Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?
zoeken in:
0
geplaatst: 23 januari 2006, 13:50 uur
Mijn voorkeur gaat duidelijk uit naar de "Hoera, ik leef!"-verkoudheid, maar die is nog in ontwikkeling. Ik hoor wel dat ze goede vooruitgang boeken de laatste tijd.

0
titan (crew)
geplaatst: 23 januari 2006, 13:52 uur
herman schreef:
...dat je je afvraagt waarom Britse muziek (en ook films) (denk Blur, Pulp, Stone Roses, New Order, Trainspotting, Michael Winterbottom, Beatles, Kinks) meer bij je los maakt dan muziek uit andere landen.
...dat je je afvraagt waarom Britse muziek (en ook films) (denk Blur, Pulp, Stone Roses, New Order, Trainspotting, Michael Winterbottom, Beatles, Kinks) meer bij je los maakt dan muziek uit andere landen.
Daar heb ik ook last van, volgens mij was ik een Brit in een vorig leven.
0
geplaatst: 23 januari 2006, 14:36 uur
0
geplaatst: 23 januari 2006, 14:40 uur
Ik heb alleen de films gezien, niet de scores afzonderlijk beluisterd. Misschien komt dat nog eens.
0
JonnieBrasco
geplaatst: 24 januari 2006, 23:00 uur
... dat je 45 minuten intensief bezig bent met een luisterverslag van een favoriet album (Mogwai - Young Team), je het mooiste bericht van je leven schrijft, je op "plaatsen" klikt, maar je niet meer ingelogd bent op de site zodat je je bericht kwijt bent.

0
geplaatst: 24 januari 2006, 23:02 uur
...had iets vergelijkbaars 2 dagen geleden, maar net iets minder erg (mijn op 2 na mooiste bericht denk ik). Behoorlijk frustrerend.
0
geplaatst: 24 januari 2006, 23:05 uur
Lange berichten typ je dan ook beter niet op een site, maar eerst in een note- of wordpad. Is ten eerste overzichtelijker, en dan heb je het gevaar niet dat je domme dingen doet (shortcut voor 'back' is ook zo'n leuke) of dat je uitgelogd raakt.
0
JonnieBrasco
geplaatst: 24 januari 2006, 23:07 uur
Ik weet het, dit was de ene keer per jaar dat ik dat niet deed en de boel kwijt ben. Vind het sowieso raar dat ik de laatste tijd zovaak uitgelogd raak, maar dat zal wel door mijn eigen Windows-configuratie komen.
0
geplaatst: 24 januari 2006, 23:33 uur
Ik heb het ook wel eens gehad, maar met Opera kan ik gewoon weer back klikken en dan heb ik het hele verhaal weer terug 

0
geplaatst: 27 januari 2006, 14:17 uur
0
geplaatst: 27 januari 2006, 14:24 uur
Angeliquek, k heb je bericht even naar de gefeliciteerd-pagina gecopied, gefeliciteerd!
0
geplaatst: 31 januari 2006, 21:26 uur
.....dat je het nummer van je kluisje vergeet in de bieb (waar je jas, tas e.d. inzitten) zodat je tot 22.00 kunt wachten tot ze allemaal opengedaan kunnen worden, waardoor musicmeter opnieuw de held van de dag is zodat je je in ieder geval onzinnig zinnig kan vermaken tot die tijd?
0
geplaatst: 31 januari 2006, 22:40 uur
.... dat je iets gepost hebt en het gevoel hebt dat iedereen er overheen leest.
0
geplaatst: 1 februari 2006, 17:25 uur
0
geplaatst: 1 februari 2006, 20:37 uur
2 iemanden. 
...dat je heel graag een plaat wilt luisteren, maar dat je daar morgen pas weer tijd voor hebt.

...dat je heel graag een plaat wilt luisteren, maar dat je daar morgen pas weer tijd voor hebt.
0
geplaatst: 2 februari 2006, 08:30 uur
Dat je na een dag hard een een van je beste albums op je mp3-speler luistert op weg naar huis en en het je
emotioneel veel minder doet...
emotioneel veel minder doet...
0
geplaatst: 2 februari 2006, 12:20 uur
Heb ik ook, soms moet je favo muziek een tijdje laten liggen
0
geplaatst: 2 februari 2006, 13:41 uur
Dat je CD wisselaar in je auto het begeeft en dat je voor goede muziek ineens volledig afhankelijk bent van de radio 

0
geplaatst: 2 februari 2006, 13:42 uur
El Ninjo schreef:
goede muziek ......... radio
goede muziek ......... radio
Die 2 woorden in een zin

0
geplaatst: 2 februari 2006, 13:43 uur
El Ninjo schreef:
Dat je CD wisselaar in je auto het begeeft en dat je voor goede muziek ineens volledig afhankelijk bent van de radio

Ai das zeker balen zeg. Zal wel weer wat kosten.
0
geplaatst: 2 februari 2006, 14:23 uur
...dat je net nieuwe mp3-speler plotseling uit elkaar valt...
0
geplaatst: 2 februari 2006, 14:43 uur
...dat je mag gaan koken met Rudolf en mag gaan eten met Giel, Gerard en Wout voor het goede doel 

0
geplaatst: 2 februari 2006, 14:43 uur
Carow schreef:
Oei, das vervelend. Lang leven de garantie

0
dutch2
geplaatst: 2 februari 2006, 14:48 uur
Angeliquek schreef:
...dat je mag gaan koken met Rudolf en mag gaan eten met Giel, Gerard en Wout voor het goede doel

Dat klinkt best spannend, maar wie zijn Rudolf, Giel, Gerard en Wout? En wat is dat dan voor goed doel?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.