Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 29 oktober 2008, 11:49 uur
Als voetballer was van Basten natuurlijk weergaloos. Dat kan niemand eigenlijk ontkennen. Maar ik denk wel dat Maradonna als trainer meer op een voetstuk zal staan dan van Basten. Niemand was onder de indruk van de trainerscapaciteiten van v. Basten.
Kijken hoe het uit gaat pakken.
Kijken hoe het uit gaat pakken.

0
geplaatst: 29 oktober 2008, 12:10 uur
Dat denk ik ook wel, Maradona is daar groter dan Jezus en de Beatles bij elkaar. 

0
DutchViking
geplaatst: 29 oktober 2008, 12:11 uur
Ik gun het Maradona van harte en hoop dat hij ervoor kan zorgen dat Argentinië eindelijk weer eens een grote prijs pakt. Het laatste WK dat ze wonnen was in 1986 en de laatste Copa America dateert alweer van 1993.
Als ik speler was, zou ik denk ik ook harder lopen voor Diego dan voor Marco

0
geplaatst: 29 oktober 2008, 12:43 uur
DutchViking schreef:
Ik gun het Maradona van harte en hoop dat hij ervoor kan zorgen dat Argentinië eindelijk weer eens een grote prijs pakt. Het laatste WK dat ze wonnen was in 1986 en de laatste Copa America dateert alweer van 1993.

Zeker als Diego zijn neus weer eens moet ophalen. Qua onkunde in trainersschap lijkt ie me zeker de overtreffende trap van Van Basten. Gedrag van trainers buiten het veld is vaak voedsel voor de pers en ik vraag me af hoe goed 'pluisje' daartegen bestand is.
Misschien wel handig om een reanimeer-kit langs de zijlijn klaar te hebben staan. Substance use kan leiden tot aardige hartritmestoornissen.
0
geplaatst: 29 oktober 2008, 12:53 uur
Nicolage Rico schreef:
Niemand was onder de indruk van de trainerscapaciteiten van v. Basten.
Niemand was onder de indruk van de trainerscapaciteiten van v. Basten.
Nonsens!
Van Basten durfde tenminste vernieuwingen door te voeren, spelers te testen, die andere bondscoaches nooit hadden gekozen. Okay dan kan er wel eens een tegenvallertje tussen zitten, maar hij durfde het wel!
Daarnaast is het nieuwe systeem (mede door te luisteren naar de spelers) door Marco geintroduceerd (4-2-3-1) en mag Bertje daar nu op voortborduren. Diezelfde Bert die Kromkamp oproept voor het nl elftal!! Pfffsss
Nee, ik ben een MvB-adept als voetballer en ook als trainer(t)...
(dat is er dan toch nog één!! Zijn er meer die er zo over denken??)
0
Ace
geplaatst: 29 oktober 2008, 12:59 uur
Ik heb Van Basten als trainer ook nog niet afgeschreven. De tijd zal het leren. Bij het nl elftal ging het na verloop van tijd vrij behoorlijk, wie weet gaat hem dat bij Ajax ook nog eens lukken. Het lijkt nu nog nergens naar, maar hij is dan ook pas even bezig.
0
geplaatst: 29 oktober 2008, 13:05 uur
eigenlijk is het natuurlijk van den zotte, spelers die niet of nauwelijks een staat van dienst hebben als coach die de grootste landenteams zomaar mogen besturen. Dunga bij Brazilië, Maradona bij Argentinië, Van Basten bij het Nederlands elftal.
0
geplaatst: 29 oktober 2008, 13:47 uur
dvdschaaf schreef:
Nonsens!
Van Basten durfde tenminste vernieuwingen door te voeren, spelers te testen, die andere bondscoaches nooit hadden gekozen. Okay dan kan er wel eens een tegenvallertje tussen zitten, maar hij durfde het wel!
Daarnaast is het nieuwe systeem (mede door te luisteren naar de spelers) door Marco geintroduceerd (4-2-3-1) en mag Bertje daar nu op voortborduren. Diezelfde Bert die Kromkamp oproept voor het nl elftal!! Pfffsss
(quote)
Nonsens!
Sorry, ik bedoelde bijna niemand was onder de indruk van v. Bastens trainerscapaciteiten. Ik zeg niet dat hij het heel slecht gedaan heeft, maar naar mijn idee heeft hij toch lichtelijk gefaald bij Oranje.
0
geplaatst: 29 oktober 2008, 14:00 uur
Ik vind ook niet dat M v B. het nu weergaloos heeft gedaan bij het NL elftal, aan de andere kant kun je misschien stellen dat het hele NL elftal nu zo weergaloos was als iedereen weer eens foutief met zijn oranje klomp op zijn kop dacht..
Maradona was zeker één van de grootsten (reken ik MvB. ook toe trouwens), maar of die diehard supporter nu ook als coach effectief kan optreden waag ik toch te betwijfelen. Het is wel iemand die zich bijzonder door zijn emoties laat leiden en zeker niet altijd objectief kan zijn. Dingen die voor een coach soms belangrijk zijn. Als boegbeeld kan Argentinië het natuurlijk niet beter treffen, dat is duidelijk.. maar of dat genoeg zal zijn.
Maradona was zeker één van de grootsten (reken ik MvB. ook toe trouwens), maar of die diehard supporter nu ook als coach effectief kan optreden waag ik toch te betwijfelen. Het is wel iemand die zich bijzonder door zijn emoties laat leiden en zeker niet altijd objectief kan zijn. Dingen die voor een coach soms belangrijk zijn. Als boegbeeld kan Argentinië het natuurlijk niet beter treffen, dat is duidelijk.. maar of dat genoeg zal zijn.
0
Ace
geplaatst: 29 oktober 2008, 16:31 uur
Vanavond weer fijn Ajax kijken! Welk leed zal ik nu weer over me uitgestort krijgen... Elke keer verheug ik me weer op en het eindigt bijna elke week in een desillusie!
0
geplaatst: 29 oktober 2008, 19:33 uur
Ace schreef:
Vanavond weer fijn Ajax kijken! Welk leed zal ik nu weer over me uitgestort krijgen... Elke keer verheug ik me weer op en het eindigt bijna elke week in een desillusie!
sparta - feyenoord niet dan.
0
geplaatst: 29 oktober 2008, 21:25 uur
Ik reed vanmiddag nog langs het stadion. Mensen staan nu nog te klappen.
0
geplaatst: 29 oktober 2008, 21:49 uur
En weer verlies tegen Sparta. Dat krijg je als je 20 kansen mist. Sparta 2 kansen en hup, zo moet het.
Wat een drama en wanhoop bij Feyenoord. Het wordt nog echt degredatievoetbal. En dan van tevoren denken dat je enigzins bij de eerste 3 kan komen.
Wat een drama en wanhoop bij Feyenoord. Het wordt nog echt degredatievoetbal. En dan van tevoren denken dat je enigzins bij de eerste 3 kan komen.
0
geplaatst: 29 oktober 2008, 23:49 uur
Kop op, Rico. Helmond Sport lijkt me in de prom/degr. playoffs met een beetje geluk te verslaan.
0
geplaatst: 30 oktober 2008, 06:45 uur
degredatievoetbal kan spannend zijn, nog ff en ik trek het feyenoord behang van mijn zoon`s slaapkamermuur.
enfin, voor sparta is het wel goed.
enfin, voor sparta is het wel goed.
0
Ace
geplaatst: 30 oktober 2008, 09:51 uur
Ace schreef:
En sinds gisteren zijn jullie wederom de beste club van rotterdam!
(quote)
En sinds gisteren zijn jullie wederom de beste club van rotterdam!

Het was helaas van korte duur!

0
geplaatst: 30 oktober 2008, 12:22 uur
Reijersen schreef:
Wat een ongelooflijk onsportieve handsballen gister.
Eerst Bakkal, van PSV, die gewoon zichzelf de bal met zijn hand voorgeeft.
Daarna Platje, van Volendam, die de bal even goed voor zijn voet legt, met zijn hand!
Ik walg van dit soort onsportief gedrag. Net als je dit weekend zag bij Gilardino, van Fiorentina. Die scoorde met zijn hand.
Net als bij hem, schorsen die hap!
Gilardino is inmiddels geschorst.Wat een ongelooflijk onsportieve handsballen gister.
Eerst Bakkal, van PSV, die gewoon zichzelf de bal met zijn hand voorgeeft.
Daarna Platje, van Volendam, die de bal even goed voor zijn voet legt, met zijn hand!
Ik walg van dit soort onsportief gedrag. Net als je dit weekend zag bij Gilardino, van Fiorentina. Die scoorde met zijn hand.
Net als bij hem, schorsen die hap!
0
geplaatst: 30 oktober 2008, 13:13 uur
Meneer Lurling trouwens ook zeg... vier miezerige wedstrijdjes.
0
geplaatst: 30 oktober 2008, 13:36 uur
Leurling vier duels geschorst.
Mag ie niet mopperen lijkt me. Wat een idiote actie was dat dan.
Mag ie niet mopperen lijkt me. Wat een idiote actie was dat dan.
0
geplaatst: 30 oktober 2008, 14:40 uur
Voetbal International schreef:
Derdeklasser vernedert 'niet te kloppen' Villarreal in beker
30/10/2008 11:20
Villarreal is dit seizoen zowel in de Primera División als in de Champions League goed begonnen. In eigen land bezet de ploeg van coach Manuel Pelligrini (foto) de vierde plaats op twee punten van koploper Valencia. In de Champions League is kwalificatie voor de laatste zestien dichtbij na zeges op Celtic en Aalborg BK.
Maar in de zestiende finale van het toernooi om de Copa Del Rey kreeg Villarreal woensdag een ongekend pak slaag. El Submarino Amarillo ging met 5-0 onderuit bij Polideportivo Ejido, een clubje dat uitkomt in de Seguna División B, het derde profniveau in Spanje. De thuisploeg zegevierde in de heenwedstrijd dankzij drie goals van Jorge Molina en twee van Gregory.
'Ik schaam me voor het spel van de ploeg', bekende voorzitter Fernando Roig na de zeperd. 'We hebben niets goed gedaan en dan is het lastig winnen. Deze wedstrijd maakt duidelijk dat je dingen goed moet doen, want anders verlies je en krijg je een dikke nederlaag op het moment dat je die het minst verwacht.'
Roig betwijfelde of Villarreal op woensdag 12 november in staat is tijdens de return de 5-0 nederlaag weg te poetsen. 'Een comeback lijkt me erg moeilijk, zo niet onmogelijk. Om dat te bewerkstelligen zal er een verandering van instelling en spelniveau moeten komen. Alleen dan maken we een kans.'
De nederlaag van Villarreal is des te opmerkelijk omdat de Amarillos sinds 13 april dit jaar geen wedstrijd meer hadden verloren en van de zeventien duels in de competitie en Champions League er dertien hadden gewonnen. UD Almería was als laatste te sterk voor de ploeg van Pellegrini.
Derdeklasser vernedert 'niet te kloppen' Villarreal in beker
30/10/2008 11:20
Villarreal is dit seizoen zowel in de Primera División als in de Champions League goed begonnen. In eigen land bezet de ploeg van coach Manuel Pelligrini (foto) de vierde plaats op twee punten van koploper Valencia. In de Champions League is kwalificatie voor de laatste zestien dichtbij na zeges op Celtic en Aalborg BK.
Maar in de zestiende finale van het toernooi om de Copa Del Rey kreeg Villarreal woensdag een ongekend pak slaag. El Submarino Amarillo ging met 5-0 onderuit bij Polideportivo Ejido, een clubje dat uitkomt in de Seguna División B, het derde profniveau in Spanje. De thuisploeg zegevierde in de heenwedstrijd dankzij drie goals van Jorge Molina en twee van Gregory.
'Ik schaam me voor het spel van de ploeg', bekende voorzitter Fernando Roig na de zeperd. 'We hebben niets goed gedaan en dan is het lastig winnen. Deze wedstrijd maakt duidelijk dat je dingen goed moet doen, want anders verlies je en krijg je een dikke nederlaag op het moment dat je die het minst verwacht.'
Roig betwijfelde of Villarreal op woensdag 12 november in staat is tijdens de return de 5-0 nederlaag weg te poetsen. 'Een comeback lijkt me erg moeilijk, zo niet onmogelijk. Om dat te bewerkstelligen zal er een verandering van instelling en spelniveau moeten komen. Alleen dan maken we een kans.'
De nederlaag van Villarreal is des te opmerkelijk omdat de Amarillos sinds 13 april dit jaar geen wedstrijd meer hadden verloren en van de zeventien duels in de competitie en Champions League er dertien hadden gewonnen. UD Almería was als laatste te sterk voor de ploeg van Pellegrini.

0
geplaatst: 30 oktober 2008, 16:17 uur
Begin de eredivisie steeds leuker te vinden, zeker na gisteravond
AZ bovenaan
AZ bovenaan

0
LocoHermano
geplaatst: 30 oktober 2008, 17:34 uur
Ik denk dat we (=ajax) zwaar op de kloten krijgen van Twente. Dat voetbal van ons is net zo erbarmelijk als de vrienden uit 010, niet om aan te gluren. Het enige verschil is dat wij wel punten pakken. Wordt tijd dat Sulejmani en Enoh weer aansluiten.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.