MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
LocoHermano
ik zit er gierend naast wat betreft de poll, maar daar ben ik allleen maar blij om. De meest belangrijke overwinning voor Ajax tot nu toe is daar.

Sir Spamalot (crew)
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Is Toto een bekend begrip in België?

@Nicolage Rico: De oudere mensen zoals ik ( ) zullen dit zich nog herinneren: zat heel simpel in elkaar. Dertien wedstrijden waarbij je je pronostiek moest zetten: 1 = thuisoverwinning, 2 = uitoverwinning, x = gelijkspel.
De Toto bestaat wel al jaren niet meer.
@Ploppesteksel: is ongeveer hetzelfde als wat we op www.pronoweb.be spelen, behalve dat we daar de juiste score moeten voorspellen, maar ook punten krijgen als we de score mis hebben maar "1 2 of x" juist hebben.

By the way, er zijn nog altijd drie mensen welkom bij de MusicMeter-ploeg op www.pronoweb.be. We staan momenteel nummer 145 op 1.055 deelnemende ploegen. Toegangscode is: 8D3C73A7.

In Nederland is de Toto weer terug. België moet nog even wachten.

Rico, gefeliciteerd

Rayman ook gefeliciteerd met Volendam.

Joy4ever schreef:
Rayman ook gefeliciteerd met Volendam.
Daar hoef ik morgen in ieder geval niet naar toe. Die zijn allemaal weer stomdronken heb ik het idee.
Rustig dagje voor me dus.

Paap_Floyd schreef:
Rico, gefeliciteerd

Bedankt. Het zou tijd worden. Hopelijk is dit de ommekeer en begint het een beetje te lopen.

Ik hoorde gisteren een grapje, die ik wel aardig vond. Hij gaat nu niet meer op, maar ik noem hem toch even.

Wat is de overeenkomst tussen Feyenoord en een hark?

Ze hebben allebei vijf punten.

Ik geef toe, er zijn leukere. Maar ik vond hem toch vermeldenswaardig.

rayman schreef:
Ik hoorde gisteren een grapje, die ik wel aardig vond. Hij gaat nu niet meer op, maar ik noem hem toch even.

Wat is de overeenkomst tussen Feyenoord en een hark?

Ze hebben allebei vijf punten.

Ik geef toe, er zijn leukere. Maar ik vond hem toch vermeldenswaardig.

Jij bent altijd te laat met dat soort dingen. Story of your life.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Jij bent altijd te laat met dat soort dingen. Story of your life.
Klopt helemaal Rico. Ik ben net als Feyenoord eigenlijk. Er laat achter komen dat je het eigenlijk anders moet doen.
We beloven allebei beterschap.

aire.
Wat moest er anders dan?

Punten halen.

aire.
Dat moest toen ook al hoor. Maar je grap was wel leuk, een week geleden ofzo.

aire. schreef:
Dat moest toen ook al hoor. Maar je grap was wel leuk, een week geleden ofzo.

Platje...

Wat bedoelt u?

Superbeertje
Tegenwoordig weer een paar volleyballers op de voetbalvelden..

Over aardige feyenoord grapjes....ff terug stangen naar sparta fan Titan...: het waren 5 prachtige dagen

Platje, de luis in de pels van elke verdediging

VanDeGriend schreef:
Over aardige feyenoord grapjes....ff terug stangen naar sparta fan Titan...: het waren 5 prachtige dagen

Zie net dat Roma met 3-1 Chelsea heeft geklopt

Hopelijk gaat het in de Serie A ook beter (ze staan momenteel 17de )

George Boateng heeft indruk gemaakt op Alex Ferguson. De manager van Manchester United nam tijdens de persconferentie voor het Champions League-duel Celtic zelfs van de gelegenheid gebruik om terug te komen op de rol van de Nederlandse middenvelder van Hull City. Boateng speelde met Hull zaterdag op Old Trafford tegen Manchester United en verloor met 4-3 van de Engelse kampioen na met 4-1 te hebben achtergestaan. 'George produceerde de Quote van het Jaar zaterdag', aldus Ferguson. 'Hij zei dat Hull tegen ons in de tweede helft één-tegen-één ging spelen om uit te vinden hoe goed we waren. We hebben net de European bloody Cup gewonnen. Waar haalt-ie het lef vandaan?'

Haha, wat een held die Boateng.

Superbeertje
Haha Ferguson weer eens op zijn teentjes getrapt

Hopelijk wint Juvé vandaag van Real. Dan is dat zo goed als volgende ronde bereikt

Ploppesteksel schreef:
Hopelijk wint Juvé vandaag van Real.

Zou mooi zijn

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:37 uur

geplaatst: vandaag om 17:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.