Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?
zoeken in:
0
geplaatst: 2 februari 2006, 14:49 uur
Angeliquek schreef:
Oei, das vervelend. Lang leven de garantie
(quote)
Oei, das vervelend. Lang leven de garantie

Ik heb m wel weer goed gekregen hoor

0
geplaatst: 2 februari 2006, 14:51 uur
dutch2 schreef:
Dat klinkt best spannend, maar wie zijn Rudolf, Giel, Gerard en Wout? En wat is dat dan voor goed doel?
(quote)
Dat klinkt best spannend, maar wie zijn Rudolf, Giel, Gerard en Wout? En wat is dat dan voor goed doel?
Rudolf was ooit de kok van Life and Cooking en Giel, Gerard en Wout zijn dj's van radio 3fm. De moeder van mijn vriend heeft geboden op deze activiteit en het geld is gegaan naar de mensen in Congo. Dus nu ga ik samen met mijn "schoonzusje" koken voor het goede doel

0
geplaatst: 2 februari 2006, 15:02 uur
Angeliquek schreef:
Rudolf was ooit de kok van Life and Cooking en Giel, Gerard en Wout zijn dj's van radio 3fm. De moeder van mijn vriend heeft geboden op deze activiteit en het geld is gegaan naar de mensen in Congo. Dus nu ga ik samen met mijn "schoonzusje" koken voor het goede doel
(quote)

Goed werk
komt er nog wat van op tv? of iets dergelijks?
0
dutch2
geplaatst: 2 februari 2006, 15:06 uur
Angeliquek schreef:
(quote)

Spannend. Koken voor Congo. Klinkt goed!
0
geplaatst: 2 februari 2006, 15:10 uur
0
dutch2
geplaatst: 2 februari 2006, 15:15 uur
Angeliquek schreef:
Als ik nou ook KON koken...
(quote)
Als ik nou ook KON koken...
Ah, dus je bent niet afgestudeerd als kok? Da's weer een tegenvaller

0
geplaatst: 2 februari 2006, 16:40 uur
dutch2 schreef:
Stampot...
0
Toine Rorije
geplaatst: 3 februari 2006, 13:42 uur
... dat je wat flessen cola inslaat en bij het lezen van je kassabonnetje erachter komt dat ze die dingen met 40(!) cent hebben opgeslagen?
0
SelmaDuim
geplaatst: 5 februari 2006, 20:41 uur
... dat je top 10 van vandaag ineens niet meer op je top 10 van gisteren lijkt?
0
geplaatst: 5 februari 2006, 21:02 uur
SelmaDuim schreef:
Het lijkt wel een Onderhond top 10 in de zin dat het allemaal erg recente albums zijn

0
SelmaDuim
geplaatst: 5 februari 2006, 21:08 uur
gemaster schreef:
Het lijkt wel een Onderhond top 10 in de zin dat het allemaal erg recente albums zijn
(quote)

Ik roest niet graag vast.

0
geplaatst: 5 februari 2006, 21:10 uur
Vreemd genoeg heb ik vandaag ook enkele veranderingen aangebracht in mijn top 10 (OK Computer eruit, The Cure eruit, en Pixies en Dire Straits erin en The Wall gestegen) 

0
geplaatst: 7 februari 2006, 00:59 uur
Dat je de verschillen tussen de diverse beste/slechtste van topics niet meer ziet....

0
geplaatst: 7 februari 2006, 10:54 uur
... dat je ze al niet eens meer bij mijn forum topics plaatst, maar gewoon de updates checked 

0
geplaatst: 7 februari 2006, 15:05 uur
Ik heb dat mijn forumtopics nooit gebruikt, kijk altijd gewoon in de volledige updatelist.. 

0
geplaatst: 8 februari 2006, 10:10 uur
... dat je echt een onoverzichtelijke berg muziek hebt, maar dat er geen enkel nummertje daarvan over de afwas gaat ? 

0
geplaatst: 8 februari 2006, 10:21 uur
Bij sesamstraat zongen ze vroeger 'Ikwou dat de afwas af was' ik denk dat het van VOF de kunst is. 

0
geplaatst: 8 februari 2006, 11:14 uur
Dishes van Pulp gaat er wel over. Al vrees ik dat het niets voor jou is, Onderhond. 

0
geplaatst: 9 februari 2006, 13:34 uur
.....dat je denkt dat het lekker weer is, maar dat je volledig uit je verschoning bibberend weer naar binnen vlucht.
Wat een takkewind.
Wat een takkewind.
0
geplaatst: 9 februari 2006, 14:34 uur
Wind ja, en flink ook. Geen sneeuw en hagel gezien.
Waarin een klein land kennelijk groot kan zijn. Meerdere klimaten.
Waarin een klein land kennelijk groot kan zijn. Meerdere klimaten.
0
geplaatst: 9 februari 2006, 15:25 uur
Gisteren bij het nieuws waren ze blij dat de 'grijze dagen' voorbij waren. Het was blijkbaar erg zonnig geweest. Nou, tussen de regenbuien door dan zeker. 
Ik hoop dat er nog een fatsoenlijk koudefront komt, eigenlijk.

Ik hoop dat er nog een fatsoenlijk koudefront komt, eigenlijk.

0
geplaatst: 9 februari 2006, 16:38 uur
Welnee. Heerlijk, die zachte winters. Leve het broeikas-effect!
0
dutch2
geplaatst: 9 februari 2006, 16:52 uur
Ik begrijp mensen nooit die van koude winters houden. Ze gaan altijd van teen tot kruin verborgen onder drie lagen kleding, en dan mompelen ze door hun shawls heen dat het zulk heeeerlijk weer is. Alsof ze ook maar enig benul van de buitentemperatuur hebben 
Ik verheug me nu al op de bingoavondjes in Zuid Spanje op mijn oude dag. Nooit meer zo'n afgrijselijke Hollandse winter. Brrrrrr.

Ik verheug me nu al op de bingoavondjes in Zuid Spanje op mijn oude dag. Nooit meer zo'n afgrijselijke Hollandse winter. Brrrrrr.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.