MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?

zoeken in:
Electro_
.. Dat je enorm flipt als je de eerste kras in je iPod maakt?

Electro_ schreef:

Nee

Ik heb geen iPod (en voorlopig wil ik het ook niet), dus ik heb er geen last van

Yak
Electro_ schreef:

Wees blij. Gadgets zijn net als boeken: je bent er superzuinig op in het gebruik, totdat je de kaft kreukt en vervolgens boeien die ezelsoren, scheuren en koffievlekken niet langer.

Strips en boeken koop ik ook meestal tweedehands, om net dezelfde reden. Cd's wat minder (kans op krassen)

Electro_
Pff, nou in ieder geval is er tenminste één iemand hier die er hetzelfde over denkt. Laat je horen! (aERodynamIC)

Arno schreef:
Ik heb geen iPod (en voorlopig wil ik het ook niet), dus ik heb er geen last van

Same here.

en hier

Arno schreef:

Ik heb een discman

Angeliquek schreef:
(quote)

Ik heb een discman

Ahhhhh....

HiLL schreef:
(quote)

Ahhhhh....

In Asten lopen we nou eenmaal achter...

Toen ik één keer met mij discman zat tijdens een tussenuur, was dit de gemiddelde reactie die ik kreeg:
"Aaaah, wat heb jij een vet kleine mp3 speler zeg!"

Niet lang erna ben ik dus maar overgestapt op mp3

Anna.R schreef:
Toen ik één keer met mij discman zat tijdens een tussenuur, was dit de gemiddelde reactie die ik kreeg:
"Aaaah, wat heb jij een vet kleine mp3 speler zeg!"

Niet lang erna ben ik dus maar overgestapt op mp3

Nou ik ben dik tevreden met mijn discman en ik zou absoluut geen mp3 speler willen. Dan kan ik net zo goed direct stoppen met het verzamelen van albums en gaan downloaden. Ik vind het heerlijk om tijdens het treinen door mijn cdmapje te bladeren en een album uit te kiezen...
Om vervolgens lekker met mijn koptelefoon dromerig uit het raampje te staren.
Dus laat mij maar lekker ouderwets zijn met mijn discman

Allmusic
Ik zie ook weinig nut in het kopen van cd's om deze vervolgens naar mp3 te rippen, dus ook voor mij geen mp3-speler (voorlopig)...

dat je voor een enkele discussie nu steeds twee topics gebruikt, "computer/muzikanten en nieuwe muzikale ontwikkelingen"

Dat is vernieuwing Et., je snapt er ook echt niks van.

rayman schreef:
Dat is vernieuwing Et., je snapt er ook echt niks van.

Allmusic schreef:
Ik zie ook weinig nut in het kopen van cd's om deze vervolgens naar mp3 te rippen, dus ook voor mij geen mp3-speler (voorlopig)...

Heb je nooit het gevoel: potverdrie ik zou willen dat ik nu deze cd bij me had om te beluisteren ipv de cd die nu in mijn discman zit. Een mp3 speler met 20 gb zorgt ervoor dat je bijna altijd wel het album bij hebt wat je zou willen luisteren.

En een cd-mapje, dat neemt natuurlijk allemaal veel te veel ruimte en tijd in beslag.

Allmusic
Als ik 20GB aan mp3's bij me heb, wordt ik onrustig: oh ja, die wil ik nog luisteren, en die, en die, etc. Dat eindigt in zenuwachtig geskip met veel niet afgeluisterde nummers, zoals een kind in een snoepwinkel ook al snel misselijk wordt. Bij cd's heb ik dat niet, daar kan ik wel alle tijd voor nemen en van genieten.

gemaster schreef:
En een cd-mapje, dat neemt natuurlijk allemaal veel te veel ruimte en tijd in beslag.

Ik heb gelukkig een hele grote tas

Maar heb je ook zoveel tijd? Eer dat jij eindelijk die leuke cd hebt gevonden heb ik de eerste 3 nummers van die cd al kunnen luisteren.

Dat als je Johan Derksen op tv ziet, denkt dat de beeldinstelling niet goed staat ?

VanDeGriend schreef:
Dat als je Johan Derksen op tv ziet, denkt dat de beeldinstelling niet goed staat ?

Johan is weer een ouderwetse plofkop aan het kweken viel me op. Breedbeeld helpt al niet meer.

Angeliquek schreef:
Nou ik ben dik tevreden met mijn discman en ik zou absoluut geen mp3 speler willen. Dan kan ik net zo goed direct stoppen met het verzamelen van albums en gaan downloaden. Ik vind het heerlijk om tijdens het treinen door mijn cdmapje te bladeren en een album uit te kiezen...
Om vervolgens lekker met mijn koptelefoon dromerig uit het raampje te staren.
Dus laat mij maar lekker ouderwets zijn met mijn discman

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het veel leuker om een hele cd te luisteren dan dat ik apart liedjes van internet haal. Het hele voordeel met een mp3 speler is voor mij gewoon de compactheid als je ergens naar toe gaat.

Anna.R schreef:
(quote)

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het veel leuker om een hele cd te luisteren dan dat ik apart liedjes van internet haal. Het hele voordeel met een mp3 speler is voor mij gewoon de compactheid als je ergens naar toe gaat.

Inderdaad Ik download of kopieer niets, ik zit alleen muziek van cd's soms op mp3 voor tijdens het fietsen of zo

...Dat je te laat op school komt doordat je er een kwartier over hebt gedaan om op je iPod muzikale begeleiding voor de fietstocht te zoeken.

Hmmm, nee, maar wel dat waneer je net wil vertrekken er opeens een leuk nummer op de radio komt, waardoor je absoluut niet kunt vertrekken voordat het afgelopen is, en dán te laat op school komt

Anna.R schreef:
Hmmm, nee, maar wel dat waneer je net wil vertrekken er opeens een leuk nummer op de radio komt, waardoor je absoluut niet kunt vertrekken voordat het afgelopen is, en dán te laat op school komt

Verander "school" in "werk" en ik meld me.

Ward schreef:
...Dat je te laat op school komt doordat je er een kwartier over hebt gedaan om op je iPod muzikale begeleiding voor de fietstocht te zoeken.

....elke dag

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:11 uur

geplaatst: vandaag om 09:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.