Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 30 oktober 2008, 17:45 uur
Nounou.. zo erbarmelijk is het nou ook weer niet. Tegen NEC speelden we best aardig bij tijd en wijlen. Er zit echter nog steeds geen constante lijn in, dat klopt.
0
geplaatst: 30 oktober 2008, 17:46 uur
0
LocoHermano
geplaatst: 30 oktober 2008, 18:09 uur
orbit schreef:
Er zit echter nog steeds geen constante lijn in, dat klopt.
Er zit echter nog steeds geen constante lijn in, dat klopt.
Dat is wat me het meest tegenstaat. Bij Langs de Lijn vroegen ze aan Vermaelen afgelopen week of hij sinds de komst van Van Basten verbetering ziet op het veld. Het bleef eerst angstig stil, waarna hij zei dat hij nog nooit een wedstrijd met Ajax makkelijk had gewonnen
. Ik denk overigens wel dat ze met een fitte Sulejmani en Enoh (en graag een fatsoenlijke verdediger) kunnen bouwen aan een sterk team.
0
geplaatst: 30 oktober 2008, 18:30 uur
0
geplaatst: 30 oktober 2008, 21:26 uur
Ik wil even opmerken dat Feyenoord, ondanks de slechte gang van zaken op het moment er toch niet zo slecht voor staat. Als je gister die Fer en Wijnaldum aan het werk ziet, bedenkt dat El Ahmadi dr nog wel een tijdje speelt dan kan daar in een anderhalf jaar het beste middenveld van NL ontstaan. Het ontbreekt hem eigenlijk aan 1 fantastische aanvallend talent. Als een Salomon Kalou 3 jaar jonger was geweest en nu aan de zijde van Makaay door zou breken, dan had dat heel wat punten gescheeld. Maar ja, dat is niet het geval. Wat ik wil zeggen is dat Feyenoord kwalitatief niet eens zo ver achterloopt bij de andere 'top' clubs. Ze hebben alleen wat tijd nodig. Tijd die je bij Feyenoord helaas niet krijgt...
Ennuh: KUTzooi met Suarez. Zo'n domme gele kaart! Nu worden we ingemaakt door die tukkers zaterdag..
Ennuh: KUTzooi met Suarez. Zo'n domme gele kaart! Nu worden we ingemaakt door die tukkers zaterdag..

0
geplaatst: 30 oktober 2008, 22:20 uur
Feyenoord staat er inderdaad niet zo slecht voor, die punten komen vanzelf wel. Ze moeten Verbeek alleen wel de tijd geven, zelfs al zou dat betekenen dat ze dit seizoen niet in het linkerrijtje eindigen.
Voor nu zou ik misschien De Cler er wel uithalen. Een prima speler, maar totaal niet in vorm en na al die glijpartijen kost ie Feyenoord ook alleen maar punten. Van Greene ben ik ook niet echt gecharmeerd, het wordt tijd dat Lucius weer speelklaar is.
Voor nu zou ik misschien De Cler er wel uithalen. Een prima speler, maar totaal niet in vorm en na al die glijpartijen kost ie Feyenoord ook alleen maar punten. Van Greene ben ik ook niet echt gecharmeerd, het wordt tijd dat Lucius weer speelklaar is.
0
geplaatst: 30 oktober 2008, 22:36 uur
En als Michael Mols zo vaak (of überhaupt) speelt, is er toch iets mis met je aanval.
Zeer leuke speler vroeger hoor, maar dit niveau kan hij echt niet meer aan.
Zeer leuke speler vroeger hoor, maar dit niveau kan hij echt niet meer aan.
0
geplaatst: 30 oktober 2008, 23:21 uur
Streek van Suarez..? V/d Bergh mept hem gewoon voor zijn bakkes uit frustratie 

0
geplaatst: 31 oktober 2008, 08:28 uur
Een aai over de bol, puur vanuit adoratie
...Hij kan fraai voetballen hoor maar een vent geniet van het doelpunt en blijft staan.
...Hij kan fraai voetballen hoor maar een vent geniet van het doelpunt en blijft staan.
0
Superbeertje
geplaatst: 31 oktober 2008, 08:48 uur
Haha ik vond het wel grappig om te zien ook met Pieckenhagen 
..die Pieckenhagen speelde die niet ooit bij HSV?

..die Pieckenhagen speelde die niet ooit bij HSV?
0
geplaatst: 31 oktober 2008, 14:05 uur
Over Suarez. Die assist was werkelijk een van de briljantste die ik ooit heb gezien. Volledig op gevoel. En het zegt ook wat over de progressie van Luis. Een jaar geleden had ie zelf geschoten. Hulde!
0
Ace
geplaatst: 31 oktober 2008, 14:30 uur
Een van de briljantste ooit? Dat herkende ik er nou weer niet in... Tikkie breed, dat vond ik het.
0
geplaatst: 31 oktober 2008, 14:59 uur
Maar die pass verbleekte dan ook door de opeenvolgende (briljante) actie van Dennis B.
0
geplaatst: 31 oktober 2008, 15:14 uur
Nicolage Rico schreef:
Maar die pass verbleekte dan ook door de opeenvolgende (briljante) actie van Dennis B.
Om nog maar te zwijgen van de explosie van vreugde. Helaas ging die ten koste van de hordeur.(quote)
0
geplaatst: 31 oktober 2008, 15:16 uur
herman schreef:
Ja, maar het grote probleem is: wie moet er dan spelen? Buiten Tiendalli heeft Feyenoord geen verdedigers op de bank. De enige optie is van Bronckhorst een linie terug halen, wat ik overigens geen slecht idee zou vinden, want op het middenveld ligt het probleem niet echt bij Feyenoord. Ik heb overigens nog wel vertrouwen dat goed komt, maar het moet nou wel snel gaan gebeuren, want dit is echt dramatisch
maar ja wat wil je, met een aanval bestaande uit Makaay, die geen schim meer is van de spits die hij ooit was en momentenvoetballer Biseswar, aangevuld met veteraan Mols. Daarbij gevoegd een verdediging die altijd wel een paar fouten per wedstrijd maakt, wordt het lastig om punten te halen 
0
geplaatst: 31 oktober 2008, 15:21 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Om nog maar te zwijgen van de explosie van vreugde. Helaas ging die ten koste van de hordeur.
Dat was de 2-2 tegen Brasil in 1994, Tom. Ken je klassiekers.

Als ik die explosie na de 2-1 op Argentinië zie, komt dat gevoel van toen weer naar boven. Toen hield ik nog echt van Oranje. Mooiste doelpunt ooit, overigens.
0
geplaatst: 31 oktober 2008, 15:24 uur
Totootje:
za 1/11 SC Heerenveen AZ 2
za 1/11 PSV Willem II 1
za 1/11 NAC Breda FC Groningen 3
za 1/11 FC Twente Ajax 1
zo 2/11 Sparta Rotterdam NEC 3
zo 2/11 FC Volendam De Graafschap 3
zo 2/11 Roda JC Feyenoord 2 (wens is vader van de gedachte)
zo 2/11 FC Utrecht Heracles Almelo 1
zo 2/11 Vitesse ADO Den Haag 1
za 1/11 SC Heerenveen AZ 2
za 1/11 PSV Willem II 1
za 1/11 FC Twente Ajax 1
zo 2/11 Sparta Rotterdam NEC 3
zo 2/11 Roda JC Feyenoord 2 (wens is vader van de gedachte)
0
geplaatst: 31 oktober 2008, 15:26 uur
Titmeister schreef:
Ja, maar het grote probleem is: wie moet er dan spelen? Buiten Tiendalli heeft Feyenoord geen verdedigers op de bank. De enige optie is van Bronckhorst een linie terug halen, wat ik overigens geen slecht idee zou vinden, want op het middenveld ligt het probleem niet echt bij Feyenoord. Ik heb overigens nog wel vertrouwen dat goed komt, maar het moet nou wel snel gaan gebeuren, want dit is echt dramatisch
maar ja wat wil je, met een aanval bestaande uit Makaay, die geen schim meer is van de spits die hij ooit was en momentenvoetballer Biseswar, aangevuld met veteraan Mols. Daarbij gevoegd een verdediging die altijd wel een paar fouten per wedstrijd maakt, wordt het lastig om punten te halen 
(quote)
Het wordt tijd dat Tomasson terugkomt. Klinkt misschien raar, maar hij kan het verschil maken momenteel. Hij moet voor de aansluiting tussen het middenveld en Makaay gaan zorgen, dat kan hij als de beste. En jammer dat de Cler zijn vorm is kwijtgeraakt, want normaal is hij juist zo'n nuttige speler op die positie. Tindalli is geen linksback. Ik had nooit vertrouwen in Tindalli, maar hij viel vorige week goed in tegen Heerenveen. Greene eruit, Tindalli op rechtsback, zeg ik. Dan de Cler even op de bank zetten en van Bronckhorst op linksback. Maar goed, dan missen we weer ervarenheid op het middenveld. Wijnaldum, Fer en El Ahmadi zullen daar verzuipen. In de winterstop is Feyenoord genoodzaakt er een aanvaller en een verdediger bij te halen. Dat wordt nog lastig.
Ach, Verbeek heeft altijd tijd nodig en presteert pas in de 2e helft van het seizoen. Helaas is dit seizoen al verloren, dan maar volgend seizoen (een zin die elk jaar door Feyenoorders uitgesproken wordt). Feyenoord en hoop zijn een synoniem van elkaar
0
geplaatst: 31 oktober 2008, 15:31 uur
Tsja, gezien de huidige financiële situatie begin ik het ook steeds onzinniger te vinden dat ze El Ahmadi voor 5 miljoen hebben gehaald, een goede speler is het wel, maar op zich zijn er genoeg middenvelders. Het geld had beter besteed kunnen worden aan een aanvaller en een verdediger idd... vooral aan een fatsoenlijke verdediger.
0
geplaatst: 31 oktober 2008, 15:47 uur
Titmeister schreef:
Tsja, gezien de huidige financiële situatie begin ik het ook steeds onzinniger te vinden dat ze El Ahmadi voor 5 miljoen hebben gehaald, een goede speler is het wel, maar op zich zijn er genoeg middenvelders. Het geld had beter besteed kunnen worden aan een aanvaller en een verdediger idd... vooral aan een fatsoenlijke verdediger.
Ik denk dat er ook rare spelletjes gespeeld zijn binnen Feyenoord. Eerst zegt Bosz. We zijn nog lang niet uitgeshopt en de enige speler die sindsdien gekomen is, is Rob van Dijk en dat ook nog eens uit pure noodzaak. Achteraf is die 5 miljoen voor El Ahmadi erg zonde geweest, want er hadden inderdaad een aanvaller en een verdediger voor gehaald kunnen worden. El Ahmadi is natuurlijk ook gehaald voor de toekomst. Hij kan nog een tijdje mee en zal dan geld op moeten leveren.
0
geplaatst: 31 oktober 2008, 15:50 uur
za 1/11 SC Heerenveen AZ 1
za 1/11 PSV Willem II 1
za 1/11 NAC Breda FC Groningen 2
za 1/11 FC Twente Ajax 2
zo 2/11 Sparta Rotterdam NEC 2
zo 2/11 FC Volendam De Graafschap 2
zo 2/11 Roda JC Feyenoord 1
za 1/11 PSV Willem II 1
za 1/11 FC Twente Ajax 2
0
geplaatst: 31 oktober 2008, 18:36 uur
za 1/11 SC Heerenveen AZ 2 (hoop ik)
za 1/11 PSV Willem II 1
za 1/11 NAC Breda FC Groningen 1
za 1/11 FC Twente Ajax 2
za 1/11 PSV Willem II 1
za 1/11 FC Twente Ajax 2
0
LocoHermano
geplaatst: 1 november 2008, 09:26 uur
za 1/11 PSV Willem II 1
za 1/11 FC Twente Ajax 1
zo 2/11 FC Utrecht Heracles Almelo 3
za 1/11 PSV Willem II 1
za 1/11 FC Twente Ajax 1
0
geplaatst: 1 november 2008, 11:24 uur
za 1/11 PSV Willem II 1
za 1/11 FC Twente Ajax 3
zo 2/11 Roda JC Feyenoord 2
zo 2/11 Vitesse ADO Den Haag 3
za 1/11 PSV Willem II 1
za 1/11 FC Twente Ajax 3
zo 2/11 Roda JC Feyenoord 2
zo 2/11 Vitesse ADO Den Haag 3
0
geplaatst: 1 november 2008, 14:05 uur
Ik kan er echt niets uit maken, de berichten hieronder.
Weer één of andere Hollandse traditie ?

0
geplaatst: 1 november 2008, 16:43 uur
Ploppesteksel schreef:

Is Toto een bekend begrip in België?
0
geplaatst: 1 november 2008, 23:27 uur
za 1/11 SC Heerenveen AZ 2 (hoop ik)
za 1/11 PSV Willem II 1
za 1/11 FC Twente Ajax 2
Hmm, zat er maar bij eentje naast..
AJAXXX!!!
Jammer van AZ, maar wel een prachtige wedstrijd. En dat doelpunt van El Hamdaoui was schitterend. Die van Koevermans mocht er ook erg zijn! Ik zou die gast standaard in de basis houden als ik Stevens was, Lazovic is toch een maatje te klein voor PSV.
za 1/11 PSV Willem II 1
za 1/11 FC Twente Ajax 2
Hmm, zat er maar bij eentje naast..
AJAXXX!!!

Jammer van AZ, maar wel een prachtige wedstrijd. En dat doelpunt van El Hamdaoui was schitterend. Die van Koevermans mocht er ook erg zijn! Ik zou die gast standaard in de basis houden als ik Stevens was, Lazovic is toch een maatje te klein voor PSV.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.