Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?
zoeken in:
0
geplaatst: 30 maart 2006, 21:21 uur
andré schreef:
...dat het ieder jaar weer een hell-of-a-job is om het stukje zilverpapier van de choco-paaseitjes af zien te krijgen...
...dat het ieder jaar weer een hell-of-a-job is om het stukje zilverpapier van de choco-paaseitjes af zien te krijgen...
Kenners eten dan ook alleen koetjesrepen.
0
geplaatst: 30 maart 2006, 21:24 uur
Nou dan ben ik geen kenner, want koetjesrepen vind ik ontzettend smerig

0
geplaatst: 30 maart 2006, 21:47 uur
andré schreef:
(quote)

Hier nog een. Doe mij maar zo´n blok van Ritter Sport.

0
geplaatst: 30 maart 2006, 21:54 uur
Ik zei het eigenlijk alleen maar omdat ik koetjesreep zo'n leuk woord vind en het me doet denken aan mijn kindertijd 

0
geplaatst: 30 maart 2006, 21:57 uur
gemaster schreef:
Ik zei het eigenlijk alleen maar omdat ik koetjesreep zo'n leuk woord vind en het me doet denken aan mijn kindertijd

'Kwatta' noemden wij dat.

0
geplaatst: 30 maart 2006, 21:57 uur
0
DutchViking
geplaatst: 30 maart 2006, 22:01 uur
En ik met Raider
Het heet al jaren Twix, maar ik noem het nog steeds Raider (waarom hebben ze die naam eigenlijk veranderd)?
Het heet al jaren Twix, maar ik noem het nog steeds Raider (waarom hebben ze die naam eigenlijk veranderd)?

0
geplaatst: 30 maart 2006, 22:05 uur
Twix is volgens mij de naam die het wereldwijd draagt, om dezelfde reden is ook Smiths in Lays veranderd.
0
geplaatst: 30 maart 2006, 22:06 uur
Tjolk
That brings back memories. En waar zijn de TREETS. Nu M&M.
That brings back memories. En waar zijn de TREETS. Nu M&M.
0
geplaatst: 30 maart 2006, 23:41 uur
DutchViking schreef:
En ik met Raider
En ik met Raider

Oh ja, dat heb ik nu ook!!! En ik word daardoor altijd voor achterlijke dakduif aangezien.
Maar een raider is een raider. En daarmee uit.
0
geplaatst: 30 maart 2006, 23:43 uur
Wisten jullie trouwens dat de schoolmelk is afgeschaft? Ik weet niet of het waar is, maar ik hoorde zo'n gerucht.
Ach ja, die kleine lichtblauwe pakjes met op de achterkant een stripje van een haas (Hannibal??). Met van die *****rietjes die altijd óf in je gehemelte bleven hangen of in het pakje verdwenen.
Ach ja, die kleine lichtblauwe pakjes met op de achterkant een stripje van een haas (Hannibal??). Met van die *****rietjes die altijd óf in je gehemelte bleven hangen of in het pakje verdwenen.
0
geplaatst: 31 maart 2006, 00:02 uur
Schoolmelk is bij mijn weten al jàren geleden afgeschaft.... Zelfs ik heb het al niet meer gekregen...af en toe is er nog wel eens een school die het weer nieuw leven in probeert te blazen, maar de reden waarom het destijds is ingevoerd, gaat natuurlijk allang niet meer op.... Schoolfruit zou wellicht een goed idee zijn.....
0
geplaatst: 31 maart 2006, 00:09 uur
Mijn nichtje van 4 kreeg het tot voor kort nog.
Maar inderdaad: een appel met een Hannibal-stripje lijkt me zo'n gek idee nog niet...!
Maar inderdaad: een appel met een Hannibal-stripje lijkt me zo'n gek idee nog niet...!
0
dutch2
geplaatst: 31 maart 2006, 00:31 uur
DutchViking schreef:
En ik met Raider
En ik met Raider

En heb je ook nog die reep meegemaakt die '3 musketiers' heette. Lekkerrrr.
0
DutchViking
geplaatst: 31 maart 2006, 00:36 uur
De 3 musketiers? Hmmm... ken ik niet. Is dat zoeits als Curly Wurly (volgens mij ook niet meer verkrijgbaar)? 

0
dutch2
geplaatst: 31 maart 2006, 00:37 uur
DutchViking schreef:
De 3 musketiers? Hmmm... ken ik volgens mij niet. Is dat zoeits als Curly Wurly (volgens mij ook niet meer verkrijgbaar)?
De 3 musketiers? Hmmm... ken ik volgens mij niet. Is dat zoeits als Curly Wurly (volgens mij ook niet meer verkrijgbaar)?

Het was een soort gevlochten reep met caramel erin. Dat ding heeft het ook maar een jaar of zo volgehouden (rond 1974, gok ik)
0
DutchViking
geplaatst: 31 maart 2006, 00:41 uur
dutch2 schreef:
Het was een soort gevlochten reep met caramel erin. Dat ding heeft het ook maar een jaar of zo volgehouden (rond 1974, gok ik)
(quote)
1974? Hangt me niets van mij, maar ja toen bestond ik ook nog niet
(bouwjaar 1982)
0
dutch2
geplaatst: 31 maart 2006, 00:48 uur
Nou, ik heb het even opgezocht: 3 musketiers heette later inderdaad Curly Wurly 

0
geplaatst: 31 maart 2006, 01:10 uur
Schoolmelk he... Bij de kleuters hadden wij dat nog wel, maar mijn herinneringen gaan vooral uit naar die bekers vroeger. Dan had je zo'n mooie geel/blauwe, rood/gele, blauw/groene beker van felgekleurd plastic met drie elastiekachtige dingen die in de dop verwerkt waren. En het rook altijd zo apart als je dat ding opendraaide. Bovendien wilde zo'n beker nogal eens lekken en lag ie altijd te stinken tussen in je tas gevallen broodkruimels. En toch had het wel wat.
0
geplaatst: 31 maart 2006, 03:04 uur
0
geplaatst: 31 maart 2006, 09:08 uur
lebowski schreef:
Lang als een degen - avontuurlijk lekker!
(quote)
Lang als een degen - avontuurlijk lekker!
Die waren zo lekker.
Vorig jaar heb ik trouwens nog een curly wurly gegeten. Die bestaan nog dacht ik.
0
geplaatst: 31 maart 2006, 12:23 uur
Lukas schreef:
Schoolmelk he... Bij de kleuters hadden wij dat nog wel, maar mijn herinneringen gaan vooral uit naar die bekers vroeger. Dan had je zo'n mooie geel/blauwe, rood/gele, blauw/groene beker van felgekleurd plastic met drie elastiekachtige dingen die in de dop verwerkt waren. En het rook altijd zo apart als je dat ding opendraaide. Bovendien wilde zo'n beker nogal eens lekken en lag ie altijd te stinken tussen in je tas gevallen broodkruimels. En toch had het wel wat.
Hehehe. Deed jij ook altijd wedstrijdjes met je vriendjes wie het eerst zijn Yoki op had? Ik won nooit en daardoor ging ik het juist nog sneller proberen waardoor meestal mijn hele t-shirt onder de Yoki zat.
0
geplaatst: 31 maart 2006, 12:48 uur
gemaster schreef:
Hehehe. Deed jij ook altijd wedstrijdjes met je vriendjes wie het eerst zijn Yoki op had? Ik won nooit en daardoor ging ik het juist nog sneller proberen waardoor meestal mijn hele t-shirt onder de Yoki zat.
(quote)
Nee, dat dan weer niet, mijn moeder deed toen nog heel verantwoord aan melk en bruine boterhammen. Als oudste thuis voel ik me overigens met terugwerkende kracht erg tekort gedaan, want mijn zusje van 12 mag wel van die liga's met een zoete witte substantie in het midden mee, en ik mocht dat nooit

0
geplaatst: 31 maart 2006, 13:20 uur
Ik mocht dat ook nooit. Ik kreeg altijd van die smerige evergreen granen dingen.
0
geplaatst: 31 maart 2006, 13:22 uur
Oef, die eet ik nooit meer sinds het winterkamp in de derde klas van de middelbare school. Toen kreeg je als lunch van die Evergreen-pakjes mee
.
.
0
geplaatst: 31 maart 2006, 13:29 uur
Wij kregen met de avondvierdaagse altijd van die Sunkist Sinasappelsap in van die eigenaardige pakjes met vlijmscherpe rietjes. Bestaat dat nog?
0
Toine Rorije
geplaatst: 31 maart 2006, 13:59 uur
Lukas schreef:
Schoolmelk he... Bij de kleuters hadden wij dat nog wel, maar mijn herinneringen gaan vooral uit naar die bekers vroeger. Dan had je zo'n mooie geel/blauwe, rood/gele, blauw/groene beker van felgekleurd plastic met drie elastiekachtige dingen die in de dop verwerkt waren.
Schoolmelk he... Bij de kleuters hadden wij dat nog wel, maar mijn herinneringen gaan vooral uit naar die bekers vroeger. Dan had je zo'n mooie geel/blauwe, rood/gele, blauw/groene beker van felgekleurd plastic met drie elastiekachtige dingen die in de dop verwerkt waren.
haha, die had echt iedereen, blijkbaar bestonden er geen andere schoolbekers. Ik ben trouwens vrij snel overgestapt op pakjes, vooral toen bleek dat je die kon laten ontploffen

0
Electro_
geplaatst: 31 maart 2006, 14:07 uur
.. Dat je je eigenlijk een beetje schaamt dat je 4,5* geeft aan een commercieel pop-album ? Maar hij is zo mooi. 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.