MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?

zoeken in:
Angeliquek schreef:
(quote)

Oei, das vervelend. Lang leven de garantie

Ik heb m wel weer goed gekregen hoor

dutch2 schreef:
(quote)

Dat klinkt best spannend, maar wie zijn Rudolf, Giel, Gerard en Wout? En wat is dat dan voor goed doel?

Rudolf was ooit de kok van Life and Cooking en Giel, Gerard en Wout zijn dj's van radio 3fm. De moeder van mijn vriend heeft geboden op deze activiteit en het geld is gegaan naar de mensen in Congo. Dus nu ga ik samen met mijn "schoonzusje" koken voor het goede doel

Angeliquek schreef:
(quote)

Rudolf was ooit de kok van Life and Cooking en Giel, Gerard en Wout zijn dj's van radio 3fm. De moeder van mijn vriend heeft geboden op deze activiteit en het geld is gegaan naar de mensen in Congo. Dus nu ga ik samen met mijn "schoonzusje" koken voor het goede doel

Goed werk komt er nog wat van op tv? of iets dergelijks?

Exfrozen schreef:
Goed werk komt er nog wat van op tv? of iets dergelijks?

Geen idee, maar ik hoop van niet

dutch2
Angeliquek schreef:
(quote)

Spannend. Koken voor Congo. Klinkt goed!

dutch2 schreef:

Als ik nou ook KON koken...

dutch2
Angeliquek schreef:
(quote)

Als ik nou ook KON koken...

Ah, dus je bent niet afgestudeerd als kok? Da's weer een tegenvaller

neo
dutch2 schreef:

Stampot...

Toine Rorije
... dat je wat flessen cola inslaat en bij het lezen van je kassabonnetje erachter komt dat ze die dingen met 40(!) cent hebben opgeslagen?

SelmaDuim
... dat je top 10 van vandaag ineens niet meer op je top 10 van gisteren lijkt?

hmmm, af en toe, ongeveer 1x per maand

ziet er mooi uit

SelmaDuim schreef:
... dat je top 10 van vandaag ineens niet meer op je top 10 van gisteren lijkt?

Het lijkt wel een Onderhond top 10 in de zin dat het allemaal erg recente albums zijn

Ja Selma..word er gek van!

SelmaDuim
gemaster schreef:
(quote)

Het lijkt wel een Onderhond top 10 in de zin dat het allemaal erg recente albums zijn

Ik roest niet graag vast.

Vreemd genoeg heb ik vandaag ook enkele veranderingen aangebracht in mijn top 10 (OK Computer eruit, The Cure eruit, en Pixies en Dire Straits erin en The Wall gestegen)

Dat je de verschillen tussen de diverse beste/slechtste van topics niet meer ziet....

Dat je 'mijn forumtopics' uit de pan rijst qua hoeveelheid?

... dat je ze al niet eens meer bij mijn forum topics plaatst, maar gewoon de updates checked

Ik heb dat mijn forumtopics nooit gebruikt, kijk altijd gewoon in de volledige updatelist..

... dat je echt een onoverzichtelijke berg muziek hebt, maar dat er geen enkel nummertje daarvan over de afwas gaat ?

Bij sesamstraat zongen ze vroeger 'Ikwou dat de afwas af was' ik denk dat het van VOF de kunst is.

Dishes van Pulp gaat er wel over. Al vrees ik dat het niets voor jou is, Onderhond.

.....dat je denkt dat het lekker weer is, maar dat je volledig uit je verschoning bibberend weer naar binnen vlucht.
Wat een takkewind.

Wind?

Hier sneeuwde en hagelde het vanochtend.

Wind ja, en flink ook. Geen sneeuw en hagel gezien.
Waarin een klein land kennelijk groot kan zijn. Meerdere klimaten.

Gisteren bij het nieuws waren ze blij dat de 'grijze dagen' voorbij waren. Het was blijkbaar erg zonnig geweest. Nou, tussen de regenbuien door dan zeker.

Ik hoop dat er nog een fatsoenlijk koudefront komt, eigenlijk.

Ik hoop gewoon op een graadje of 25.

herman schreef:

Ik hoop dat er nog een fatsoenlijk koudefront komt, eigenlijk.

Welnee. Heerlijk, die zachte winters. Leve het broeikas-effect!

dutch2
Ik begrijp mensen nooit die van koude winters houden. Ze gaan altijd van teen tot kruin verborgen onder drie lagen kleding, en dan mompelen ze door hun shawls heen dat het zulk heeeerlijk weer is. Alsof ze ook maar enig benul van de buitentemperatuur hebben

Ik verheug me nu al op de bingoavondjes in Zuid Spanje op mijn oude dag. Nooit meer zo'n afgrijselijke Hollandse winter. Brrrrrr.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:48 uur

geplaatst: vandaag om 17:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.