Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4
zoeken in:
0
geplaatst: 9 februari 2022, 17:53 uur
Over schandalen gesproken. De medailles voor het kunstschaatsen bij teams zijn nog niet uitgereikt vanwege een 'juridische complicatie'. Eén van de Russische schaatsers zou positief hebben gestest.
Ze zijn dus al als land uitgesloten, en zelf onder de vlag van het ROC is het geen zuivere koffie.
Als het klopt natuurlijk. Voor de Amerikanen zit e zo ook weinig glans aan hun overwinning.
Ze zijn dus al als land uitgesloten, en zelf onder de vlag van het ROC is het geen zuivere koffie.
Als het klopt natuurlijk. Voor de Amerikanen zit e zo ook weinig glans aan hun overwinning.
1
geplaatst: 10 februari 2022, 11:50 uur
Geeft wel mooi aan hoe amateuristisch de ISU is.
Van der Poel morgen in de 5e rit, na Bergsma.
Blijft apart, die loting, dat de favorieten nooit tegen elkaar rijden.
Van der Poel morgen in de 5e rit, na Bergsma.
Blijft apart, die loting, dat de favorieten nooit tegen elkaar rijden.
1
geplaatst: 10 februari 2022, 11:53 uur
Tja, we gaan het zien morgen. Nou ja, ik niet, want dan zit ik op een luchthaven in Den Helder te wachten tot ik de heli in mag...
Die De Blois doet een Sauerbreitje, lijkt het. Hij en zijn team waar hij mee traint (de Zwitsers) waren niet vooruit te branden. Na een vlotte start zag je hem op de rechte stukken gewoon een stuk trager gaan. Dat kan toch haast niet anders zijn dan een verkeerd gewaxt board? Hij was nota bene outsider voor een medaille.
Die De Blois doet een Sauerbreitje, lijkt het. Hij en zijn team waar hij mee traint (de Zwitsers) waren niet vooruit te branden. Na een vlotte start zag je hem op de rechte stukken gewoon een stuk trager gaan. Dat kan toch haast niet anders zijn dan een verkeerd gewaxt board? Hij was nota bene outsider voor een medaille.
1
geplaatst: 10 februari 2022, 13:33 uur
Degelijke race van Van 't Hof. Wist hem goed vlak te houden, maar Voronina stortte net niet helemaal in. Ze was zelf wel tevreden, leek het, breed lachend reed ze haar uitloopronde.
Niet slecht voor een olympisch debuut. Denk niet dat Achtereekte het zóveel beter had gedaan.
Niet slecht voor een olympisch debuut. Denk niet dat Achtereekte het zóveel beter had gedaan.
0
geplaatst: 10 februari 2022, 13:50 uur
Tja, op het OKT zat de drie dames achter Schouten erg dicht bij elkaar, had ook zomaar één van de andere dames kunnen zijn op de 3 of de 5k.
Overigens vond ik Sablikova verrassend goed op de 3k, die kan zomaar eens een medaille pakken.
Overigens vond ik Sablikova verrassend goed op de 3k, die kan zomaar eens een medaille pakken.
0
geplaatst: 10 februari 2022, 14:06 uur
Gaat nog spannend worden, voor goud moet Schouten heel dicht op het Nederlands Record gaan zitten. En dat is in Salt Lake gereden...
0
geplaatst: 10 februari 2022, 14:07 uur
Schouten kan inderdaad vol aan de bak met deze tijden, ben benieuwd.
1
geplaatst: 10 februari 2022, 14:15 uur
YES! OR en NR. Wat een race! En snelste ronde is de laatste ronde...
we kunnen haar beter SGOUDen noemen
we kunnen haar beter SGOUDen noemen
0
geplaatst: 10 februari 2022, 14:16 uur
Het vooraf verwachte trio.
En het verwachte goud.
Benieuwd of het kwartet gaat lukken.
En het verwachte goud.
Benieuwd of het kwartet gaat lukken.
1
geplaatst: 10 februari 2022, 14:16 uur
Zet Schouten in deze vorm op het ijs van Salt Lake en we hebben een nieuw wereldrecord 

0
geplaatst: 10 februari 2022, 14:20 uur
GrafGantz schreef:
Zet Schouten in deze vorm op het ijs van Salt Lake en we hebben een nieuw wereldrecord
Ja Irene gaat nog wel een keer onder de 6:35 rijden, minimaal
0
geplaatst: 10 februari 2022, 14:22 uur
Aan Schouten zal het niet gaan liggen op de team pursuit. (En aan Wüst ook niet).
Ik zag het eigenlijk vantevoren aan haar gezicht al. Zo ontspannen en vrolijk. Er zit echt een goede kop op. Zo'n enorme druk stond er op haar en ze rijdt hier rond alsof ze het voor de lol doet. Dát is misschien wel het knapste van alles.
Ik zag het eigenlijk vantevoren aan haar gezicht al. Zo ontspannen en vrolijk. Er zit echt een goede kop op. Zo'n enorme druk stond er op haar en ze rijdt hier rond alsof ze het voor de lol doet. Dát is misschien wel het knapste van alles.
0
geplaatst: 10 februari 2022, 14:29 uur
Klopt, het zal er aan liggen hoe goed of hoe slecht pruillipje de Jong gaat zijn.
0
geplaatst: 10 februari 2022, 14:29 uur
Van Gennip gaat eindelijk een opvolger krijgen die nog meer indruk maakt
3
geplaatst: 10 februari 2022, 14:30 uur
GrafGantz schreef:
Was dezelfde tijd geweest, ik begreep van een Zweed dat Team NL het zo regelt dat vanaf deze week het op elke baan precies de zelfde, voor Nederland ideale, omstandigheden zijn.
3
geplaatst: 10 februari 2022, 14:32 uur
Gretz schreef:
Meer medailles gaat halen bedoel je, Van Gennip maakte veel meer indruk
0
geplaatst: 10 februari 2022, 14:33 uur
vigil schreef:
Was dezelfde tijd geweest, ik begreep van een Zweed dat Team NL het zo regelt dat vanaf deze week het op elke baan precies de zelfde, voor Nederland ideale, omstandigheden zijn.
(quote)
Ja, nu alleen nog de luchtdruk weten te beïnvloeden.
4
geplaatst: 10 februari 2022, 14:36 uur
Mee eens, van Gennip die compleet onverwacht de onaantastbaar geachte Oost-Duitse hegemonie doorbrak, dat maakte echt wel veel meer indruk.
0
geplaatst: 10 februari 2022, 14:36 uur
vigil schreef:
(quote)
Ja die maffe Zweden denken zeker ook dat Nederland een artificiële lage luchtdruk kan creëren. Wat nou banen op zeeniveau

* denotes required fields.