MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?

zoeken in:
En naar welke vorm gaat je voorkeur uit

Angeliquek schreef:
En naar welke vorm gaat je voorkeur uit

Mijn voorkeur gaat duidelijk uit naar de "Hoera, ik leef!"-verkoudheid, maar die is nog in ontwikkeling. Ik hoor wel dat ze goede vooruitgang boeken de laatste tijd.

titan (crew)
herman schreef:
...dat je je afvraagt waarom Britse muziek (en ook films) (denk Blur, Pulp, Stone Roses, New Order, Trainspotting, Michael Winterbottom, Beatles, Kinks) meer bij je los maakt dan muziek uit andere landen.

Daar heb ik ook last van, volgens mij was ik een Brit in een vorig leven.

neo
herman schreef:
Michael Winterbottom

Waar zijn je Mychael Nyman stemmen dan?

Ik heb alleen de films gezien, niet de scores afzonderlijk beluisterd. Misschien komt dat nog eens.

JonnieBrasco
... dat je 45 minuten intensief bezig bent met een luisterverslag van een favoriet album (Mogwai - Young Team), je het mooiste bericht van je leven schrijft, je op "plaatsen" klikt, maar je niet meer ingelogd bent op de site zodat je je bericht kwijt bent.

...had iets vergelijkbaars 2 dagen geleden, maar net iets minder erg (mijn op 2 na mooiste bericht denk ik). Behoorlijk frustrerend.

Lange berichten typ je dan ook beter niet op een site, maar eerst in een note- of wordpad. Is ten eerste overzichtelijker, en dan heb je het gevaar niet dat je domme dingen doet (shortcut voor 'back' is ook zo'n leuke) of dat je uitgelogd raakt.

Hey Jonnie kop op jongen luister even wat muziek

JonnieBrasco
Ik weet het, dit was de ene keer per jaar dat ik dat niet deed en de boel kwijt ben. Vind het sowieso raar dat ik de laatste tijd zovaak uitgelogd raak, maar dat zal wel door mijn eigen Windows-configuratie komen.

Ik heb het ook wel eens gehad, maar met Opera kan ik gewoon weer back klikken en dan heb ik het hele verhaal weer terug

Dat je er op eens achter komt dat je afgestudeerd bent

Angeliquek schreef:
Dat je er op eens achter komt dat je afgestudeerd bent

Gefeliciteerd!

Angeliquek, k heb je bericht even naar de gefeliciteerd-pagina gecopied, gefeliciteerd!

.....dat je het nummer van je kluisje vergeet in de bieb (waar je jas, tas e.d. inzitten) zodat je tot 22.00 kunt wachten tot ze allemaal opengedaan kunnen worden, waardoor musicmeter opnieuw de held van de dag is zodat je je in ieder geval onzinnig zinnig kan vermaken tot die tijd?

Nee nog nooit meegemaakt.

.... dat je iets gepost hebt en het gevoel hebt dat iedereen er overheen leest.

Present.

Het is toch fijn dat 1 iemand mijn bericht leest.

2 iemanden.

...dat je heel graag een plaat wilt luisteren, maar dat je daar morgen pas weer tijd voor hebt.

neo
Dat je na een dag hard een een van je beste albums op je mp3-speler luistert op weg naar huis en en het je
emotioneel veel minder doet...

Heb ik ook, soms moet je favo muziek een tijdje laten liggen

Dat je CD wisselaar in je auto het begeeft en dat je voor goede muziek ineens volledig afhankelijk bent van de radio

El Ninjo schreef:
goede muziek ......... radio

Die 2 woorden in een zin

El Ninjo schreef:
Dat je CD wisselaar in je auto het begeeft en dat je voor goede muziek ineens volledig afhankelijk bent van de radio

Ai das zeker balen zeg. Zal wel weer wat kosten.

The Scientist schreef:
(quote)

Die 2 woorden in een zin

Yep, duidelijk geval van een Contradictio in terminis

...dat je net nieuwe mp3-speler plotseling uit elkaar valt...

...dat je mag gaan koken met Rudolf en mag gaan eten met Giel, Gerard en Wout voor het goede doel

Carow schreef:
...dat je net nieuwe mp3-speler plotseling uit elkaar valt...

Oei, das vervelend. Lang leven de garantie

dutch2
Angeliquek schreef:
...dat je mag gaan koken met Rudolf en mag gaan eten met Giel, Gerard en Wout voor het goede doel

Dat klinkt best spannend, maar wie zijn Rudolf, Giel, Gerard en Wout? En wat is dat dan voor goed doel?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:04 uur

geplaatst: vandaag om 16:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.