Overig / Algemeen / Uitgaan
zoeken in:
0
geplaatst: 18 juli 2011, 22:02 uur
0
geplaatst: 18 juli 2011, 22:33 uur
Uiteraard is dat ook uitgaan. Wat zou het anders moeten zijn? Niet bepaald binnen blijven in ieder geval.
0
geplaatst: 19 juli 2011, 14:28 uur
Naar de kroeg gaan is natuurlijk uitgaan. Als dat geen uitgaan is, ben ik de afgelopen drie jaar nauwelijks uit geweest...
En dat ben ik toch echt wel.
Ik ga dus naar kroegen en pubs. Ik vind dat vele malen gezelliger dan clubs, waar men monotone dreunmuziek keihard afspeelt (hoewel dat soms ook het geval is in sommige kroegen is mijn ervaring..). Geef mij maar een leuke tent waar een band speelt.
En dat ben ik toch echt wel. Ik ga dus naar kroegen en pubs. Ik vind dat vele malen gezelliger dan clubs, waar men monotone dreunmuziek keihard afspeelt (hoewel dat soms ook het geval is in sommige kroegen is mijn ervaring..). Geef mij maar een leuke tent waar een band speelt.
0
geplaatst: 19 juli 2011, 17:44 uur
Tsja, als ik uitga, doe ik dat of naar een club waar goede muziek (techno & house) wordt gedraaid; of ik ga met vrienden in de kroeg lopen ouwehoeren, maar dan moet de muziek gewoon op de achtergrond staan. Ik heb echt een hekel aan van die kroegen waar de muziek zo hard staat, dat je niet meer met elkaar kan praten, terwijl niemand ook maar de intentie heeft tot dansen. Vreemd genoeg is vrijwel iedereen dat met mij eens, maar lijken de meeste kroegbazen dat nog niet begrepen te hebben...
0
geplaatst: 21 juli 2011, 21:16 uur
Ik ga zelf eerlijk gezegd nooit uit, ook niet zo'n behoefte aan. Een paar keer per jaar spreek ik wat oude vrienden van de middelbare school, dat kan in een café zijn, of gewoon thuis. Verder ook af en toe een concert, al bezoek ik die niet heel regelmatig.
0
geplaatst: 24 juli 2011, 16:37 uur
Niks mis, ik hou zelf ook niet van uitgaan, niet van grote feesten iig.
0
geplaatst: 24 juli 2011, 17:53 uur
Hoewel ik ook dikwijls te vinden ben in discotheken prefereer ik ook een avondje bruin café; daar wordt ook tenminste goed gedronken i.t.t. vele jongeren die de gehele avond in de discotheek staan zonder een cent uit te geven.
0
geplaatst: 15 november 2011, 10:50 uur
Lekker een biertje drinken in de kroeg met een nootje erbij vind ik veel leuker dan een zweeterige disco waarbij je tegen dames aan gaat rijden en ze vervolgens op hun stinkende bek pakt. Die tijd heb ik echt gehad. Gezelligheid boven ranzigheid. 

0
geplaatst: 15 november 2011, 15:09 uur
Zegt ie, terwijl ie pas 4 maanden legaal bij een club naar binnen mag. Een goede club vind ik absoluut beter dan de kroeg, helaas zijn echt goede clubs schaars...
0
geplaatst: 15 november 2011, 16:17 uur
Ik heb het hier over een puber disco vriend. Even nadenken voordat je wat schrijft. Tegenwoordig mag je daar vanaf je elfde al in.
0
geplaatst: 15 november 2011, 16:24 uur
En dat terwijl je in fatsoenlijke clubs pas vanaf 21e of zelfs 23e binnen mag.
0
geplaatst: 15 november 2011, 16:34 uur
De tijd die nog moet komen heeft hij blijkbaar ook al gehad.
0
geplaatst: 18 november 2011, 17:01 uur
Ga niet uitgaan, nooit echt gedaan ook, hoewel ik om de zoveel vrijdagen ergens met een vast groepje iets heb en soms uitgenodigd word voor een feest.
Voel me op mijn 23e soms echt een oude lul omdat ik niet uitga en dingen lijk te missen met op mijn kamer zitten en rustig verhalen schrijven...
Voel me op mijn 23e soms echt een oude lul omdat ik niet uitga en dingen lijk te missen met op mijn kamer zitten en rustig verhalen schrijven...
0
geplaatst: 18 november 2011, 17:03 uur
Eveningguard schreef:
Lekker een biertje drinken in de kroeg met een nootje erbij vind ik veel leuker dan een zweeterige disco waarbij je tegen dames aan gaat rijden en ze vervolgens op hun stinkende bek pakt. Die tijd heb ik echt gehad. Gezelligheid boven ranzigheid.
Ahahaha. Ik vind dit ook wel een ERGE uitspraak als je 18 bent hoor. Come on son.
0
geplaatst: 18 november 2011, 17:08 uur
Ik bedoel het niet om stoer te doen hoor, overdrijf wel een beetje. Disco's zijn niet zo mijn ding, als ik maar fatsoenlijk kan kletsen dan vind ik het al gauw goed. 

0
geplaatst: 18 november 2011, 18:11 uur
OldSkool schreef:
Voel me op mijn 23e soms echt een oude lul
Voel me op mijn 23e soms echt een oude lul
Tja, je bent dan ook OldSkool

0
geplaatst: 18 november 2011, 20:07 uur
Eveningguard schreef:
Ik heb het hier over een puber disco vriend. Even nadenken voordat je wat schrijft. Tegenwoordig mag je daar vanaf je elfde al in.
Ik had het over goede clubs. Daar hoort een puberdisco logischerwijs niet bij. En zoals MJ al aangeeft, hanteren die over het algemeen een leeftijdsgrens van minimaal 18 en vaak 21. Maar dat heb jij natuurlijk allemaal al gezien

0
geplaatst: 18 november 2011, 21:23 uur
Titmeister schreef:
Ik had het over goede clubs. Daar hoort een puberdisco logischerwijs niet bij. En zoals MJ al aangeeft, hanteren die over het algemeen een leeftijdsgrens van minimaal 18 en vaak 21. Maar dat heb jij natuurlijk allemaal al gezien
(quote)
Ja want ik ben echt uitzondelijk stoer en het is dan ook mijn levensdoel om dat aan iedereen te laten zien.
0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 18 november 2011, 23:13 uur
Ik hoop dat je wat anders aantrekt als je uitgaat.
0
geplaatst: 18 november 2011, 23:23 uur
Uitgaan heb ik eigenlijk amper nog gedaan. Toen ik zestien werd had je zo'n hippe tent in de stad waar ik woon waar alle zestienjarige heen gingen. Die sloot vlak voor ik zeventien werd alweer omdat de eigenaar z'n huur niet betaalde aan de gemeente. Toen was er geen leuke plek meer voor jongeren onder de achttien en toen ik eenmaal oud genoeg was had ik eigenlijk geen interesse meer 
Doe mij maar een goed concert als avondje uit

Doe mij maar een goed concert als avondje uit

0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 18 november 2011, 23:34 uur
Titmeister schreef:
Tsja, als ik uitga, doe ik dat of naar een club waar goede muziek (techno & house) wordt gedraaid; of ik ga met vrienden in de kroeg lopen ouwehoeren, maar dan moet de muziek gewoon op de achtergrond staan. Ik heb echt een hekel aan van die kroegen waar de muziek zo hard staat, dat je niet meer met elkaar kan praten, terwijl niemand ook maar de intentie heeft tot dansen. Vreemd genoeg is vrijwel iedereen dat met mij eens, maar lijken de meeste kroegbazen dat nog niet begrepen te hebben...
Precies zoals ik erover denk. Woon in Amsterdam en het uitgaansleven bevalt mij soms vrij zwaar; er zijn - of ik ken - maar weinig kroegen waar je kunt lullen met je vrienden, zonder dat de muziek een storende factor is en waar er geen patserige gasten en opgemaakte troela's rondhuppelen. Wat toch vrij jammer is..
0
geplaatst: 19 november 2011, 12:24 uur
Waar woon je in Amsterdam? In de pijp en op de overtoom heb je wel een paar kroegen waar dat kan. De namen zou ik niet direct weten; ben ik sowieso slecht in + heb ik nu een kater, dus geen zin om erover na te denken - een van de nadelen van uitgaan 

0
geplaatst: 19 november 2011, 15:19 uur
Ulfat-e-Zulmat schreef:
. Woon in Amsterdam en het uitgaansleven bevalt mij soms vrij zwaar; er zijn - of ik ken - maar weinig kroegen waar je kunt lullen met je vrienden, zonder dat de muziek een storende factor is en waar er geen patserige gasten en opgemaakte troela's rondhuppelen. Wat toch vrij jammer is..
. Woon in Amsterdam en het uitgaansleven bevalt mij soms vrij zwaar; er zijn - of ik ken - maar weinig kroegen waar je kunt lullen met je vrienden, zonder dat de muziek een storende factor is en waar er geen patserige gasten en opgemaakte troela's rondhuppelen. Wat toch vrij jammer is..
gewoon even wat beter zoeken....* denotes required fields.