MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?

zoeken in:
Zo ken ik er ook nog wel een:

als je ergens naar toe gaat met de auto en je vanwege het geweldige nummer dat dan speelt op je autoradio nog maar even een blokje om rijdt....

.. waardoor je te laat op je werk komt. Dat dus.

gemaster schreef:
Maar heb je ook zoveel tijd? Eer dat jij eindelijk die leuke cd hebt gevonden heb ik de eerste 3 nummers van die cd al kunnen luisteren.

Ik zit minstens een uur in de trein of de bus, dus ik heb tijd genoeg...

Anna.R schreef:
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het veel leuker om een hele cd te luisteren dan dat ik apart liedjes van internet haal. Het hele voordeel met een mp3 speler is voor mij gewoon de compactheid als je ergens naar toe gaat.

Oh maar ik veroordeel je daar ook niet om. Ik geef alleen aan waarom ik de keuze heb gemaakt om een discman te nemen ipv een ipod (daarnaast kan ik totaal niet met al die knopjes van een ipod uit de voeten)

SelmaDuim
Angeliquek schreef:
...(daarnaast kan ik totaal niet met al die knopjes van een ipod uit de voeten)

*bekijkt iPod...telt knopjes*

Uhm, zoveel knopjes zitten er helemaal niet op heur.

Electro_
Ik tel er 6

SelmaDuim schreef:
*bekijkt iPod...telt knopjes*

Uhm, zoveel knopjes zitten er helemaal niet op heur.

Oke oke ik zal gewoon heel eerlijk toegeven dat ik totaal niet technisch ben en dat zo'n ipod gewoon echt te hip is voor mij

Electro_ schreef:
Ik tel er 6

en dan heb je de key-lock al meegenomen

Bovendien luister ik op mijn iPod bijna alleen maar hele albums.

JonnieBrasco
... dat je een foutmelding "De pagina die u probeert te bekijken bevat POSTGEGEVENS die verlopen zijn in de buffer" krijgt, terwijl je een post-rock album probeert toe te voegen.

Hebben jullie dat nou ook dat
- je tenen krommen en nagels uitvallen bij het horen, zien of ruiken van Eminem?
- je weet dat je gelijk hebt, maar op je kop krijgt als je het durft te uiten?

...dat je al je mp3's in een playlist zet en opeens wat japans gebrabbel hoort en denkt: what the fuck is dit voor muziek? En dat je jezelf opeens weer bedenkt dat je een cursus japans op je pc hebt staan.

neo
Dat je iets opzet en met iemand een gesprek begint en het dan over de artiest hebt die zojuist uit de speakers galmt. En de andere persoon geen benul heeft dat die artiest nu opstaat en in het gesprek toch wel beweert dat die artiest haar favoriet is en vraagt wat er nu op staat?

...dat je (in mijn geval op 't werk, radio 3, vrijdagavond) 3 uur lang naar capuchonne-muziek, afgewisseld met een intervieuw met zo'n copuchonne-man luistert, en op een gegeven moment geen verschil meer tussen 't intervieuw en 'n nummer hoort

...hoorde in 'n nummer per zin twintig keer: "weet je", dus: bla bla bla....weet je....bla bla bla....weet je..bla... weet je...bla bla bla....weet je
ik denk: dit nummer heet zeker: "weet je"

blijkt het nummer geen nummer , maar het intervieuw

Electro_
.. Dat je een bericht leest, en 3x dezelfde fout ziet?

(Het is interview )

....zie je, ben nog van streek
ga 'm niet veranderen, ook

Electro_

En ondertussen zit ik hier met kromme tenen zonder nagels en dat kan niemand iets schelen!

...dat je veel interessante dingen kunt verzinnen dan je druk te maken over Eminem.

...dat als je al die afzeikberichten over Eminem leest zin hebt om die platen van hem weer op te zetten?

nee hoor, heb geen platen van hem

wie er vrijdagavond in die studio was, weet ik niet (ook niet echt interessant), maar daarna was er een gast die een paar keer: "ik kan niet van die slette houwe" speelde

pffffffffffffffffff ...............ik word te oud, denk ik

ettettummu schreef:
wie er vrijdagavond in die studio was, weet ik niet (ook niet echt interessant), maar daarna was er een gast die een paar keer: "ik kan niet van die slette houwe" speelde

...je je afvraagt waarom dat nummer op nummer 0 in de Outlaw 41 staat

Yak
De tekst is inderdaad nogal banaal (al kun je je afvragen hoe serieus je het moet nemen), maar ik vind de productie van dat nummer wel echt moddervet.

BoordAppel schreef:
...dat als je al die afzeikberichten over Eminem leest zin hebt om die platen van hem weer op te zetten?

Wat baten kaars en bril?

Pardon?

Toine Rorije
volgens mij een belgisch spreekwoord.

Dan toch niet deze kant van België

... en dat je je afvraagt waarom iemand wel punten maar geen hoofdletters typt.

BoordAppel schreef:

Heb ik ook!
...En dat je dan denkt: "Wat snappen die mensen er nou niet aan? Die man is geniaal!"?

Helaas moet ik me daarna toch ook af gaan vragen waar het mis is gegaan .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:51 uur

geplaatst: vandaag om 10:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.