Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?
zoeken in:
0
geplaatst: 28 februari 2006, 11:57 uur
SelmaDuim schreef:
Sorry Paalhaas, voor mijn ongezouten mening, maar als je een keertje nuchter en als vrouw mee gaat doen dan begrijp je wat ik bedoel.
Sorry Paalhaas, voor mijn ongezouten mening, maar als je een keertje nuchter en als vrouw mee gaat doen dan begrijp je wat ik bedoel.

Uhm, nee eigenlijk niet

0
geplaatst: 28 februari 2006, 12:06 uur
Ik proef wel wat mensen die quasi cool zijn omdat ze geen druppel aanraken. Waarmee ik niet wil suggereren dat als je drinkt wél cool bent, maar toch.
0
geplaatst: 28 februari 2006, 13:45 uur
vies van een borreltje of een pilsje, cool 
hier in Brabant?
eg nie

hier in Brabant?
eg nie

0
geplaatst: 28 februari 2006, 14:25 uur
HiLL schreef:
Ik proef wel wat mensen die quasi cool zijn omdat ze geen druppel aanraken. Waarmee ik niet wil suggereren dat als je drinkt wél cool bent, maar toch.
"Drinken" en "dronken zijn" zijn twee verschillende zaken nochthans. Ik drink geregeld wat, maar ben nog nooit dronken geweest.
0
geplaatst: 28 februari 2006, 14:28 uur
Heb je dan nooit het gevoel als je een biertje drinkt: Potverdrie, daar wil ik er nog wel 1 van! En dat dan 20x op een avond?
0
geplaatst: 28 februari 2006, 14:36 uur
gemaster schreef:
Heb je dan nooit het gevoel als je een biertje drinkt: Potverdrie, daar wil ik er nog wel 1 van! En dat dan 20x op een avond?
Nee. Net zomin ik dat gevoel bij biefstukken of sushischotels heb. Ook erg lekker verder.
Ik krijg op een avond niet eens twintig glazen water binnen denk ik. Verder ben ik ook steeds nuchter genoeg om duidelijk niet dronken te willen worden. Ik vind het gewoon smerig.
0
geplaatst: 28 februari 2006, 14:56 uur
twintig glazen water is dan ook moeilijker dan twintig glazen bier 

0
moviefreak#1
geplaatst: 28 februari 2006, 14:56 uur
Alcohol 
Alcohol tijdens carnaval 
Plastic bekertjes gevuld met een bepaalde substantie die behalve dat het er uit ziet als bier niets met bier te maken heeft.
Ik hou mijn geld tijdens de carnaval op zak en ga dan deze zaterdag en zondag weer ongekend hard uit mijn dak. Gelukkig zijn dan de carnavalhits en skihut-onzin weer verdwenen

0
geplaatst: 28 februari 2006, 14:59 uur
daarbij komt nog, denk ik, dat de prijs van een potje bier tijdens carnaval de pan uitrijst 
en is inderdaad het merendeel water...

en is inderdaad het merendeel water...
0
geplaatst: 28 februari 2006, 16:05 uur
0
SelmaDuim
geplaatst: 28 februari 2006, 20:19 uur
... dat het je verstandig lijkt hier in dit topic niet ook nog eens over je vegetarisme te beginnen. 

0
geplaatst: 28 februari 2006, 20:20 uur
moviefreak#1 schreef:
Plastic bekertjes gevuld met een bepaalde substantie die behalve dat het er uit ziet als bier niets met bier te maken heeft.
Goh, ik heb de hele carnaval lekker uit echte glazen gedronken

0
geplaatst: 28 februari 2006, 20:43 uur
SelmaDuim schreef:
... dat het je verstandig lijkt hier in dit topic niet ook nog eens over je vegetarisme te beginnen.
amen ... dat het je verstandig lijkt hier in dit topic niet ook nog eens over je vegetarisme te beginnen.

0
moviefreak#1
geplaatst: 28 februari 2006, 22:44 uur
Anna.R schreef:
(quote)

Ja ik ook, maar dan wel thuis

0
geplaatst: 1 maart 2006, 02:35 uur
...dat je niet eens weet of carnaval nog bezig is in het zuiden des lands. 

0
geplaatst: 1 maart 2006, 14:11 uur
...dat je je afvraagt of sommige users niet buiten mogen spelen van hun mama en daarom maar mensen op MuMe gaan zitten stangen?
0
moviefreak#1
geplaatst: 1 maart 2006, 14:15 uur
Dat is omdat het in grote delen van Nederland sneeuwt herman 

0
geplaatst: 1 maart 2006, 14:23 uur
Nou, het heeft hier niet meer gesneeuwd sinds gisterenavond volgens mij. Maar gelukkig ligt er zoveel dat we er nog wel een paar dagen op kunnen teren.
0
geplaatst: 1 maart 2006, 14:27 uur
Hier ligt een dikke pak. En om het uur gaat het weer beginnen met dikke vlokken. Prachtig 

0
Electro_
geplaatst: 1 maart 2006, 14:28 uur
Nou, alleen vandaag nog dan.
Morgen moet het weer weg zijn, want ik ben van plan om dan weer naar school te gaan.
Morgen moet het weer weg zijn, want ik ben van plan om dan weer naar school te gaan.
0
geplaatst: 1 maart 2006, 14:33 uur
Electro_ schreef:
Morgen moet het weer weg zijn, want ik ben van plan om dan weer naar school te gaan.Goh, ben je dat van plan? Ik MOET meestal gewoon

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.