MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?

zoeken in:
Ik ben toendertijd heel goed opgevangen door Stichting Slachtofferhulp.

Ik heb het helemaal alleen moeten verwerken.

Dat je aan het 'werk' bent, MuMe leest en de ene na de andere plaat op wilt zetten, maar moet wachten tot je thuis bent?

Allmusic
Nee, op het werk werk ik.

Allmusic schreef:
Nee, op het werk werk ik.

Ik over het algemeen ook. Maar regelmatig dwaal ik toch even af.

...dat je lekker aan het zaalvoetballen bent en zo hard tegen een bal trapt dat je je knieband afscheurt?

...dat het gruwelijk jeukt onder je gips?

Yak
Beterschap!

Sterkte Paal!

Klote man. Sterkte ermee.

Dat sinds er 6 van die "beste van" spelletjes zijn je nog minder aan die dingen kan meedoen ?

Onderhond schreef:
Dat sinds er 6 van die "beste van" spelletjes zijn je nog minder aan die dingen kan meedoen ?

haha, ja same here, maar k vind eigenlijk ook wel dat door de hoeveelheid de charme er een beetje vanaf is, alleen "de beste van" en "de slechtste van" vond ik veel toffer eigenlijk. Maar ach, ik moet ook niet zeuren eigenlijk; charme, swlarme.

Heel veel beterschap Paalhaas!

Paalhaas schreef:
...dat het gruwelijk jeukt onder je gips?

ha ha nee, dat niet maar ik kan het me voorstellen, je heb ook altijd jeuk aan je neus als je niet kunt krabben.

Chinese eetstokjes willen wel eens helpen Paalhaas, die schuif je er zo onder. Of een breinaald anders

Au Paalhaas. Daar ben je klaar mee. Heel veel sterkte ermee.
Ik heb een aantal jaren met de regelmaat van de klok in het gips gelopen, dus op de vraag: heb je dat nou ook, dat het jeukt onder je gips, kan ik volmondig JA zeggen.
Beterschap.

SelmaDuim
... dat je al de hele dag met de ene na de andere plaat meegesleurd wordt en dat het verdomd lekker voelt?

Sterke Teun!

(hopelijk ben je op tijd fit voor het WK )

SelmaDuim schreef:
... dat je al de hele dag met de ene na de andere plaat meegesleurd wordt en dat het verdomd lekker voelt?

Vandaag niet, maar ik heb dat wel eens ja en dat voelt zeker goed.

En sterkte natuurlijk Paalhaas.

dutch2
Sterkte Paalhaas! Waardeloze blessure, zo'n gescheurde knieband. Ben je zeker zo'n 8 weken mee zoet, toch?

Hangt van de band af. En of het is ingescheurd of afgescheurd. Maar klaar ben je er mee. Niet leuk!

sq
... dat je na het uitloggen nog even rondkijkt op MuMe?

sq
... dat je de helft van de keren iets leuks ziet en weer inlogt om 'nog even' te reageren?

SelmaDuim
... dat je niet eens uitgelogd raakt.

Uitloggen, wasda?

Uitloggen????? Ken dat ook dan?????

SelmaDuim
*richt praatgroep op*

Aanmelden kan via PM

dutch2 schreef:
Sterkte Paalhaas! Waardeloze blessure, zo'n gescheurde knieband. Ben je zeker zo'n 8 weken mee zoet, toch?

Ja, zoiets zal het wel worden. Ik heb mijn binnenband afgescheurd. Dat is in principe de gunstigste band om te scheuren, je hebt dan namelijk geen operatie nodig. (Als je een kruisband scheurt, ben je pas goed de lul, dan duurt het bijna een jaar voor het weer in orde is.) Ik heb nu eerst 3 weken gips en dan 3 weken een brace. Daarna volgt nog fysiotherapie, maar ik heb geen idee hoeveel eigenlijk. De spiermassa in je bovenbeen schijnt trouwens zienderogen af te nemen als je in het gips zit, dus als ik er straks weer uit mag, dan heb ik rechts een dun spillebeentje.

herman schreef:
Sterke Teun!

(hopelijk ben je op tijd fit voor het WK )

Ik heb Marco al aan de lijn gehad en hij zei dat-ie niks kon beloven. Maar als ik op tijd weer fit ben en weer wekelijks goed spel laat zien, dan zit het wel snor, zei hij.

klote, Haasie
succes ermee

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:13 uur

geplaatst: vandaag om 21:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.