Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 23 januari 2006, 23:07 uur
VanDeGriend schreef:
Ok ff tussenstandje
1. Feyenoord (2)
2. Ajax (2)
3. NAC (1)
4. PSV (1)
5. AZ (1)
Ok ff tussenstandje
1. Feyenoord (2)
2. Ajax (2)
3. NAC (1)
4. PSV (1)
5. AZ (1)
He, waar is Monthy Python?

Of valt deze weer onder Bad Timing

0
dutch2
geplaatst: 23 januari 2006, 23:09 uur
Dit gaat over voetbal. Daar maak je geen grapjes over. Als het nou over muziek zou gaan... Bad timing 

0
JonnieBrasco
geplaatst: 23 januari 2006, 23:10 uur
Ik ben voor de FC. Groningen dus natuurlijk.
Van de drie tobclubs ben ik voor Feyenoord. Vooral van de voorhoede met Jozef Kiprich, Mike Obiku, John van Loen, Regi Blinker e.d. was ik destijds erg fan.
Van de drie tobclubs ben ik voor Feyenoord. Vooral van de voorhoede met Jozef Kiprich, Mike Obiku, John van Loen, Regi Blinker e.d. was ik destijds erg fan.

0
geplaatst: 23 januari 2006, 23:13 uur
JonnieBrasco schreef:
. Vooral van de voorhoede met Jozef Kiprich, Mike Obiku, John van Loen, Regi Blinker e.d. was ik destijds erg fan.
. Vooral van de voorhoede met Jozef Kiprich, Mike Obiku, John van Loen, Regi Blinker e.d. was ik destijds erg fan.

Dat waren dan ook echte wereldtoppers die nu niet meer op de velden te vinden zijn........
0
geplaatst: 23 januari 2006, 23:14 uur
Koenr schreef:
PSV
PSV
Goed om te zien dat er ook users zijn met én verstand van muziek én verstand van voetbal.
0
dutch2
geplaatst: 23 januari 2006, 23:15 uur
Nicolage Rico schreef:
Dat waren dan ook echte wereldtoppers die nu niet meer op de velden te vinden zijn........
(quote)
Niet bij Feyenoord in ieder geval

0
geplaatst: 23 januari 2006, 23:17 uur
Nee, wel buiten het veld zoals van Charisteas, Annastasiou (schrijf ik het goed?), Rosenberg (af en toe ook OP de velden te zien...)
0
geplaatst: 23 januari 2006, 23:18 uur
bonothecat schreef:
Heerenveen
Heerenveen
Wel balen dat Huntelaar weg is of niet? En net naast van Hooijdonk gegrepen..
0
geplaatst: 23 januari 2006, 23:20 uur
Mijn favoriete voetbalclub, als Belg, is KRC Genk. Zijn er hier nog andere Belgische voetbalfans?
0
geplaatst: 23 januari 2006, 23:21 uur
Toon1 schreef:
Mijn favoriete voetbalclub, als Belg, is KRC Genk. Zijn er hier nog andere Belgische voetbalfans?
Wat is je favoriete Nederlandse voetbalclub?
0
Toine Rorije
geplaatst: 23 januari 2006, 23:23 uur
Ik volg het voetbal niet meer zo. Ik was altijd voor ajax. Nu heb ik niet meer zo'n uitgesproken favoriet.
0
moviefreak#1
geplaatst: 23 januari 2006, 23:25 uur
timing schreef:
Het filosofenteam van Monthy Python
Het filosofenteam van Monthy Python

Mijn favoriete club is Ajax maar
Mijn favoriete team is :
Het Nederlands Elftal 
0
geplaatst: 23 januari 2006, 23:26 uur
moviefreak#1 schreef:

Mijn favoriete team is :
Het Nederlands Elftal 
(quote)

Mijn favoriete team is :
Het Nederlands Elftal 
Dat was dus altijd ajax.....
0
geplaatst: 23 januari 2006, 23:27 uur
0
geplaatst: 23 januari 2006, 23:29 uur
Nicolage Rico schreef:
Dan ben jij ook voor ajax!!!!
(quote)
Dan ben jij ook voor ajax!!!!
Klopt!

0
geplaatst: 23 januari 2006, 23:31 uur
Nicolage...het is duidelijk. We staan alleen. Ik zal Yak vragen dit vreselijke topic te sluiten
0
DutchViking
geplaatst: 23 januari 2006, 23:33 uur
Ik ben al jaren Ajax-fan, dat is misschien vreemd als je bedenkt dat ik uit de omgeving van Eindhoven afkomstig ben. Overigens is bijna iedereen hier PSV-fan, maar om diverse redenen heeft die club mij nooit getrokken. Het is al van kleins af aan dat ik Ajax een warm hart toedraag. Dat begon al toen ik als 12-jarig jochie verwonderend naar de beelden van Ajax in de Champions League zat te kijken. Die finale tegen Milan in '95 zal ik nooit meer vergeten, wat een apotheose.
Naast Ajax trekt Brits voetbal me enorm, vooral Liverpool en Celtic spreken me aan. De sfeer eromheen doet het 'm eigenlijk. Hondstrouwe supporterslegioenen en 90 minuten lang gezang van het publiek. En bovendien is You'll Never Walk Alone m.i. het ultieme voetballied.
Ik wil trouwens binnen afzienbare termijn nog eens een Old Firm meemaken, dus de wedstrijd tussen Rangers en Celtic. De intense beleving, de sfeer... ongeëvenaard. Die vind je nergens en al helemaal niet in Nederland.
Naast Ajax trekt Brits voetbal me enorm, vooral Liverpool en Celtic spreken me aan. De sfeer eromheen doet het 'm eigenlijk. Hondstrouwe supporterslegioenen en 90 minuten lang gezang van het publiek. En bovendien is You'll Never Walk Alone m.i. het ultieme voetballied.
Ik wil trouwens binnen afzienbare termijn nog eens een Old Firm meemaken, dus de wedstrijd tussen Rangers en Celtic. De intense beleving, de sfeer... ongeëvenaard. Die vind je nergens en al helemaal niet in Nederland.
0
geplaatst: 23 januari 2006, 23:45 uur
DutchViking schreef:
bovendien is You'll Never Walk Alone m.i. het ultieme voetballied.
bovendien is You'll Never Walk Alone m.i. het ultieme voetballied.
Mee eens. Wordt vwb traditie, schoonheid van de melodie, de veelal intense instrumentatie, de naar G weggemoduleerde tussenstukken, de geweldige ontroerende teksten, de ruwe kracht die de song in zijn geheel uitstraalt, de ware emotie, de ultieme combinatie van flarden poezie en heroische refreinen en de geweldige sfeer die t na 10 bier oplevert in een willekeurig Rotterdams cafe, slechts geevenaard door :
Hand in Hand Kameraden

0
geplaatst: 23 januari 2006, 23:50 uur
Altijd (vanaf ik wist dat er een voetbalcompetitie bestond) al een voorkeur gehad voor Feyenoord, ook voor Ado heb ik nog wel een zwak. Verder heb ik een hekel aan het modepopjesvoetbal van Ajax (duh!) en aan het gigantisch domme publiek van PSV.
Maar over het algemeen kan voetbal mij de laatste 5 a 10 jaar steeds minder boeien. Tegenwoordig is er echt een overkill aan voetbal in het algemeen, maar vooral aan blaatprogramma's over dit spelletje.
Ik weet bijvoorbeeld nog wel dat Feyenoord PSV en AZ momenteel bovenaan staan maar in welke volgorde zou ik niet durven zeggen.
Nee, dan kijk ik liever naar heldensporten als wielrennen, auto- en motorsporten. Ook al is bijvoorbeeld de F1 tegenwoordig bepaald geen heldensport meer.
Maar over het algemeen kan voetbal mij de laatste 5 a 10 jaar steeds minder boeien. Tegenwoordig is er echt een overkill aan voetbal in het algemeen, maar vooral aan blaatprogramma's over dit spelletje.
Ik weet bijvoorbeeld nog wel dat Feyenoord PSV en AZ momenteel bovenaan staan maar in welke volgorde zou ik niet durven zeggen.
Nee, dan kijk ik liever naar heldensporten als wielrennen, auto- en motorsporten. Ook al is bijvoorbeeld de F1 tegenwoordig bepaald geen heldensport meer.
0
geplaatst: 23 januari 2006, 23:53 uur
Och, de fans van PSV slaan tenminste niet heel de binnenstad kort en klein als er eens gewonnen is
.
Overigens heb ik om onverklaarbare redenen wat tegen Sparta en ADO. Heb het altijd kleurloze, saaie clubs gevonden.
.Overigens heb ik om onverklaarbare redenen wat tegen Sparta en ADO. Heb het altijd kleurloze, saaie clubs gevonden.
0
geplaatst: 23 januari 2006, 23:55 uur
HammerHead schreef:
Altijd (vanaf ik wist dat er een voetbalcompetitie bestond) al een voorkeur gehad voor Feyenoord, ook voor Ado heb ik nog wel een zwak. Verder heb ik een hekel aan het modepopjesvoetbal van Ajax (duh!) en aan het gigantisch domme publiek van PSV.
Durf het bijna niet te zeggen, maar heb je die gasten in de Kuip wel eens gezien? Zelden zoveel mensen bij elkaar zo glazig en dom uit hun ogen zien kijken....

PSV is voor mij vooral verenigingpubliek. Mensen die de ene dag naar volleybal gaan en de andere dag gezellig naar PSV.
No offense natuurlijk. Bij mijn club, Ajax, zitten vooral veel business suits en schoolreisjes.

HammerHead schreef:
F1 is inderdaad ook niets meer. In de tijd van Senna en Prost en later in mindere mate met Villeneuve was het geweldig. Maar het is nu al jaren niks meer. Ik kijk wel enorm graag naar Moto GP! Geweldige races met de 125cc als heerlijke opwarmer!
0
geplaatst: 23 januari 2006, 23:58 uur
Nicolage Rico schreef:
(quote)
Zéker niet Ajax. Vind ik een onsympathieke ploeg (sorry aan alle Ajaxfans hier
). Geef mij dan maar PSV.
0
geplaatst: 24 januari 2006, 00:01 uur
bubbachups schreef:
Durf het bijna niet te zeggen, maar heb je die gasten in de Kuip wel eens gezien? Zelden zoveel mensen bij elkaar zo glazig en dom uit hun ogen zien kijken....
(quote)

Wat dat betreft is voetbalpubliek in het algemeen vrij dom, ja. Ik doelde hier echter specifiek op het niet veel meer kunnen uitbrengen dan kreten als Eindhovuh of Boeruh. Werkelijk bijzonder ergerlijk.
(quote)
F1 is inderdaad ook niets meer. In de tijd van Senna en Prost en later in mindere mate met Villeneuve was het geweldig. Maar het is nu al jaren niks meer. Ik kijk wel enorm graag naar Moto GP! Geweldige races met de 125cc als heerlijke opwarmer!
Yup, is erg gaaf ja. Ik ben afgelopen jaar nog naar de TT geweest. Mooie muziek hoor die Ducs en Kawa's.
0
geplaatst: 24 januari 2006, 00:01 uur
BoordAppel schreef:
Och, de fans van PSV slaan tenminste niet heel de binnenstad kort en klein als er eens gewonnen is
.
.Nou ik ben wel eens naar PSV-Barcelona geweest (2-3 en uitschakeling in Europacup) en toen was t daarna heus niet gezellig in de binnenstad.
In mijn beleving zitten in elk voetbalstadion serieuze gevallen van ff te weinig zuurstof tijdens de geboorte. Daar hebben wij lieve muziekliefhebbers natuurlijk allemaal niks mee van doen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.