MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?

zoeken in:
Wat nooit goed gezeten heeft, kan nooit misgegaan zijn ...
Maar ja, als de uil niet zien wil hé ...

moviefreak#1
Dat je een kick-ass goed verslag van 13 pagina's typt voor school en je computer zonder aanwijsbare reden crasht zonder dat je je verslag hebt opgeslagen

Lijkt me best vervelend.

Daarom altijd om de vijf minuten je spul opslaan. Maar ja, dat is achteraf praten.

Het verhaal van die koe en die kont. Heb je indeed nu effe niks aan.

De ctrl+S reflex is toch het eerste dat een zichzelf respecterend tekstverwerker gebruikend persoon zich aanleert ?

Het zit er bij mij inderdaad nogal ingebakken.

Hier ook hoor.

bij mij niet ik doe altijd f12 dan enter, heel interessant

dutch2
...dat je naar een film gaat waarop je je hebt verheugd, en dat er een clubje dames (60+) achter je gaat zitten die twee uur lang hun klep niet kunnen houden. En als je boos achterom kijkt doen die trutten er nog een schepje bovenop. Ik zeg: het bejaardenhuis in met die lui! Verplicht!!

dutch2 schreef:
...dat je naar een film gaat waarop je je hebt verheugd, en dat er een clubje dames (60+) achter je gaat zitten die twee uur lang hun klep niet kunnen houden. En als je boos achterom kijkt doen die trutten er nog een schepje bovenop. Ik zeg: het bejaardenhuis in met die lui! Verplicht!!

Dat heb ik tijdens Kill Bill 1 gehad met twee meiden achter ons. En dan ook nog bij de eerste, de beste flashback tegen elkaar: "Hè, die was toch dood?"

dutch2
Bij mij was het bij Match Point (eindelijk weer een aardige film van Woody Allen). Bij het meest dramatische moment van de film beginnen die overjarige theemutsen gewoon keihard te lachen. Om vervolgens een kwartier lang hardop te mopperen over het karakter van het hoofdpersonage. Om vervolgens almaar te verzuchten: 'Wat doet ie nou weer? Wat doet ie nou weer?' Grrrrrr...

Ik denk dat ik binnenkort ook maar eens wat films ga pindakazen, want zo hoeft het voor mij niet meer.

Electro_
.. Je naast deze nog een computer hebt, waar je Windows XP op hebt geinstalleerd, maar geen goede code hebt om hem te kunnen registreren. Als ik de code die op deze PC staat invoer, staat er dat hij niet geverifiëert kan worden. Vervolgens kan ik dan aan de telefoon blijven hangen en dan krijg ik de klantenservice, alleen ben ik dan bang dat ik iets illegaals heb gedaan ofzo. Er zit trouwens geen internet op. Iemand tips ofzo?

Als het de originele gewoon is.. Niks aan de hand...lijkt me.

Dat je wel weet wat er met pindakazen bedoelt wordt maar dat je de link tussen het woord en de actie niet snapt...

Electro_
HiLL schreef:
Als het de originele gewoon is.. Niks aan de hand...lijkt me.

Ik weet ongeveer 90% zeker dat hij origineel is, er zit wel zo'n sticker enzo op namelijk. Maar die code is dus ook al gebruikt voor deze PC, dat mag gewoon opnieuw?

VanDeGriend schreef:
Dat je wel weet wat er met pindakazen bedoelt wordt maar dat je de link tussen het woord en de actie niet snapt...

Bij deze weer een mysterie de wereld uit geholpen.

Electro_ schreef:
(quote)

Ik weet ongeveer 90% zeker dat hij origineel is, er zit wel zo'n sticker enzo op namelijk. Maar die code is dus ook al gebruikt voor deze PC, dat mag gewoon opnieuw?

Mag alleen op die pc.

Ha zo... Prachtig!

Dat je t nu nog niet weet maar wel weet waar t vandaan komt....

Ace
Dit code is voor een OEM-versie inderdaad. Dat betekent dat ie alleen geldig is voor die bewuste pc. Dat actieveren over internet gaat inderdaad lastig als je geen internet hebt, dus is bellen de enige optie. Je bent dus heel legaal bezig geweest. En al was het illegaal, so?

Word het trouwens niet eens tijd voor een musicmeter-wiki?

Electro_
Ace schreef:
Dit code is voor een OEM-versie inderdaad. Dat betekent dat ie alleen geldig is voor die bewuste pc. Dat actieveren over internet gaat inderdaad lastig als je geen internet hebt, dus is bellen de enige optie. Je bent dus heel legaal bezig geweest. En al was het illegaal, so?

Het zou kunnen zijn dat je voor elke PC weer een nieuwe cd-rom moet kopen toch? Maar ik zal wel bellen

...dat je je afvraagt waar Harald al die tijd vandaan haalt om zoveel albums te luisteren

Yak
...dat je je afvraagt waar Bloompje is gebleven?

...dat je je afvraagt waar TOTO is gebleven ?

..dat je het jammer vind dat je Zachary niet zo vaak meer met een nieuw berichtje ziet aankomen?

aslan (crew)
Yak schreef:

inderdaad

Yak schreef:

Inderdaad. Druk met een boel dingen, maar niet met MuMe.

Yak
Bloompje is waarschijnlijk druk bezig met carrière schoppen. Over een jaar koopt haar internetbedrijf MusicMeter op.

Yak
obsessed schreef:
..dat je het jammer vind dat je Zachary niet zo vaak meer met een nieuw berichtje ziet aankomen?

Zeker... zonder Zach is het hier een totale taalverarming.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:25 uur

geplaatst: vandaag om 12:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.