MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?

zoeken in:
Dat je in De Wereld Draait Door de parodie op BZN in Bagdad (Friendly Fire) uit Kopspijkers hebt gezien en dat je weer minstens een week lang de tekst en melodie van "Show Me the Way to Kut" (I hear it's a beutiful place) en "Although the Bombs Go Dom Die Die Dom" (there is always another Sadam die die dam die die dam) in je hoofd hebt en je jezelf erop betrapt dit in het openbaar te zingen?

Dat je de lastigste telefoontjes altijd krijgt 2 minuten voordat je naar huis kan ??? En ik daardoor ook moest overwerken, Jeanicious ....

Altijd hetzelfde verhaal. Wanneer leren ze het nou eens!

Nooit, ben ik bang voor.....

psychonaatje schreef:
Dat je in De Wereld Draait Door de parodie op BZN in Bagdad (Friendly Fire) uit Kopspijkers hebt gezien en dat je weer minstens een week lang de tekst en melodie van "Show Me the Way to Kut" (I hear it's a beutiful place) en "Although the Bombs Go Dom Die Die Dom" (there is always another Sadam die die dam die die dam) in je hoofd hebt en je jezelf erop betrapt dit in het openbaar te zingen?

Verdomme, gemist. Dat was echt hilarisch inderdaad.

moviefreak#1
Dat je met de nek word aangekeken omdat je weigert het Wilhelmus mee te zingen

Ik eer geen spaanse koningen en ik ben zeker niet van duitse bloed, noch ben ik een prins van oranje en ik ben al helemaal mijn vaderland niet trouw.

Waarom zou ik dan in naam van alles wat me heilig is zo'n absurt volkslied mee moeten zingen

Het is toch een vrij toepasselijk volkslied. Het wordt alleen vaak niet begrepen. Zo is Duits niet Duits in de huidige zin van het woord aangezien Duitsland in de 16e eeuw helemaal niet bestond.

Anyhow, lees dit maar even door, kan je het de volgende keer gewoon uit volle borst meezingen .

moviefreak#1
Zo leer je nog eens wat

Toch is het een vrij gedateerd versje wat van mij best mag veranderen in iets leukers. Iets met engeltjes op het veld of zo

......dat je vanaf morgen kunt zeggen dat je twee oudste dochters alweer twaalf zijn

Alvast gefeliciteerd!! Spannende tijden die aanbreken...brugklas....jongens....feestjes.....

schei uit....schei uit

Ik heb alleen zonen, maar nummer 2 ook bijna 12, dus weet al enigszins wat me te wachten staat....en meisjes schijne nog erg te puberen!!! Sterkte....

dank je
de ene is al volop bezig, geloof me....

Oss gaat morgen de straat op. Feli ett.

Van harte et!

moviefreak#1 schreef:

Toch is het een vrij gedateerd versje wat van mij best mag veranderen in iets leukers. Iets met engeltjes op het veld of zo

Ja natuurlijk is het gedateerd, het is het oudste volkslied ter wereld en daar mogen we best trots op zijn.

Voor zo´n klein klotelandje hebben we een heel aardig volkslied. Maar ik vind de volkliederen van Frankrijk en Rusland het mooist. Weet niet waarom, maar dat vind ik.

Ik vind die van Italie altijd erg mooi.

dutch2
Het Italiaans volkslied is ook mijn favoriet. Maar er zijn ook heel veel Oost Europese landen met van die heerlijk melancholische volksliederen. Het Wilhelmus vind ik veel te plechtstatig. Past trouwens wel weer erg goed bij het kapsel van Beatrix.

Ik had een tijdje terug het Sovjet National Anthem op mijn computer. Dat vind ik ook heel mooi, heel bombastisch en ook heel melancholisch.

hebben jullie dat nou ook ...
... dat je jaren wacht om een bepaalde tv-serie waar je als tiener mee dweepte terug te zien en dan dolblij bent dat die op dvd uitgebracht wordt?
... dat je dan vaststelt dat je het vroeger allemaal veel mooier vond en spijt hebt van het weggegooide geld?
... dat op die manier bepaalde idealen verdwijnen en je vaststelt dat bij het toenemen van de jaren je wereldbeeld steeds minder mooi wordt?

hmm... ik wacht met smart op de dvd's van ALF... zou het ook een deceptie worden?? :S

en volksliederen, mits de goede versie (lees niet te snel en met veel orkest) is het Wilhelmus van een ontroerende schoonheid... *snif*
... de melodie van het duitse volkslied vind ik mooi..(kan er niets aan doen)...Italiaanse ook prachtig idd...

... dat je er niet echt rouwig om bent dat het bijna weekend is.

...dat je pas een hele boel cd's hebt gekocht en dat je je daarom hebt voorgenomen om het aankopen even voor bekeken te houden, maar dat je de volgende dag weer amper aan de verleiding kunt weerstaan in de winkel

Wat doe je dan ook in die winkel?

ik heb het elke week meerdere keren.

Het beste recept is inderdaad uit die winkels te blijven.

...dat het ieder jaar weer een hell-of-a-job is om het stukje zilverpapier van de choco-paaseitjes af zien te krijgen...

andré schreef:
...dat het ieder jaar weer een hell-of-a-job is om het stukje zilverpapier van de choco-paaseitjes af zien te krijgen...

zeker. En dan heb ik net een zak van een kilo gekocht......
Zitten er geen witte bij

platedraaier schreef:
(quote)

zeker. En dan heb ik net een zak van een kilo gekocht......
Zitten er geen witte bij

die zijn ook niet lekker

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:30 uur

geplaatst: vandaag om 22:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.