MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Uitgaan

zoeken in:
Misterfool schreef:
je zou inderdaad kunnen zeggen dat als iets ontstaat er mensen zijn die daaruit vreugde halen, anders was het immers niet onstaan. Maar ja met die redenatie is de maffia ook goed want het is immers ook ontstaan.

Het is natuurlijk een reactie op het Dance Parade-gebeuren, dat nu niet meer in Rotterdam plaatsvindt vanwege de Hoek van Holland-rellen van volgend jaar. Ik ben het wel met hem eens dat je niet alles maar moet verbieden. Straks gaat misschien ook het Metropolis festival in Rotterdam niet door, dat zou toch zonde zijn?

iedereen zegt wel dat ze op hun 14de en 15de als uitgingen hier, maar waar ging je dan naar toe ?? ik ben zelf nu net 2 weken 16 en wil graag uitgaan maar heb geen idee waar, ik wil niet ergens uitgaan waar iedereen 18 plus is en al die jongerenfeesten ( als fris, van 12-16 jaar ) heb ik geen interesse in, waar in amsterdam kan je op je 16de leuk uitgaan ?

doe het nu enkel bij festivallen, optredens, huisfeesten en bijv. koninginendag

Je kan toch gewoon met vrienden meegaan?

In Amsterdam moet dat toch prima lukken als het zelfs in Zeewolde prima lukt

Ik ga haast nooit uit. Totaal geen behoefte aan. Vooral geen discotheken Gruwlijke hekel aan. Dan ga ik liever met een maat naar de bios of de kroeg in. Maarja das ook een soort van uitgaan.

ja, maar ik bedoel een cafe waar voornamelijk jongeren tussen de 14 en 18 ofzo komen, die ken ik niet.

Feestcafé Shooters te Sint-Michielsgestel voor al uw banale avonden.

in amsterdam

ik ga uit in eindoven. want daar woon ik.

....met de hond, 3x per dag, iedere dag. Ik ben een die-hard uitgaander...

herman schreef:
(quote)

Het is natuurlijk een reactie op het Dance Parade-gebeuren, dat nu niet meer in Rotterdam plaatsvindt vanwege de Hoek van Holland-rellen van volgend jaar. Ik ben het wel met hem eens dat je niet alles maar moet verbieden. Straks gaat misschien ook het Metropolis festival in Rotterdam niet door, dat zou toch zonde zijn?

Metropolis kent ook wel een ietsiepietse ander publiek herman.

Wow, dit was echt oud.

Timmie schreef:
ik ga uit in eindoven. want daar woon ik.
Volgens mij sta jij elke zaterdagnacht te bouncen in de Repel.

Stijn_Slayer
Ik ga eigenlijk zelden uit. Ik heb er een hekel aan dat de muziek zo hard staat dat ik mensen niet kan verstaan, en het bier is tegenwoordig echt veel te duur. Ik kan me herinneren dat het €1,50 per biertje was toen ik 15 of 16 was...

Dan ga ik liever thuis hangen met een biertje en vrienden.

Alsof de bierprijzen zoveel hoger zijn geworden (niet kijkende naar festivals en allerlei chique clubs).

bierprijzen zijn inderdaad hoger geworden. laatste keer dat ik Rotterdam uitging as het zo rond de 2 Euro. Hier in Vlaardingen is het ongeveer 2,20.

Stijn_Slayer
Hier haal je het niet meer voor 2 euro. €2,50 ben je kwijt...

Sjonge.

Ik ga eigenlijk nooit uit in clubs, alleen café's. Veel gezelliger, geen slechte muziek wat veel te hard staat. Vooral onze lokale Irish pub is gezellig, daar treden ook vaak bands op, al staat daar de muziek helaas vaak ook wat te hard.

Stijn_Slayer schreef:
Hier haal je het niet meer voor 2 euro. €2,50 ben je kwijt...

Ach, €2,50 betalen voor een goed koud biertje in een echt glas vind ik nog tot daar aan toe, maar als ze dan vervolgens komen aanzetten met van die plastic bekertjes waarvan de helft gevuld is met schuim en de andere helft met lauw waterig bier... tja...

Stijn_Slayer
Gelredome stijl dus...

Ik weet niet. In een café is het bier tenminste wel fatsoenlijk, dat scheelt inderdaad nog.

Stijn_Slayer schreef:
Ik ga eigenlijk zelden uit. Ik heb er een hekel aan dat de muziek zo hard staat dat ik mensen niet kan verstaan, en het bier is tegenwoordig echt veel te duur. Ik kan me herinneren dat het €1,50 per biertje was toen ik 15 of 16 was...

Dan ga ik liever thuis hangen met een biertje en vrienden.
Dat kan misschien als een schok komen, maar je kunt meer dingen drinken dan bier! Echt waar! Ja, het ene is wat duurder dan de andere, maar misschien eens een andere club proberen? Hier betalen we €2,20 (naar de club waar ik meestal heenga dan).

Zelf ga ik niet zo vaak uit. Niet omdat het niet gezellig is, maar omdat ik er gewoon het geld niet voor heb. Ook al zou het €1,50 zijn, ik ben werkloos (nog wel!) en moet het doen met zakgeld. Dat geef ik liever uit aan andere dingen, zoals DVD's. Daarbij is het altijd uitgaan op zaterdag en dan was ik meestal bekaf van voetbal.

Overigens vind ik het wel lekker, house/dance-muziek, gewoon even losgaan. Thuis zet ik het nooit op (hooguit als ik een keer zap langs Slam TV of iets dergelijks), maar tijdens het uitgaan is het wel de ideale muziek. Pubs/kroegen vind ik zo nutteloos. Als ik wil kletsen en drinken ga ik wel naar iemand toe. Stuk goedkoper. Ok, zo'n café heeft wel z'n charme, maar dat vind ik een te kleine pre.

Knetterwaus
Lekker teringhard hakken, beuken en heulemaal uit je dak gaan op Hardcore/Gabber muziek tijdens een Rave of een Hardcore evenement dàt is het helemaal voor mij.

Ik ga nooit uit. Saai Hé

Dan blijf je altijd aan?

bennerd schreef:
Dan blijf je altijd aan?

bennerd schreef:
Dan blijf je altijd aan?

Ontzettond grappig.

Ik ga ook nooit uit, vind er geen zak aan.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:19 uur

geplaatst: vandaag om 09:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.