Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?
zoeken in:
0
geplaatst: 24 maart 2006, 13:36 uur
Ik zie wel dat ie nog steeds de site regelmatig bezoekt. Maar misschien heeft ie wel een writers-block, dat kan de beste overkomen 

0
JonnieBrasco
geplaatst: 25 maart 2006, 02:00 uur
... dat je in een chill kroegje bent belandt waar geen alcohol verkocht wordt maar wel indianen-schilderijen hangen en een geestverruimende geur hangt. Je vraagt aan de barman wat voor toffe psytrance ze draaien. Blijkt het internetradio (160 kbps!) te zijn. gehost door een vriend van 'em. Je kruipt achter 1 van de 3 pc's (alleen 1 en 2 euro munten kun je erin stoppen) en je begint een spel te downloaden, want dat standaard Unreal Tournament dat tegenwoordig op elke openbare pc staat geïnstalleerd, is toch ook niet alles. De muziek begint opeens te schokken. Dertig seconde achter elkaar hoor je overslaande muziek. "De cd loopt vast!", roept een lijpe gast aan de bar, wiens ogen op ongeveer 7 over 6 's ochtends staan. De download gaat niet zo snel, en je besluit hem maar te stoppen.
De muziek draait weer op volle toeren...
De muziek draait weer op volle toeren...
0
aslan (crew)
geplaatst: 25 maart 2006, 08:43 uur
misschien moet je maar 'ns naar een kroeg waar ze bier tappen en de mensen bezopen aan den toog zitten te lallen, en waar muziek draait die niemand kent maar waarvan iedereen zich afvraagt wat zou dit zijn wat is het goed...
0
geplaatst: 25 maart 2006, 10:40 uur
Hahahaha.
Maar Unreal Tournament blijft vet! Al speel ik het nooit meer......
Maar Unreal Tournament blijft vet! Al speel ik het nooit meer......
0
geplaatst: 25 maart 2006, 10:49 uur
dat je het weekend weg wilt, en dat je zit te wachten tot je kat heeft bedacht om terug te komen 

0
geplaatst: 25 maart 2006, 22:06 uur
Wij hebben een keer een kat gehad die een jaar verdwenen was en toen ineens terugkwam. M.a.w. houd moed! 

0
geplaatst: 25 maart 2006, 22:40 uur
... dat je je afvraagt wie er nu de hele tijd met welke intentie in dat "wat draai je nu" topic ligt te posten. Uitzonderlijk wil ik er ook wel eens wat zetten, met de intentie om iemand in te lichten, maar verder
385 paginas 
385 paginas 
0
SelmaDuim
geplaatst: 25 maart 2006, 23:07 uur
Onderhond schreef:
... dat je je afvraagt wie er nu de hele tijd met welke intentie in dat "wat draai je nu" topic ligt te posten. Uitzonderlijk wil ik er ook wel eens wat zetten, met de intentie om iemand in te lichten, maar verder
385 paginas 
385 paginas 
dat jij je afvraagt waarom mensen zich daar nu in godsnaam druk om maken.

0
geplaatst: 25 maart 2006, 23:27 uur
BoordAppel schreef:
Wij hebben een keer een kat gehad die een jaar verdwenen was en toen ineens terugkwam. M.a.w. houd moed!

Niet te hopen dat Bonothecat een jaar moet wachten op zijn weekendje weg.....

Sterkte ieg, ik zou gek worden als mijn kat weg zou zijn...

0
geplaatst: 26 maart 2006, 01:08 uur
Onderhond schreef:
385 paginas 
385 paginas 
Ik vind het gewoon leuk om te zien wat sommige mensen luisteren.
0
geplaatst: 26 maart 2006, 13:14 uur
Sluit me bij Herman en Koekebakker aan: het stimuleert me om de cd ook weer eens op te zetten of er zelfs naar op zoek te gaan.
Maar OH zeurde in dit geval graag om het zeuren denk ik en ook ik had hier iets van "waar maak je je druk over?". Een topic wat je niet aanstaat is nl. zo makkelijk te mijden.
Maar OH zeurde in dit geval graag om het zeuren denk ik en ook ik had hier iets van "waar maak je je druk over?". Een topic wat je niet aanstaat is nl. zo makkelijk te mijden.
0
geplaatst: 26 maart 2006, 14:25 uur
Dat je wel wil laten weten wat je aan t luisteren bent maar geen idee hebt hoe je die hoesjes in dat forum geplakt krijgt..
0
SelmaDuim
geplaatst: 26 maart 2006, 14:46 uur
VanDeGriend schreef:
Dat je wel wil laten weten wat je aan t luisteren bent maar geen idee hebt hoe je die hoesjes in dat forum geplakt krijgt..
Klikkerdeklik
0
geplaatst: 26 maart 2006, 15:06 uur
Ik klik rechts op het plaatje op de site. Eigenschappen. Kopieer de url. Dan bij bericht plaatsen afbeelding aanklikken gebruiken en de url plakken.
Zo doe ik het.
Zo doe ik het.
0
SelmaDuim
geplaatst: 26 maart 2006, 15:13 uur

De CD is inmiddels al lang afgelopen zeker?

"wat draaide je net?"
0
geplaatst: 26 maart 2006, 15:32 uur
platedraaier schreef:
Ik klik rechts op het plaatje op de site. Eigenschappen. Kopieer de url. Dan bij bericht plaatsen afbeelding aanklikken gebruiken en de url plakken.
Zo doe ik het.
Zo doe ik het.
Dat doe ik ook altijd
Vroeger ging ik steeds via google op zoek naar de hoes, maar dit gaat vlugger natuurlijkDit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.