Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
Jornaquin
geplaatst: 22 september 2006, 12:07 uur
Nicolage Rico schreef:
Inderdaad, onbegrijpelijk. Maar goed, Feyenoord verdiende eigenlijk geen 5-2.
(quote)
Inderdaad, onbegrijpelijk. Maar goed, Feyenoord verdiende eigenlijk geen 5-2.
Maar eigenlijk ook wel, want het waren 2 belachelijke beslissingen van de scheidsrechter.
0
geplaatst: 22 september 2006, 12:21 uur
Precies, maar ik bedoel vanwege het spel van Feyenoord, uiteraard. Maar Klumpie heeft gelijk: bij een voorsprong van 4-1 voetbal je veel lekkerder en heeft Veendam het opgegeven.
0
Jornaquin
geplaatst: 22 september 2006, 12:32 uur
Ja, 010 voetbalde dramatisch. Maar deden Ajax en psv dat ook niet?
0
geplaatst: 22 september 2006, 13:48 uur
Absoluut. Het blijft ook lastig voetballen tegen dit soort ploegen. Ik denk dat de prestatie van psv nog schandaliger was.
0
Jornaquin
geplaatst: 22 september 2006, 14:41 uur
Ja hehe, Kozakken Boys uit, altijd lastig.(Weet ik alles van
)
)
0
geplaatst: 22 september 2006, 14:53 uur
PSV had Hub ook gewoon moeten hebben als trainer. Niet die Koeman, ik zie het al grandioos misgaan met deze sterke selectie.
0
geplaatst: 22 september 2006, 22:16 uur
Nicolage Rico schreef:
Absoluut. Het blijft ook lastig voetballen tegen dit soort ploegen. Ik denk dat de prestatie van psv nog schandaliger was.
En waarom dan wel? PSV hield de 0 en de tegenstander kwam dus niet op voorspong. Feyenoord werd met name aan het einde van de eerste helft weggetikt door Veendam.
0
geplaatst: 23 september 2006, 12:27 uur
Weggetikt? Haha.. Hou toch op.
Veendam heeft een betere ploeg dan Kozakken Boys.
0
geplaatst: 23 september 2006, 12:40 uur
Pfff Kozakken Boys kan met een beetje geluk Veendam uitschakelen als ze elkaar hadden geloot. Het verschil tussen Jupiler League en hoofdklasse amateurs ligt qua niveau echt niet ver van elkaar af.
0
geplaatst: 23 september 2006, 14:19 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Het verschil tussen Jupiler League en hoofdklasse amateurs ligt qua niveau echt niet ver van elkaar af.
Het verschil tussen Jupiler League en hoofdklasse amateurs ligt qua niveau echt niet ver van elkaar af.
Inderdaad de 1e 10 ploegen zijn kwalitatief nog wel goed; Den Bosch, RBC, De Graafschap, Voldendam enz... Maar wat daar achter hangt met name; Fortuna, Cambuur, Helmond, Top Oss, Omniworld die zullen echt niet veel beter zijn dan een aantal amateurclubs in de hoofdklasse.
Logisch dan ook dat clubs als RBC die kansloos degraderen in de eredivisie, makkelijk mee kunnen draaien in de top van Jupiler League. Ondanks een aantal basisspelers die vertrokken.
0
geplaatst: 23 september 2006, 14:47 uur
Iceman schreef:
Inderdaad de 1e 10 ploegen zijn kwalitatief nog wel goed; Den Bosch, RBC, De Graafschap, Voldendam enz...
(quote)
Inderdaad de 1e 10 ploegen zijn kwalitatief nog wel goed; Den Bosch, RBC, De Graafschap, Voldendam enz...
Vergeet Telstar niet (4e)

0
geplaatst: 23 september 2006, 21:59 uur
Nicolage Rico schreef:
Aan het eind van de eerste helft speelde Veendam Feyenoord weg.
0
geplaatst: 24 september 2006, 19:07 uur
avdj schreef:
(quote)
Hou toch op joh.... Ik denk dat je dat WILDE zien.
0
geplaatst: 24 september 2006, 19:08 uur
Ik las trouwens dat Excelsior erover nadenkt enkele spelers bij Feyenoord te stallen. Dat zou beter zijn voor hun ontwikkeling.
0
Ace
geplaatst: 25 september 2006, 10:01 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Pfff Kozakken Boys kan met een beetje geluk Veendam uitschakelen als ze elkaar hadden geloot. Het verschil tussen Jupiler League en hoofdklasse amateurs ligt qua niveau echt niet ver van elkaar af.
Kozakken Boys stelt al jaren niet bijster veel voor in de Hoofdklasse A. Een goede ploeg als ASWH (die het in diezelfde hoofdklasse nu even wat minder doet) is gelijkwaardig aan de wat mindere goden in de eerste divisie. Verder zit er nog steeds een wezenlijk verschil in kwaliteit tussen de BVÓ's en hoofdklasse amateurs.
0
geplaatst: 25 september 2006, 10:50 uur
Hey Ace,
Dirkie Kuijt olé, olé,
Dirkie Kuijt olé, olé!!!
Hoe was het bij Liverpool en hoe speelde Kuijt?
Dirkie Kuijt olé, olé,
Dirkie Kuijt olé, olé!!!

Hoe was het bij Liverpool en hoe speelde Kuijt?
0
Ace
geplaatst: 25 september 2006, 12:11 uur
Liverpool speelde net als dirkje niet bijzonder goed, maar won wel met 3-0. Het was uiteraard weer geweldig... Ben er nog lam van. Dit kost je een paar jaar van je leven, maar het is het waard 

0
geplaatst: 26 september 2006, 13:40 uur
Zo eindelijk is er een keer stevige kritiek geuit, van een niet geselecteerde speler, op vBasten. Het werd eens tijd, want de kritiek die vdSar had was nog iets te lichtjes. Nu vBommel nog.
0
geplaatst: 26 september 2006, 14:09 uur
En Ruud is echt geen zeurkous, dus heeft ie nog meer recht van spreken vind ik. De poll op vi.nl liegt er ook niet om. Maar liefst 85% (dacht ik) vind dat van Basten zich schuldig maakt aan vriendjespolitiek, waaronder ik.
0
geplaatst: 26 september 2006, 15:37 uur
MJ_DA_MAN schreef:
En Ruud is echt geen zeurkous, dus heeft ie nog meer recht van spreken vind ik. De poll op vi.nl liegt er ook niet om. Maar liefst 85% (dacht ik) vind dat van Basten zich schuldig maakt aan vriendjespolitiek, waaronder ik.
Hier nog één. Ruudje moet in de basis, net als v. Bommel. Ik begin een hekel te krijgen aan v. Basten. Ik gaf hem altijd het voordeel van de twijfel, maar dat is ook afgelopen.
0
geplaatst: 26 september 2006, 15:57 uur
Ik mocht Marco al niet en nu is dat nog minder en het gaat ook steeds minder worden.
Hij denkt teveel aan de toekomst. Het gaat erom wat je presteert in dát jaar of het aankomende toernooi, niet over 4 jaar (wat de doelstelling was in 2004). In 2008 had hij afscheid moeten nemen van de zogenaamde ''Jan Wouters'tjes'', niet 3 of 4 jaar voordat dat EK begint. Ik denk zelfs dat Jong Oranje op dit momemt qua voetballers zo ongeveer gelijk is aan het ''grote'' Oranje dat fysiek tekort kwam op het WK en dan is het natuurlijk logisch dat je Schaars en De Zeeuw selecteert en vechters als Davids en van Bommel weg bonjourt.
Hij denkt teveel aan de toekomst. Het gaat erom wat je presteert in dát jaar of het aankomende toernooi, niet over 4 jaar (wat de doelstelling was in 2004). In 2008 had hij afscheid moeten nemen van de zogenaamde ''Jan Wouters'tjes'', niet 3 of 4 jaar voordat dat EK begint. Ik denk zelfs dat Jong Oranje op dit momemt qua voetballers zo ongeveer gelijk is aan het ''grote'' Oranje dat fysiek tekort kwam op het WK en dan is het natuurlijk logisch dat je Schaars en De Zeeuw selecteert en vechters als Davids en van Bommel weg bonjourt.
0
geplaatst: 26 september 2006, 16:08 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Hij denkt teveel aan de toekomst.
Hij denkt teveel aan de toekomst.
Hij denkt idd alleen maar aan De Toekomst, ik hoop dat hij dan ook daar weer gauw aan de slag gaat.

0
geplaatst: 26 september 2006, 17:21 uur
De Champions League Toto is daar weer!
1 punt voor het goed voorspellen van de winnaar, 2 extra voor het goed voorspellen van de uitslag.
En als je doet nog niet gedaan had tijdens de eerste ronde: 10 bonuspunten voor als je de topscorer van de CL goed voorspelt en nog 's 15 voor het goed voorspellen van de uiteindelijke winnaar van de CL.
Voorspellen mag tot de wedstrijden beginnen (dinsdag of woensdag 20:45 uur).
De wedstrijden van dinsdag en woensdag:
Real Madrid - Dynamo Kiev
Steaua Boekarest - Olympique Lyon
Benfica - Manchester United
Celtic - FC Kopenhagen
Arsenal - FC Porto
CSKA Moskou - Hamburger SV
AEK Athene - Anderlecht
Lille - AC Milan
Levski Sofia - Chelsea
Werder Bremen - Barcelona
Spartak Moskou - Sporting Lissabon
Internazionale - Bayern Munchen
Liverpool - Galatasaray
Bordeaux - PSV
Valencia - AS Roma
Sjachtar Donetsk - Olympiakos Pyraeus
1 punt voor het goed voorspellen van de winnaar, 2 extra voor het goed voorspellen van de uitslag.
En als je doet nog niet gedaan had tijdens de eerste ronde: 10 bonuspunten voor als je de topscorer van de CL goed voorspelt en nog 's 15 voor het goed voorspellen van de uiteindelijke winnaar van de CL.
Voorspellen mag tot de wedstrijden beginnen (dinsdag of woensdag 20:45 uur).
De wedstrijden van dinsdag en woensdag:
Real Madrid - Dynamo Kiev
Steaua Boekarest - Olympique Lyon
Benfica - Manchester United
Celtic - FC Kopenhagen
Arsenal - FC Porto
CSKA Moskou - Hamburger SV
AEK Athene - Anderlecht
Lille - AC Milan
Levski Sofia - Chelsea
Werder Bremen - Barcelona
Spartak Moskou - Sporting Lissabon
Internazionale - Bayern Munchen
Liverpool - Galatasaray
Bordeaux - PSV
Valencia - AS Roma
Sjachtar Donetsk - Olympiakos Pyraeus
0
geplaatst: 26 september 2006, 17:23 uur
Real Madrid - Dynamo Kiev 2-0
Steaua Boekarest - Olympique Lyon 0-2
Benfica - Manchester United 0-1
Celtic - FC Kopenhagen 1-0
Arsenal - FC Porto 2-1
CSKA Moskou - Hamburger SV 0-0
AEK Athene - Anderlecht 0-0
Lille - AC Milan 0-3
Levski Sofia - Chelsea 0-2
Werder Bremen - Barcelona 1-2
Spartak Moskou - Sporting Lissabon 0-1
Internazionale - Bayern Munchen 2-1
Liverpool - Galatasaray 1-0
Bordeaux - PSV 1-0
Valencia - AS Roma 1-0
Sjachtar Donetsk - Olympiakos Pyraeus 0-2
Steaua Boekarest - Olympique Lyon 0-2
Benfica - Manchester United 0-1
Celtic - FC Kopenhagen 1-0
Arsenal - FC Porto 2-1
CSKA Moskou - Hamburger SV 0-0
AEK Athene - Anderlecht 0-0
Lille - AC Milan 0-3
Levski Sofia - Chelsea 0-2
Werder Bremen - Barcelona 1-2
Spartak Moskou - Sporting Lissabon 0-1
Internazionale - Bayern Munchen 2-1
Liverpool - Galatasaray 1-0
Bordeaux - PSV 1-0
Valencia - AS Roma 1-0
Sjachtar Donetsk - Olympiakos Pyraeus 0-2
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.