Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?
zoeken in:
0
Electro_
geplaatst: 4 maart 2006, 12:51 uur
Ik doe altijd alles met de hand.
(Toevoegen van albums)
(Toevoegen van albums)
0
geplaatst: 5 maart 2006, 12:02 uur
...dat je eigenlijk moet studeren voor een supersaai vak, maar dat je veel liever naar muziek luistert of gaat gaan fietsen 

0
geplaatst: 5 maart 2006, 14:34 uur
Arno schreef:
...dat je eigenlijk moet studeren voor een supersaai vak, maar dat je veel liever naar muziek luistert of gaat gaan fietsen

Ik zou op dit moment duizend keer liever gaan studeren als gaan fietsen

(foto heb ik net gemaakt)
0
Electro_
geplaatst: 5 maart 2006, 14:39 uur
Lekker weertje. 
Hier is het nu droog, maar ik zal zometeen ook wel met school bezig moeten helaas.

Hier is het nu droog, maar ik zal zometeen ook wel met school bezig moeten helaas.

0
geplaatst: 5 maart 2006, 14:42 uur
...dat je op zondag (wanneer je aan alle kanten geklaag over studeren en scholen hoord) het meest geniet van het feit dat je allang met school klaar bent.
0
Electro_
geplaatst: 5 maart 2006, 14:46 uur
.. Dat je je onwijs ergert aan het feit dat je één van de jongste op MusicMeter bent, en daardoor de ouderen weleens achter het behang wilt plakken. 

0
geplaatst: 5 maart 2006, 14:52 uur
Eddie schreef:
(afbeelding)
(quote)
(afbeelding)
Hier schijnt de zon en is het helemaal droog

Eddie schreef:
...dat je op zondag (wanneer je aan alle kanten geklaag over studeren en scholen hoord) het meest geniet van het feit dat je allang met school klaar bent.

0
geplaatst: 5 maart 2006, 14:55 uur
Eddie schreef:

Maar dat er vandaag wel degelijk ook wat voor het werk gedaan moet worden en ik daar dus geen zin in heb

En ik me dus weer een beetje terugwaan in mijn schooltijd, door het telkens maar voor me uit te schuiven (wat echt niet kan).
0
SelmaDuim
geplaatst: 5 maart 2006, 14:58 uur
... dat je vandaag helemaal niks hoeft te doen omdat je lekker al maanden afgestudeerd bent en morgen pas weer aan werken hoeft te denken. 

0
titan (crew)
geplaatst: 5 maart 2006, 14:59 uur
Arno schreef:
...dat je eigenlijk moet studeren voor een supersaai vak, maar dat je veel liever naar muziek luistert
...dat je eigenlijk moet studeren voor een supersaai vak, maar dat je veel liever naar muziek luistert
Ik combineer beiden altijd.
0
geplaatst: 5 maart 2006, 15:01 uur
Electro_ schreef:
.. Dat je je onwijs ergert aan het feit dat je één van de jongste op MusicMeter bent, en daardoor de ouderen weleens achter het behang wilt plakken.

0
geplaatst: 5 maart 2006, 15:17 uur
0
geplaatst: 5 maart 2006, 19:47 uur
Dat je in ene keer ziet dat je in 1973 al gebruikmaakte van Last.FM?
http://www.last.fm/user/heuvel/charts/&charttype=weekly&subtype=artist&week=1973-08-14%2006:00:00&lastmonth=08
http://www.last.fm/user/heuvel/charts/&charttype=weekly&subtype=artist&week=1973-08-14%2006:00:00&lastmonth=08
0
geplaatst: 6 maart 2006, 17:26 uur
Dat mensen in een commissie ruziënd over elkaar heen struikelen en dat men hoopt dat jij het oplost, terwijl je vindt dat de betrokkenen volwassen genoeg zouden moeten zijn dat zelf te kunnen en er dus geen zin in hebt. Zucht...
0
geplaatst: 9 maart 2006, 19:47 uur
....dat je stikchagrijnig kan worden als je de ene dag in je t-shirt onder een stralende zon met een graadje of 20 op een terrasje zit, om de volgende dag in de stromende regen weer naar je werk te moeten.
0
geplaatst: 9 maart 2006, 19:57 uur
...dat je letterlijk van je fiets afwaait in een sneeuwstorm, en dat het nog geen half uur erna, als je net thuis bent, opeens stralend weer is 
Waar blijft de lente...

Waar blijft de lente...
0
Electro_
geplaatst: 9 maart 2006, 20:08 uur
.. Of dat het keihard regent als je naar huis fietst, je dus gelijk al kletsnat bent, en dat het na 5 min. stralend weer is.
Maar je hebt dus wel de rest van de 7km alles nat.

0
geplaatst: 9 maart 2006, 20:38 uur
Electro_ schreef:
.. Of dat het keihard regent als je naar huis fietst, je dus gelijk al kletsnat bent, en dat het na 5 min. stralend weer is.

Bij mij zelfs 8km

0
geplaatst: 10 maart 2006, 10:10 uur
Electro_ schreef:

Accepteer het en zing een liedje. Altijd beter om kletsnat te regenen op de terugweg dan op de heenweg

0
geplaatst: 10 maart 2006, 14:59 uur
Dat je foto's wil maken bij een concert, en dat je batterijen bij de eerste foto al dood zijn
0
geplaatst: 10 maart 2006, 15:20 uur
Ja, is me ook wel 's overkomen. Camera uitzetten, even later weer aanzetten en hopen dat ie net lang genoeg aanblijft om nog een foto te maken. Meestal lukt dat niet. 
(en meestal vergeet ik ook nieuwe reservebatterijen in het tasje te stoppen)

(en meestal vergeet ik ook nieuwe reservebatterijen in het tasje te stoppen)
0
geplaatst: 11 maart 2006, 18:48 uur
dat je al een paar dagen zo ziek bent dat je eigenlijk helemaal geen zin in muziek hebt, maar het zo af en toe toch niet kan laten om even op MuMe te kijken...
0
geplaatst: 11 maart 2006, 20:58 uur
Het kán heel erg zijn. Ik heb een soort flashback nu. Een oorontsteking, ik probeer het thuis zo comfortabel mogelijk te maken. En ik heb ook nog nieuwe onbeluisterde muziek liggen. Maar wat gebeurt: het klinkt afgrijselijk, want op de een of andere manier hoor ik alle hoge tonen dubbel.
Vince Vega beterschap toegewenst ook van mij.
Vince Vega beterschap toegewenst ook van mij.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.