Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?
zoeken in:
0
geplaatst: 26 maart 2006, 17:38 uur
Met firefox is het gewoon rechtsklikken en dan 'copy image location'. Weer een klikje en een muisactie minder dan bij IE. 
...dat er ontzettend mooi meisje naast je zit en je niet weet waar je moet kijken?

...dat er ontzettend mooi meisje naast je zit en je niet weet waar je moet kijken?
0
geplaatst: 26 maart 2006, 17:40 uur
herman schreef:
Waar zit je toch, in een internetcafé of zo

0
geplaatst: 26 maart 2006, 17:48 uur
0
geplaatst: 26 maart 2006, 17:52 uur
Het zit er nu zo goed als vol hoor. Maar het is wel doodstil (en dan is dit niet eens de stilteruimte).
Je moet toch ergens heen als je draadloos internet het een dagje af laat weten.
Je moet toch ergens heen als je draadloos internet het een dagje af laat weten.

0
dutch2
geplaatst: 26 maart 2006, 17:53 uur
Lachen zeg. Ik drukte op de vergroting en toen bleek dat het hier om de goeie ouwe Mensa gaat. Ziet er een stuk beter uit dan die gaarkeuken van vroeger.
0
geplaatst: 26 maart 2006, 17:57 uur
Uhuh. Die is volgens mij gesloten, toen ik nog niet studeerde. Heb de opbouw van Plexus wel van redelijk nabij gevolgd, aangezien een studiegenootje daar nauw bij betrokken was.
0
geplaatst: 26 maart 2006, 23:21 uur
...dat je het nu echt niet meer redt om de updates bij de albumdiscussies bij te lezen?
Erg leuk dat er zoveel gebruikers bij zijn gekomen, maar ik hou de updates niet meer bij. Kijk alleen nog bij de albums waar ik op geattendeerd word, bijvoorbeeld doordat ze hoog in de rotatielijst staan of via het 'Wat draai je nu'-topic
Erg leuk dat er zoveel gebruikers bij zijn gekomen, maar ik hou de updates niet meer bij. Kijk alleen nog bij de albums waar ik op geattendeerd word, bijvoorbeeld doordat ze hoog in de rotatielijst staan of via het 'Wat draai je nu'-topic

0
SelmaDuim
geplaatst: 27 maart 2006, 12:52 uur
...dat je er nog niks van merkte dat Exfrozen een Audioslave dag heeft. 

0
geplaatst: 27 maart 2006, 13:22 uur
...dat je eigenlijk geen idee hebt hoe je úberhaupt zou moeten merken dat Exfrozen een Audioslave dag heeft. 

0
SelmaDuim
geplaatst: 27 maart 2006, 13:28 uur
Is niet zo moeilijk hoor. In elke post heeft hij het over Audioslave. 

0
geplaatst: 27 maart 2006, 13:32 uur
Staat niet eens in je top die band..hoe heette die ook alweer?
0
geplaatst: 27 maart 2006, 13:51 uur
Dat je ineens hoort dat mijn geliefde eetcafe in de fik staat
http://www.nu.nl/news/701048/12/Uitslaande_brand_in_centrum_Gouda.html
EDIT: En dat niet je Audioslave dag kan vergallen.
http://www.nu.nl/news/701048/12/Uitslaande_brand_in_centrum_Gouda.htmlEDIT: En dat niet je Audioslave dag kan vergallen.
0
geplaatst: 27 maart 2006, 15:48 uur
Dat je een cd niet koopt omdat ie op MuMe zo matig gevonden wordt?
0
geplaatst: 27 maart 2006, 15:50 uur
Hem in de uitverkoop uiteindelijk toch stiekem koopt en 'm geweldig vindt ?
0
geplaatst: 27 maart 2006, 15:54 uur
Dat je inmiddels redelijk wat berichten hier hebt gepost, maar nog steeds maar 3 of 4 smilies uit je hoofd kent...
(deze dus:
)
(deze dus:
)
0
dutch2
geplaatst: 27 maart 2006, 15:55 uur
Exfrozen schreef:
http://www.nu.nl/news/701048/12/Uitslaande_brand_in_centrum_Gouda.html
EDIT: En dat niet je Audioslave dag kan vergallen.
http://www.nu.nl/news/701048/12/Uitslaande_brand_in_centrum_Gouda.htmlEDIT: En dat niet je Audioslave dag kan vergallen.
Zonde zeg. Ik ben niet vaak in Gouda geweest, maar aan dat eetcafe bewaar ik goeie herinneringen. Mooie lokatie, fijne bediening, fijne prijs en heerrrrlijk eten. Triest hoor.
0
geplaatst: 27 maart 2006, 16:02 uur
bonothecat schreef:
dat je het weekend weg wilt, en dat je zit te wachten tot je kat heeft bedacht om terug te komen
dat je het weekend weg wilt, en dat je zit te wachten tot je kat heeft bedacht om terug te komen

Voor alle ongeruste mensen.... 10 minuten na mijn berichtje stond hij voor de deur.... maar wachten op de kat is nooit leuk! Bedankt voor julllie medeleven.....ook hartelijke miauwt van Bono
0
geplaatst: 27 maart 2006, 16:12 uur
herman schreef:
Dat je inmiddels redelijk wat berichten hier hebt gepost, maar nog steeds maar 3 of 4 smilies uit je hoofd kent...
(deze dus:
)
(deze dus:
)Prima dat je t de braaksmiley niet kent hoor

0
geplaatst: 27 maart 2006, 16:12 uur
...dat je op het moment dat je thuis komt het echt ontzettend te-ring-hard begint te regenen en je vol vrolijk leedvermaak naar fietsers gaat kijken?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.