent en dat je ontdekt dat er vele soorten verkoudheid zijn, van hondsberoerd verkouden tot hulder-de-bulder-verkouden tot snif-snif-verkouden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.