Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?
zoeken in:
0
geplaatst: 27 maart 2006, 16:13 uur
Mmm, hier nog steeds volop zon. Kan nooit lang meer duren vrees ik.
0
geplaatst: 27 maart 2006, 16:18 uur
... dat je net te horen krijgt dat één van je favoriete collegae op vakantie in Maleisië is bezweken aan een hartaanval. (36 jaar) En dat dat je humeur behoorlijk naar de klote kan helpen.
0
geplaatst: 27 maart 2006, 17:56 uur
Ook namens mij sterkte.
Zo'n Audioslave dag brengt wel ongeluk zeg
, eerst die brand en daarna nog eens de collega van Rayman.
Sterkte!
Zo'n Audioslave dag brengt wel ongeluk zeg
, eerst die brand en daarna nog eens de collega van Rayman.Sterkte!
0
geplaatst: 27 maart 2006, 18:37 uur
Bedankt luitjes. Dit geeft zo´n topic weer een eigenaardige draai. 
Maar goed. We gaan weer verder. En Exfrozen: ik verdenk jouw Audioslave-dag nergens van hoor.

Maar goed. We gaan weer verder. En Exfrozen: ik verdenk jouw Audioslave-dag nergens van hoor.

0
geplaatst: 27 maart 2006, 18:43 uur
BoordAppel schreef:
...dat je op het moment dat je thuis komt het echt ontzettend te-ring-hard begint te regenen en je vol vrolijk leedvermaak naar fietsers gaat kijken?
...dat je op het moment dat je thuis komt het echt ontzettend te-ring-hard begint te regenen en je vol vrolijk leedvermaak naar fietsers gaat kijken?
Totdat je erachter komt dat je nog naar de suppermarkt moet die over 20 minuutjes dicht gaat

0
geplaatst: 27 maart 2006, 18:46 uur
Dat je een vrouw hebt die er zelf geen ruk aan vindt maar toch zo met je meeleeft dat je achter Radiohead tickets hebt gevist, dat ze VIP kaarten voor je regelt 

0
geplaatst: 27 maart 2006, 18:48 uur
The Scientist schreef:
Totdat je erachter komt dat je nog naar de suppermarkt moet die over 20 minuutjes dicht gaat

Leedvermaak is leuk vermaak.
...dat je al je mp3tjes in een playlist hebt gezet op random en net op het moment dat je moeder binnenkomt keihard Venetian Snares & Speedranch - Russell Hates This Track aanspringt?
0
geplaatst: 27 maart 2006, 18:53 uur
... dat je afvraagt waarom voetballers zo logische teksten
op hun interviews hebben
Stekelenburg gister na het mooie doelpunt van Mendes da Silva: "Het was een zondagsschot."
Beste Stekelenburg dat is meestal zo als je op zondag voetbalt.
op hun interviews hebben
Stekelenburg gister na het mooie doelpunt van Mendes da Silva: "Het was een zondagsschot."
Beste Stekelenburg dat is meestal zo als je op zondag voetbalt.
0
geplaatst: 27 maart 2006, 20:00 uur
VanDeGriend schreef:
Dat je een vrouw hebt die er zelf geen ruk aan vindt maar toch zo met je meeleeft dat je achter Radiohead tickets hebt gevist, dat ze VIP kaarten voor je regelt

Vrouwen krijgen altijd meer voor elkaar dan mannen.
0
geplaatst: 27 maart 2006, 20:09 uur
als ik moet werken/overwerken, dan zie je me niet hier; die mogelijkheid heb ik niet
0
geplaatst: 27 maart 2006, 20:10 uur
Misschien was je wel om 5 uur klaar geweest als je niet zoveel op musicmeter had gezeten

0
geplaatst: 27 maart 2006, 20:13 uur
Damn, daar zit wel wat in. 
Ik ga maar eens wat doen denk ik...

Ik ga maar eens wat doen denk ik...

0
geplaatst: 27 maart 2006, 20:15 uur
ettettummu schreef:
als ik moet werken/overwerken, dan zie je me niet hier; die mogelijkheid heb ik niet
Ja, dat is het voordeel als je DTP-er bent. Dan ben je in de gelegenheid om soms even een kijkje te nemen op MuMe.
0
geplaatst: 27 maart 2006, 20:21 uur
als ik een kijkje neem op MuMe tijdens het werk, dan ben ik bang dat ik daarna heel lang op MuMe kan 

0
geplaatst: 27 maart 2006, 20:24 uur
Zo'n doodzonde is dat toch niet?
Maar ja, ik heb dan ook het voordeel dat ik twee muziek-minnende bazen heb, waarvan er één een wandelende pop-encyclopedie is en die er zelf ook een handje naar heeft.
Maar ja, ik heb dan ook het voordeel dat ik twee muziek-minnende bazen heb, waarvan er één een wandelende pop-encyclopedie is en die er zelf ook een handje naar heeft.
0
geplaatst: 27 maart 2006, 20:28 uur
nee, is ook geen doodzonde (was ook een geintje)
ik ben tijdens mijn werk niet bezig met 'n pc
ik ben tijdens mijn werk niet bezig met 'n pc
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.