MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?

zoeken in:
Paalhaas schreef:
Ik heb Marco al aan de lijn gehad en hij zei dat-ie niks kon beloven. Maar als ik op tijd weer fit ben en weer wekelijks goed spel laat zien, dan zit het wel snor, zei hij.

Dan ben jij dus na Kalou de tweede die zo ongeveer zeker is van een plaats bij de selectie!

Sterkte trouwens!

JonnieBrasco
... dat je (terwijl je op je werk bent) denkt dat er een mobiel van iemand overgaat, wanneer je ergens een versneld en verkracht Verve - Bitter Sweet Symphony nummer op de radio hoort?

Je bedoelt Waterverve van Mark van Dale en Enrico?

...dat je je afvraagt hoe al die duiven toch hun tenen kwijtraken?

BoordAppel schreef:

Nee, niet echt.

BoordAppel schreef:

Minstens een keer of drie per dag

...dat je voor het eerst die zogenaamde experimentele plaat van Talk Talk opzet, gaat ontbijten en denkt 'wauw, dit is wel heel erg experimenteel'. Even later komt er een dermate nare hoge frequentie voorbij dat je denkt, staat mijn computer niet op ontploffen?

Blijkt er een mp3 van Machinefabriek tegelijk mee te lopen in een ander audioprogramma.

shappy1010
...dat je voor het eerst die zogenaamde experimentele plaat van Modern Talking opzet, gaat ontbijten en denkt 'wauw, dit is wel heel erg experimenteel'.

Ik bedoelde trouwens Laughing Stock van Talk Talk.

Modern Talking zegt me niet zo veel. Foute jaren '80 pop toch? Is het niet Oostenrijks ofzo?

shappy1010
herman schreef:
Ik bedoelde trouwens Laughing Stock van Talk Talk.

Modern Talking zegt me niet zo veel. Foute jaren '80 pop toch? Is het niet Oostenrijks ofzo?

Hehe..Duits. Van die delta lloyd reclame met die twee gasten in die auto. 1 van de best verkochte acts alle tijden, meer dan 100 miljoen albums & singles verkocht. En dat is jammergenoeg geen grap.

.....dat bij een filmpje over een fiets die constant gejat wordt, de betreffende fiets tijdens de opnames daadwerkelijk wordt gejat. Ongelooflijk, maar dit heb ik serieus meegemaakt afgelopen zaterdag.

..... dat je denkt: gelukkig, eindelijk voetbal op teevee.
NOT! Zelfs een voetbaldebiel als ik word er nu schijtziek van.

waarvan?
van het VELE voetbal, of het feit dat het deze week huilen met de pet op was, Europees gezien?

Beiden deze keer. Maar vooral de hoeveelheid.

...dat je de uren wegteld op je allerlaatste werkdag voor deze baas.

Dat is waar ook. Bijna naar je nieuwe job Eddie. Spannend!

zeker zeker woensdag is de grote dag.

SelmaDuim
...dat je nog steeds geneigd bent mee te bassen met Incubus, zelfs nu het al meer dan twee jaar uit is met je ex die bassist is.

*slapt vrolijk verder*

JonnieBrasco
... dat er een draaiorgel voor je deur staat te jengelen die "Heb je even voor mij" speelt, en dat je nog luistert ook.

SelmaDuim
Ik ben gelukkig net verhuisd van hartje centrum naar een heerlijke burgerlijke stadswijk, dus geen last meer van dat soort dingen.

Yak
JonnieBrasco schreef:
... dat er een draaiorgel voor je deur staat te jengelen die "Heb je even voor mij" speelt, en dat je nog luistert ook.

Raam dicht, muziek aan! Snel, anders ben je voorgoed verloren!

JonnieBrasco schreef:
Wat moet dat een vreselijke ervaring zijn

JonnieBrasco schreef:

Oef Jonnie, dat is serieus ernstig, tijd om de spoedkursus 'hoe verander ik een draaiorgel in 40 welgevormde stukken haardhoud' weer onder het stof vandaan te halen.

JonnieBrasco
Bedankt voor jullie medeleven, en tips. Ik heb een hekel aan ongevraagde muziek in de straat. Ook heb ik een hekel aan draaiorgels (ik heb ooit zelfs voor 10 gulden een deal gesloten met de draaiorgelman om als de wiedeweer minstens 200 meter verderop te gaan staan, toen ik overdag met migraine ziek thuis kwam). Daarnaast ook nog eens een hekel aan de muziek van Frans Bauer. Ik deed vanmiddag dan ook even een "reality check" (het detecteren van onwerkelijke situaties - een hulpmiddel om lucide dromen onder de knie te krijgen), om te kijken of ik misschien droomde, en dus Eddie's voorgestelde opfriscursus zonder juridische gevolgen in praktijk kon brengen.

... dat je eindelijk vakantie hebt en dan vervolgens de hele week ziek in je bed ligt.

Ja. Ik ging vroeger standaard met medicijnen op vakantie, omdat ik altijd een paar dagen eerder ziek werd.

JonnieBrasco schreef:

Het kan erger: Op zondagochtend om half tien, nadat je de avond ervoor flink hebt lopen doorhalen, gewekt te worden door een blaaskapel die verschrikkelijke carnavalsdeuntjes rondtoetert.

...dat je op dit moment heel erg gelukkig bent met het feit dat je niet in het zuiden van het land woont.

JonnieBrasco
gemaster schreef:
(quote)

Het kan erger: Op zondagochtend om half tien, nadat je de avond ervoor flink hebt lopen doorhalen, gewekt te worden door een blaaskapel die verschrikkelijke carnavalsdeuntjes rondtoetert.

Maar dat doorhalen heb je zelf in de hand.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:11 uur

geplaatst: vandaag om 23:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.