Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 2 september 2005, 09:52 uur
Het tweede "nummer" op de CD is legendarisch. Kippenvel gegarandeerd. Hoe Jack van Gelder zich laat gewoon is gewoon geweldig 

0
geplaatst: 2 september 2005, 10:40 uur
Ik vind de kampioenschaps-CD van PSV beter (toch maar een keer gaan toevoegen). Daar staan tenminste nog een paar echt goeie nummers op met mooie melodieën en goeie arrangementen. Bij deze mis ik tevens de gemakkelijk mee te blèren teksten als: 'Boeruh! Boeruh!' (Hoewel die van Ronald v/d Lee dicht in de buurt komt). Dat nummer van Jack van Gelder vind ik trouwens een beetje overschat. Hij kan echt niet zingen. 1/5
0
geplaatst: 2 september 2005, 13:11 uur
Offtopic berichten verwijderd. MovieMeter heeft een heel leuk Studio Sport-topic waar je het naar hartelust over voetbal kunt hebben.
0
geplaatst: 2 september 2005, 15:02 uur
Ik heb deze volgens mij nog op een tapeje. De Jack van Gelder-track is inderdaad hilarisch ("gooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaalllllllllllll!!!!!!!!!"), maar gek genoeg draai ik dit toch bijzonder weinig.
0
geplaatst: 16 september 2005, 21:56 uur
Op het tweede nummer na is het gewoon een dramatisch slechte CD. Toch 2* omdat nr. 2 een kippenvelmoment is.
0
geplaatst: 16 september 2005, 22:17 uur
Waarom mag deze CD eigenlijk wel op de site, terwijl die van PSV is verwijderd?
0
geplaatst: 16 september 2005, 23:07 uur
Belachelijk. De bevoorrechting van Ajax is zelfs merkbaar op muzieksites. 

0
geplaatst: 16 september 2005, 23:47 uur
De PSV-cd's waren verwijderd in een vlaag van moderator-frustratie. Na amper één bericht werd plotseling alle voetbalnijd uitgevochten en toen zijn (niet helemaal terecht) die PSV-cd's maar van de site af gemieterd. Als mensen ze opnieuw willen toevoegen, prima, hoewel het met muziek allemaal maar bar weinig te maken heeft.
0
geplaatst: 16 september 2005, 23:53 uur
Het lijkt me dan juist beter om deze ook maar te verwijderen
0
dutch2
geplaatst: 16 september 2005, 23:55 uur
Het lijkt me dan juist beter om ook op Music Meter een Studio Sport-topic te openen.
0
geplaatst: 17 september 2005, 12:36 uur
Inderdaad. Daar ben ik ook voor. Kunnen we dit album als link gebruiken i.pv. als voetbaldiscussie.
0
geplaatst: 17 september 2005, 12:44 uur
0
geplaatst: 23 januari 2006, 22:00 uur
In De Site > Gebruikers > Wat vind je van je mede MuMe-Gebruikers??:
Ja, ik heb er ook wel een aantal, waaronder dus ook Rayman en bijvoorbeeld Hill. Maar goed, niemand heeft exact dezelfde smaak, maar sommigen komen in de buurt.
Ja, ik heb er ook wel een aantal, waaronder dus ook Rayman en bijvoorbeeld Hill. Maar goed, niemand heeft exact dezelfde smaak, maar sommigen komen in de buurt.
0
geplaatst: 23 januari 2006, 22:02 uur
Nicolage Rico schreef:
Jammer alleen dat je voor Feyenoord bent.

0
geplaatst: 23 januari 2006, 22:03 uur
rayman schreef:
(quote)

Beetje jammer dat jij geen verstand van voetbal hebt..

0
geplaatst: 23 januari 2006, 22:07 uur
0
geplaatst: 23 januari 2006, 22:24 uur
Ward schreef:
Op spelers en trainers stemmen. Dat klinkt erg goed!
Op spelers en trainers stemmen. Dat klinkt erg goed!
of een top-10 met linksbenige middenvelders uit het seizoen 1975/76 maken...
0
geplaatst: 23 januari 2006, 22:25 uur
Ben ik helemaal voor.
En Rico, gefeliciteerd met Pi-Air. Pfffffffffbwaaaahahaha
En Rico, gefeliciteerd met Pi-Air. Pfffffffffbwaaaahahaha
0
geplaatst: 23 januari 2006, 22:26 uur
Hahahhaa, oke. Als je voor ajakkes bent: Gefeliciteerd met Stuntelaar. Bij Heerenveen scoort ie 2 doelpunten per wedstrijd en bij ajakkes nog 0,0. Als je voor psv bent, gefelciteerd met Venneger en/of Hesselink > wereldspeler
.Dirkie Kuyt olé olé, Dirkie Kuyt olé olé...

0
geplaatst: 23 januari 2006, 22:27 uur
Dat mag ik hopen. Of die gasten in Eindhoven houden hun zenuwen in bedwang. Ik vrees voor het laatste.
0
geplaatst: 23 januari 2006, 22:30 uur
De schaal eindigt gewoon weer in eindhoven in de handen van guus hoor. Dat verzeker ik jullie.
Hoezo offtopic trouwens?
Hoezo offtopic trouwens?
0
geplaatst: 23 januari 2006, 22:31 uur
Haha, beetje maar... Ach, dan wordt dit vanzelf wel verwijdert..
Maar goed, niet te vroeg juichen. Het gaat om 3 puntjes en psv speelt momenteel absoluut niet briljant... Ze zijn niet zo dominant meer zoals velen denken.
0
geplaatst: 23 januari 2006, 22:34 uur
In alle eerlijkheid is het mij om het even. Ik ben helemaal gek van voetbal, en dan maakt mij de club of zelfs het land niet uit. Al heb ik wel " iets" tegen PSV. Maar wel genoten in de Sjampionnen League van die gasten. Ik mag dan amsterdammer zijn, AZ boeit me nu het meest, maar ook Groningen of wie dan ook zie ik net zo graag. Ik zit in Barcelona als Ajax tegen Inter speelt. Maar dat boeit me dus niet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.