Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 23 januari 2006, 22:36 uur
rayman schreef:
In alle eerlijkheid is het mij om het even. Ik ben helemaal gek van voetbal, en dan maakt mij de club of zelfs het land niet uit. Al heb ik wel " iets" tegen PSV. Maar wel genoten in de Sjampionnen League van die gasten. Ik mag dan amsterdammer zijn, AZ boeit me nu het meest, maar ook Groningen of wie dan ook zie ik net zo graag. Ik zit in Barcelona als Ajax tegen Inter speelt. Maar dat boeit me dus niet.
In alle eerlijkheid is het mij om het even. Ik ben helemaal gek van voetbal, en dan maakt mij de club of zelfs het land niet uit. Al heb ik wel " iets" tegen PSV. Maar wel genoten in de Sjampionnen League van die gasten. Ik mag dan amsterdammer zijn, AZ boeit me nu het meest, maar ook Groningen of wie dan ook zie ik net zo graag. Ik zit in Barcelona als Ajax tegen Inter speelt. Maar dat boeit me dus niet.
Oke.. Dan is het goed

Maar ajax heeft niet veel te zoeken in de champions League. Eerlijk = eerlijk; Feyenoord ook niet momenteel. Als ik jou was zou ik me geen zorgen maken over ajax tegen Inter, als je in Nou Camp zit bij BARCELONA - CHELSEA!!!!!!
0
geplaatst: 23 januari 2006, 22:39 uur
We landen woensdag om half zes op Schiphol. Twee knapen die met me meegaan naar Barca knallen meteen door naar de Arena. Ik ga wel voor de buis hangen. Zap ik van het ene naar het andere net.
0
geplaatst: 23 januari 2006, 22:42 uur
Nicolage Rico schreef:
Hahahhaa, oke. Als je voor ajakkes bent: Gefeliciteerd met Stuntelaar. Bij Heerenveen scoort ie 2 doelpunten per wedstrijd en bij ajakkes nog 0,0. Als je voor psv bent, gefelciteerd met Venneger en/of Hesselink > wereldspeler
.
Dirkie Kuyt olé olé, Dirkie Kuyt olé olé...
Hahahhaa, oke. Als je voor ajakkes bent: Gefeliciteerd met Stuntelaar. Bij Heerenveen scoort ie 2 doelpunten per wedstrijd en bij ajakkes nog 0,0. Als je voor psv bent, gefelciteerd met Venneger en/of Hesselink > wereldspeler
.Dirkie Kuyt olé olé, Dirkie Kuyt olé olé...

Het blijft toch gek dat zodra het over voetbal gaat het IQ gelijk 30 punten daalt

0
geplaatst: 23 januari 2006, 22:43 uur
Wel he. Gelukkig heb ik dat afgelopen weekend bij het schaatsen niet gezien. (?)
0
JonnieBrasco
geplaatst: 23 januari 2006, 22:44 uur
Nicolage Rico schreef:
Ach, dan wordt dit vanzelf wel verwijdert..
(quote)
Ach, dan wordt dit vanzelf wel verwijdert..
Wat een instelling zeg!
Zwerfafval wordt zeker ook vanzelf wel door iemand opgeraapt? Zie Yak, onze moderator, alsjeblieft niet als een figuur in het fel-oranje die met een afvalprikker jouw spoor volgt om de boel schoon te houden.
0
geplaatst: 23 januari 2006, 22:49 uur
Ach, je hebt gelijk ook. Sorry Yak. Ik ga naar mijn nest. Groeten luitjes.
0
geplaatst: 23 januari 2006, 22:51 uur
JonnieBrasco schreef:
Wat een instelling zeg!
Zwerfafval wordt zeker ook vanzelf wel door iemand opgeraapt? Zie Yak, onze moderator, alsjeblieft niet als een figuur in het fel-oranje die met een afvalprikker jouw spoor volgt om de boel schoon te houden.
(quote)
Wat een instelling zeg!
Zwerfafval wordt zeker ook vanzelf wel door iemand opgeraapt? Zie Yak, onze moderator, alsjeblieft niet als een figuur in het fel-oranje die met een afvalprikker jouw spoor volgt om de boel schoon te houden.Hahaha, als het niet on-topic is, wordt het meestal verwijdert. Daarom zeg ik het

0
geplaatst: 23 januari 2006, 22:52 uur
gemaster schreef:
Het blijft toch gek dat zodra het over voetbal gaat het IQ gelijk 30 punten daalt
(quote)

Musicmeter zit niet zo ruim in de Feyenoorders, volgens mij..

0
geplaatst: 23 januari 2006, 22:53 uur
Om weer even on-topic te komen 
Ik vind dat er op musicmeter over het algemeen aardige mensen zijn (en ik hoop natuurlijk dat zij dat ook van mij vinden
) die zeer geinteresseerd zijn in muziek (wat ik bedoel, die verder kijken dan hun neus lang is en wat ze op tmf zien).
Van sommige users neem ik de mening serieuzer dan die van andere. Dat ligt soms aan het feit dat de muzieksmaak van sommige users heel anders is dan die van mij, en ik ben ook geneigd om meningen van mensen die hier al lang op de site zijn en veel albums hebben geluisterd serieuzer te nemen.
Maar over het algemeen heel aardige mensen hier

Ik vind dat er op musicmeter over het algemeen aardige mensen zijn (en ik hoop natuurlijk dat zij dat ook van mij vinden
) die zeer geinteresseerd zijn in muziek (wat ik bedoel, die verder kijken dan hun neus lang is en wat ze op tmf zien).Van sommige users neem ik de mening serieuzer dan die van andere. Dat ligt soms aan het feit dat de muzieksmaak van sommige users heel anders is dan die van mij, en ik ben ook geneigd om meningen van mensen die hier al lang op de site zijn en veel albums hebben geluisterd serieuzer te nemen.
Maar over het algemeen heel aardige mensen hier

0
JonnieBrasco
geplaatst: 23 januari 2006, 22:54 uur
Nicolage Rico schreef:
Hahaha, als het niet on-topic is, wordt het meestal verwijdert. Daarom zeg ik het
(quote)
Hahaha, als het niet on-topic is, wordt het meestal verwijdert. Daarom zeg ik het

Alsof dat automatisch gaat. En niemand er last van heeft.

0
geplaatst: 23 januari 2006, 22:57 uur
Kennelijk leeft dit. Beetje risky topic
. Maar vooruit dan maar. Onder het mom van je mede MuMe-leden wat beter leren kennen dan maar.
. Maar vooruit dan maar. Onder het mom van je mede MuMe-leden wat beter leren kennen dan maar.
0
geplaatst: 23 januari 2006, 22:57 uur
Je kan mij wel gaan zitten aanvallen, maar ik begon niet over voetbal. We zijn gewoon in een discussie verzeild geraakt die afwijkt van het topic. Alhoewel, de discussie begon in het kader van het forum. Dus jij hebt er last van?
0
dutch2
geplaatst: 23 januari 2006, 22:59 uur
Kun je hier niet beter een Studio Sport Topic van maken? Net als op moviemeter?
Mijn favoclub is uiteraard Ajax.
Mijn favoclub is uiteraard Ajax.
0
geplaatst: 23 januari 2006, 23:00 uur
PSV natuurlijk, ik blijf een Eindhovenaar. Ik heb zelfs jaren een seizoenkaart gehad en ben nog regelmatig op de tribune te vinden.
0
geplaatst: 23 januari 2006, 23:01 uur
De Parel Van Het Zuiden, ook wel bekend als NAC. Oh en ik ben blij dat Pierre weggaat. 

0
geplaatst: 23 januari 2006, 23:01 uur
Ja kan ook. Mij om t even.
Ik ben een rasechte Feyenoorder !
En ben ik blij dat Pierre weer thuis komt.
Ik ben een rasechte Feyenoorder !
En ben ik blij dat Pierre weer thuis komt.

0
geplaatst: 23 januari 2006, 23:02 uur
Hahaha, goed idee om zo'n topic te openen. Immers, bij andere topics ben je niet meer on-topic 
Maar de mijne is duidelijk: Fanatiek Feyenoorder.
Ben trouwens best blij met van Hooijdonk als pinch-hitter. Waarom niet?

Maar de mijne is duidelijk: Fanatiek Feyenoorder.
Ben trouwens best blij met van Hooijdonk als pinch-hitter. Waarom niet?
0
geplaatst: 23 januari 2006, 23:02 uur
Mijn waardering voor sommige users zakt erg snel door dit topic 

0
JonnieBrasco
geplaatst: 23 januari 2006, 23:03 uur
Nicolage Rico schreef:
Je kan mij wel gaan zitten aanvallen, maar ik begon niet over voetbal. We zijn gewoon in een discussie verzeild geraakt die afwijkt van het topic. Alhoewel, de discussie begon in het kader van het forum. Dus jij hebt er last van?
(quote)
Ik heb geen last van als mensen even off-topic gaan. Maar wel van als ze zeggen dat het "toch wel opgeruimd" wordt, dat vind ik een erg storende instelling, maar het kan aan mij liggen.
0
geplaatst: 23 januari 2006, 23:03 uur
dutch2 schreef:
Ajax ..... buiten
Ajax ..... buiten
Die spelen toch altijd binnen ?
0
dutch2
geplaatst: 23 januari 2006, 23:04 uur
JonnieBrasco schreef:
Ik heb geen last van als mensen even off-topic gaan. Maar wel als ze zeggen dat het "toch wel opgeruimd" wordt, dat vind ik een erg storende instelling, maar het kan aan mij liggen.
(quote)
Ik heb geen last van als mensen even off-topic gaan. Maar wel als ze zeggen dat het "toch wel opgeruimd" wordt, dat vind ik een erg storende instelling, maar het kan aan mij liggen.
Helemaal gelijk. Yak heeft wel wat beters te doen, lijkt me.
0
geplaatst: 23 januari 2006, 23:04 uur
VanDeGriend schreef:
(quote)
Inderdaad.. En bovendien hebben ze geen buitenspelers meer...

0
geplaatst: 23 januari 2006, 23:05 uur
Ok ff tussenstandje
1. Feyenoord (2)
2. Ajax (2)
3. NAC (1)
4. PSV (1)
5. AZ (1)
1. Feyenoord (2)
2. Ajax (2)
3. NAC (1)
4. PSV (1)
5. AZ (1)
0
geplaatst: 23 januari 2006, 23:05 uur
Oke oke, je hebt gelijk. Maar zo bedoelde ik het totaal niet...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.