MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Het tweede "nummer" op de CD is legendarisch. Kippenvel gegarandeerd. Hoe Jack van Gelder zich laat gewoon is gewoon geweldig

Ik vind de kampioenschaps-CD van PSV beter (toch maar een keer gaan toevoegen). Daar staan tenminste nog een paar echt goeie nummers op met mooie melodieën en goeie arrangementen. Bij deze mis ik tevens de gemakkelijk mee te blèren teksten als: 'Boeruh! Boeruh!' (Hoewel die van Ronald v/d Lee dicht in de buurt komt). Dat nummer van Jack van Gelder vind ik trouwens een beetje overschat. Hij kan echt niet zingen. 1/5

Yak
Offtopic berichten verwijderd. MovieMeter heeft een heel leuk Studio Sport-topic waar je het naar hartelust over voetbal kunt hebben.

Ik heb deze volgens mij nog op een tapeje. De Jack van Gelder-track is inderdaad hilarisch ("gooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaalllllllllllll!!!!!!!!!"), maar gek genoeg draai ik dit toch bijzonder weinig.

1995 kun je nagaan

Op het tweede nummer na is het gewoon een dramatisch slechte CD. Toch 2* omdat nr. 2 een kippenvelmoment is.

Waarom mag deze CD eigenlijk wel op de site, terwijl die van PSV is verwijderd?

Belachelijk. De bevoorrechting van Ajax is zelfs merkbaar op muzieksites.

Yak
De PSV-cd's waren verwijderd in een vlaag van moderator-frustratie. Na amper één bericht werd plotseling alle voetbalnijd uitgevochten en toen zijn (niet helemaal terecht) die PSV-cd's maar van de site af gemieterd. Als mensen ze opnieuw willen toevoegen, prima, hoewel het met muziek allemaal maar bar weinig te maken heeft.

Het lijkt me dan juist beter om deze ook maar te verwijderen

dutch2
Het lijkt me dan juist beter om ook op Music Meter een Studio Sport-topic te openen.

Inderdaad. Daar ben ik ook voor. Kunnen we dit album als link gebruiken i.pv. als voetbaldiscussie.

Ahum, kijk eens naar het 3e bericht in dit topic...

Yak schreef:
MovieMeter

Juist, en waar zijn we hier Paalhaas?

In De Site > Gebruikers > Wat vind je van je mede MuMe-Gebruikers??:

Ja, ik heb er ook wel een aantal, waaronder dus ook Rayman en bijvoorbeeld Hill. Maar goed, niemand heeft exact dezelfde smaak, maar sommigen komen in de buurt.

Nicolage Rico schreef:
Ja, ik heb er ook wel een aantal, waaronder dus ook Rayman en bijvoorbeeld Hill. Maar goed, niemand heeft exact dezelfde smaak, maar sommigen komen in de buurt.

Jammer alleen dat je voor Feyenoord bent.

rayman schreef:
(quote)

Jammer alleen dat je voor Feyenoord bent.

Beetje jammer dat jij geen verstand van voetbal hebt..

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Beetje jammer dat jij geen verstand van voetbal hebt..

Ahum. Daar kunnen we nog wel een topic over openen.

misschien een idee voor www.voetbalmeter.nl ?

Op spelers en trainers stemmen. Dat klinkt erg goed!

Ward schreef:
Op spelers en trainers stemmen. Dat klinkt erg goed!

of een top-10 met linksbenige middenvelders uit het seizoen 1975/76 maken...

Ben ik helemaal voor.
En Rico, gefeliciteerd met Pi-Air. Pfffffffffbwaaaahahaha

rayman schreef:
Ben ik helemaal voor.

Tja, nu worden wij (= AZ) dus fluitend kampioen!

rayman schreef:
Ben ik helemaal voor.

Hahahhaa, oke. Als je voor ajakkes bent: Gefeliciteerd met Stuntelaar. Bij Heerenveen scoort ie 2 doelpunten per wedstrijd en bij ajakkes nog 0,0. Als je voor psv bent, gefelciteerd met Venneger en/of Hesselink > wereldspeler .

Dirkie Kuyt olé olé, Dirkie Kuyt olé olé...

Dat mag ik hopen. Of die gasten in Eindhoven houden hun zenuwen in bedwang. Ik vrees voor het laatste.

De schaal eindigt gewoon weer in eindhoven in de handen van guus hoor. Dat verzeker ik jullie.

Hoezo offtopic trouwens?

Ward schreef:

Hoezo offtopic trouwens?

Haha, beetje maar... Ach, dan wordt dit vanzelf wel verwijdert..

Maar goed, niet te vroeg juichen. Het gaat om 3 puntjes en psv speelt momenteel absoluut niet briljant... Ze zijn niet zo dominant meer zoals velen denken.

In alle eerlijkheid is het mij om het even. Ik ben helemaal gek van voetbal, en dan maakt mij de club of zelfs het land niet uit. Al heb ik wel " iets" tegen PSV. Maar wel genoten in de Sjampionnen League van die gasten. Ik mag dan amsterdammer zijn, AZ boeit me nu het meest, maar ook Groningen of wie dan ook zie ik net zo graag. Ik zit in Barcelona als Ajax tegen Inter speelt. Maar dat boeit me dus niet.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:30 uur

geplaatst: vandaag om 08:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.