MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?

zoeken in:
Ja Zachary waar ben je!?
(afbeelding)

Ik zie wel dat ie nog steeds de site regelmatig bezoekt. Maar misschien heeft ie wel een writers-block, dat kan de beste overkomen

JonnieBrasco
... dat je in een chill kroegje bent belandt waar geen alcohol verkocht wordt maar wel indianen-schilderijen hangen en een geestverruimende geur hangt. Je vraagt aan de barman wat voor toffe psytrance ze draaien. Blijkt het internetradio (160 kbps!) te zijn. gehost door een vriend van 'em. Je kruipt achter 1 van de 3 pc's (alleen 1 en 2 euro munten kun je erin stoppen) en je begint een spel te downloaden, want dat standaard Unreal Tournament dat tegenwoordig op elke openbare pc staat geïnstalleerd, is toch ook niet alles. De muziek begint opeens te schokken. Dertig seconde achter elkaar hoor je overslaande muziek. "De cd loopt vast!", roept een lijpe gast aan de bar, wiens ogen op ongeveer 7 over 6 's ochtends staan. De download gaat niet zo snel, en je besluit hem maar te stoppen.
De muziek draait weer op volle toeren...

aslan (crew)
misschien moet je maar 'ns naar een kroeg waar ze bier tappen en de mensen bezopen aan den toog zitten te lallen, en waar muziek draait die niemand kent maar waarvan iedereen zich afvraagt wat zou dit zijn wat is het goed...

...blijkt het Hazes te zijn

Hahahaha.

Maar Unreal Tournament blijft vet! Al speel ik het nooit meer......

dat je het weekend weg wilt, en dat je zit te wachten tot je kat heeft bedacht om terug te komen

Aahw. Ik hoop dat ie snel weer terugkomt...

Bono zoek? Dat is zwaar klote. We leven mee.

Bono weg! Ik maak wel foto voor hem dit keer.

SelmaDuim
Bono.

Wij hebben een keer een kat gehad die een jaar verdwenen was en toen ineens terugkwam. M.a.w. houd moed!

Als bono ook een jaar weg blijft..

... dat je je afvraagt wie er nu de hele tijd met welke intentie in dat "wat draai je nu" topic ligt te posten. Uitzonderlijk wil ik er ook wel eens wat zetten, met de intentie om iemand in te lichten, maar verder 385 paginas

SelmaDuim
Onderhond schreef:
... dat je je afvraagt wie er nu de hele tijd met welke intentie in dat "wat draai je nu" topic ligt te posten. Uitzonderlijk wil ik er ook wel eens wat zetten, met de intentie om iemand in te lichten, maar verder 385 paginas

dat jij je afvraagt waarom mensen zich daar nu in godsnaam druk om maken.

BoordAppel schreef:
Wij hebben een keer een kat gehad die een jaar verdwenen was en toen ineens terugkwam. M.a.w. houd moed!

Niet te hopen dat Bonothecat een jaar moet wachten op zijn weekendje weg.....
Sterkte ieg, ik zou gek worden als mijn kat weg zou zijn...

Onderhond schreef:

Ik vind het gewoon leuk om te zien wat sommige mensen luisteren.

Ik ook. Scan vaak even de hoezen en de gebruikersnamen.

Sluit me bij Herman en Koekebakker aan: het stimuleert me om de cd ook weer eens op te zetten of er zelfs naar op zoek te gaan.
Maar OH zeurde in dit geval graag om het zeuren denk ik en ook ik had hier iets van "waar maak je je druk over?". Een topic wat je niet aanstaat is nl. zo makkelijk te mijden.

Dat je wel wil laten weten wat je aan t luisteren bent maar geen idee hebt hoe je die hoesjes in dat forum geplakt krijgt..

SelmaDuim
VanDeGriend schreef:
Dat je wel wil laten weten wat je aan t luisteren bent maar geen idee hebt hoe je die hoesjes in dat forum geplakt krijgt..

Klikkerdeklik

(afbeelding)

Dat je het dus nu nog niet weet

Ik klik rechts op het plaatje op de site. Eigenschappen. Kopieer de url. Dan bij bericht plaatsen afbeelding aanklikken gebruiken en de url plakken.
Zo doe ik het.

Dat je t nu wel weet..

Thanks Selma en Platedraaier

SelmaDuim

De CD is inmiddels al lang afgelopen zeker?

"wat draaide je net?"

platedraaier schreef:
Ik klik rechts op het plaatje op de site. Eigenschappen. Kopieer de url. Dan bij bericht plaatsen afbeelding aanklikken gebruiken en de url plakken.
Zo doe ik het.

Dat doe ik ook altijd Vroeger ging ik steeds via google op zoek naar de hoes, maar dit gaat vlugger natuurlijk

SelmaDuim schreef:

De CD is inmiddels al lang afgelopen zeker?

"wat draaide je net?"

Tis gelukkig een dubbel cd....

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:04 uur

geplaatst: vandaag om 14:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.