Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?
zoeken in:
0
geplaatst: 9 februari 2006, 17:10 uur
Koud (en vooral open weer) zorgt gewoon voor een leuk sfeertje in de lucht. Lekker iel, met zo'n heerlijk waterzonnetje. Heeft verder weinig met de gevoelstemperatuur te maken.
0
geplaatst: 9 februari 2006, 17:39 uur
Zachte winters zijn loos. In de winter zou het gewoon elke dag tegen het vriespunt aan moeten zitten en 's avonds gewoon lekker vriezen.
0
geplaatst: 9 februari 2006, 18:58 uur
dutch2 schreef:
Ik begrijp mensen nooit die van koude winters houden. Ze gaan altijd van teen tot kruin verborgen onder drie lagen kleding, en dan mompelen ze door hun shawls heen dat het zulk heeeerlijk weer is. Alsof ze ook maar enig benul van de buitentemperatuur hebben
Ik verheug me nu al op de bingoavondjes in Zuid Spanje op mijn oude dag. Nooit meer zo'n afgrijselijke Hollandse winter. Brrrrrr.
Ik begrijp mensen nooit die van koude winters houden. Ze gaan altijd van teen tot kruin verborgen onder drie lagen kleding, en dan mompelen ze door hun shawls heen dat het zulk heeeerlijk weer is. Alsof ze ook maar enig benul van de buitentemperatuur hebben

Ik verheug me nu al op de bingoavondjes in Zuid Spanje op mijn oude dag. Nooit meer zo'n afgrijselijke Hollandse winter. Brrrrrr.
In koude winters schaatsen we over de sloten en vaarten, eten we erwtensoep en gaat de open haard in de herwaardering. Bovendien is het een streling voor het oogvlies. Enne dutch... bingo?

0
geplaatst: 9 februari 2006, 19:04 uur
Voor mij moet het in de winter bitter koud zijn en in de zomer heet. Spijtig genoeg lukt dat zelden in de lage landen 

0
geplaatst: 9 februari 2006, 20:31 uur
Hier waait het wat, inmiddels
. Jaja, het weer is altijd een goed onderwerp! 
. Jaja, het weer is altijd een goed onderwerp! 
0
geplaatst: 9 februari 2006, 20:57 uur
Arno schreef:
Voor mij moet het in de winter bitter koud zijn en in de zomer heet. Spijtig genoeg lukt dat zelden in de lage landen
Winter 25 graden, zomer 30 graden lijkt me wel wat.Voor mij moet het in de winter bitter koud zijn en in de zomer heet. Spijtig genoeg lukt dat zelden in de lage landen

0
geplaatst: 9 februari 2006, 21:32 uur
Ach ik was afgelopen december in Senegal, alwaar het ook winter is. Dat betekent 'koude' avonden van rond de 20 graden, maar de Senegalezen leggen het dan bijna af van de kou en komen met truien en bivakmutsen op de proppen 

0
dutch2
geplaatst: 9 februari 2006, 23:59 uur
herman schreef:
Ja, inderdaad. 22 graden oid is warm zat.
Ja, inderdaad. 22 graden oid is warm zat.
Bij 22 graden begin ik pas te geloven dat de winter eindelijk voorbij is Inderdaad, ik ben een echte koukleum.
0
DutchViking
geplaatst: 10 februari 2006, 00:00 uur
Zoals het een Viking betaamt, hou ik wel van een strenge winter (liefst met veel sneeuw
). Van mij mag het ook gerust hard vriezen, ik kijk nu al uit naar de volgende Elfstedentocht (misschien volgend jaar
). Liever dat dan een kwakkelwinter met veel regen.
). Van mij mag het ook gerust hard vriezen, ik kijk nu al uit naar de volgende Elfstedentocht (misschien volgend jaar
). Liever dat dan een kwakkelwinter met veel regen.
0
geplaatst: 10 februari 2006, 03:01 uur
...dat je bij dEUS' Nothing Really Ends altijd een Belgische vrouw het nummer aan en af hoort kondigen in je hoofd? Ik heb destijds de eerste radiorip gedownload en die helemaal stuk gedraaid.
0
geplaatst: 10 februari 2006, 14:57 uur
Dat had ik ook bij de plaat "I" van Meshuggah. Daar circuleerde enkele maanden voor de release al een sample van een paar minuten van op het internet, uitgezonden op een zweeds radiostation. De sample bestond uit allerlei stukken uit het hele nummer (21 minuten) aan elkaar geplakt. Het heeft me zeker 10 luisterbeurten gekost toen I eindelijk uit was, voordat ik aan het origineel gewend was.
0
geplaatst: 15 februari 2006, 10:59 uur
Hebben jullie ook het gevoel dat woensdag de ergste dag van de week is om te werken?
0
geplaatst: 15 februari 2006, 12:12 uur
0
geplaatst: 15 februari 2006, 15:16 uur
Hebben jullie ook het gevoel dat Musicmeter A Way of Living is?
0
geplaatst: 15 februari 2006, 15:58 uur
Het begint wel meer en meer een onderdeel van mijn dagelijkse ding te worden ja.
0
geplaatst: 15 februari 2006, 16:05 uur
0
geplaatst: 15 februari 2006, 16:34 uur
Is het vreemd dat ik begin te trillen als ik een dag geen MusicMeter heb gecheckt?
Hoezo verslavend?
Hoezo verslavend?
0
geplaatst: 15 februari 2006, 16:43 uur
In die panieksituatie toen ie een aantal dagen uit de lucht was!!!
0
geplaatst: 15 februari 2006, 16:45 uur
Joah!! Dat was erg. Elke ochtend reikhalzend kijken of MM weer in de lucht was. De grote MM-krach van 2005.
0
geplaatst: 15 februari 2006, 16:51 uur
Ja dat weet ik ook nog. Lastige dagen waren dat
. Zondagvoormiddag ging MuMe weer even niet bij mij. Maar dat lag denk ik aan mijn computer. s namiddags ging het gelukkig weer 
. Zondagvoormiddag ging MuMe weer even niet bij mij. Maar dat lag denk ik aan mijn computer. s namiddags ging het gelukkig weer 
0
geplaatst: 15 februari 2006, 17:50 uur
rayman schreef:
een zwarte pagina uit de geschiedenis van het internet

0
geplaatst: 15 februari 2006, 19:40 uur
Zijn we er ondertussen weer overheen? Het was een langdurig herstel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.