MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?

zoeken in:
herman schreef:
Ik zie hem nog niet...

Ik ook niet, of gaat dat ook via een nachtelijk scriptje?

SelmaDuim
lebowski schreef:
(quote)

Ik ook niet, of gaat dat ook via een nachtelijk scriptje?

Als het goed is niet, weet je zeker dat je hem ook opgeslagen hebt?

HammerHead schreef:
Ik zie al wat er fout is aERo, Prince moet er gewoon uit natuurlijk.

U zei?

Ik? Ik zei niets hoor...

wat....
heeft aERo Prince nou nog in zijn top 10

aERodynamIC schreef:

En zo staat mijn top 10 weer zoals ie al lang staat en baal ik nog steeds dat ik de Velvet Underground niet weet te plaatsen (en die 11e plaats is en blijft zo lullig).

Als het enige troost voor je is: door jouw enthousiaste berichtje en het feit dat je hem op 11 zette bij je top 25 ben ik dit album ook gaan luisteren en tot nu toe bevalt het me zeer zeker.

SelmaDuim schreef:
Wat zeg ik, een hekel, sterker nog: ik walg echt van dronken mensen. Niemand zal het ooit meemaken dat ik me tot zoiets verlaag.

gemaster schreef:
Als het enige troost voor je is: door jouw enthousiaste berichtje en het feit dat je hem op 11 zette bij je top 25 ben ik dit album ook gaan luisteren en tot nu toe bevalt het me zeer zeker.

SelmaDuim schreef:
(quote)

Als het goed is niet, weet je zeker dat je hem ook opgeslagen hebt?

Sinds wanneer is dronken zijn altijd laag?

SelmaDuim schreef:
... dat jij je elk jaar met carnaval opnieuw realiseert niet ver genoeg gevlucht te zijn uit Brabant om onder andere dit verschikkelijk platte feest te ontlopen.

Ach... t brakkenbal is best leuk

Je bedoelt het Limonadebal AKA Colabal?

Kwartjesbal!

HiLL schreef:
Sinds wanneer is dronken zijn altijd laag?

Sinds de dieren gestopt zijn met praten.

gemaster schreef:
Je bedoelt het Limonadebal AKA Colabal?

Nee t limonadebal is vanaf 10 jaar. De Brakken zitten daaronder...althans in Loerendonck

... dat concerten van je favoriete bands en artiesten altijd precies op een dag geprogrammeerd worden waarop je niet kunt? Ik had nog stille hoop om naar Wooden Wand & The Vanishing Voice te gaan binnenkort in Paradiso, maar weet nu dat ik definitief niet kan die dag.....

jups, anders had ik overmorgen in de Vera gestaan

Onderhond schreef:
(quote)

Zo lang al?

JonnieBrasco
The Scientist schreef:
jups, anders had ik morgen in de Vera gestaan

Het is overmorgen hoor!

Onderhond schreef:
(quote)

dus sinds de fabeltjeskrant niet meer op tv komt?

Ed en Willem Bever sloegen toch menig glaasje jenever achterover in het praathuis?

ettettummu schreef:
dus sinds de fabeltjeskrant niet meer op tv komt?

Zijn Samson en Gert eigenlijk al gestopt ?

...dat je het alfabet dankbaar bent dat het eindig is?

SelmaDuim schreef:
... dat jij je elk jaar met carnaval opnieuw realiseert niet ver genoeg gevlucht te zijn uit Brabant om onder andere dit verschikkelijk platte feest te ontlopen.

SelmaDuim schreef:
Tuurlijk kun je ergens een hekel aan hebben ook al doe je er niet aan mee! Ik doe niet mee aan carnaval OMDAT ik er een hekel aan heb. Wat zeg ik, een hekel, sterker nog: ik walg echt van dronken mensen. Niemand zal het ooit meemaken dat ik me tot zoiets verlaag.
En je kunt je er helemaal niet volledig voor afsluiten. Moet ik dat elk jaar met carnaval het land uit naar een niet christlijk land, moet ik me een week lang opsluiten in mijn huis? Sorry hoor, maar mijn leven gaat ook gewoon door, ondanks dat sommige randdebielen zich zo nodig even moeten laten gaan.

BoordAppel schreef:
...dat je het alfabet dankbaar bent dat het eindig is?

Komop boordappel, 26 letters uit je hoofd leren is toch niet zo moeilijk, wees blij dat je niet in China woont daar hebben ze meen ik een paar honderd verschillende letters/symbolen.

Paar duizend zeg maar

SelmaDuim
Sorry Paalhaas, voor mijn ongezouten mening, maar als je een keertje nuchter en als vrouw mee gaat doen dan begrijp je wat ik bedoel.

aslan (crew)
Onderhond schreef:
Paar duizend zeg maar

er zijn er ongeveer 56.000 waarvan een normale chinees er gemiddeld zo'n 7.000 kent

vandaar dat niemand ze verstaat...

SelmaDuim schreef:
Sorry Paalhaas, voor mijn ongezouten mening, maar als je een keertje nuchter en als vrouw mee gaat doen dan begrijp je wat ik bedoel.

Ja maar dat is toch geen reden om alle mensen die wel eens dronken worden over 1 kam te scheren?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:21 uur

geplaatst: vandaag om 02:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.