menu

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4

zoeken in:
avatar van vigil
Als de wedstrijd 200 km had geduurt wel ja maar toen moesten we nog even. De laatste 30 km toen het er echt om ging reed hij iedereen op een hoop volgens mij

avatar van johan de witt
Mohoric misschien wel even sterk, maar zeker minder slim.

Sinds 1983 dat er in zowel Vlaanderen als Roubaix een Nederlandse winnaar is

avatar van herman
GrafGantz schreef:
De grandioze come-back van Clijsters zit er blijkbaar alweer op, ik wist niet eens dattie überhaupt al begonnen was. Vijf wedstrijden in 2 jaar tijd gespeeld, en allemaal verloren

De laatste comeback was ook wel erg ongelukkig getimet, vlak erna brak de coronapleuris uit.

avatar van GrafGantz
herman schreef:
(quote)

De laatste comeback was ook wel erg ongelukkig getimet, vlak erna brak de coronapleuris uit.


Goed punt, zonder Corona waren het waarschijnlijk 25 wedstrijden en 24 nederlagen

avatar van Fathead
Geweldig snooker gezien vanavond! Yan Bingtao gooit wereldkampioen Selby uit het WK. Mooiste partij van dit WK tot nu toe. Wat een spanning en wat is Yan rustig en onvrstoorbaar op zijn leeftijd. Yan mag nu de kwartfinale tegen Williams, de speler die over het geheel het indrukwekkendst is in Sheffield.

avatar van trebremmit
Mooie baan in Portugal, jammer dat er niet veel publiek zit. Sterke race van Quartararo en een leuke strijd tussen de broers Marquez.

Nu benieuwd wat Verstappen zo gaat doen.

avatar van trebremmit
Perfecte race van Verstappen! Rare blunder van Leclerc en een hele pijnlijke race voor Mercedes.
Genoten dus.

avatar van johan de witt
Prachtig nummertje van Remco!

avatar van johan de witt
Matje, fenomeen.

avatar van johan de witt
Mathieu, koning!
TD en Wilco ook erg sterk.

avatar van vigil
Arensman ook meer dan keurig!

Mooie Top 5 zo in het klassement

avatar van Rudi S
Pfff, wat een held

avatar van Minneapolis
Heerlijk sportweekend tot nu toe. Hopelijk straks nog een smakelijk toetje.

avatar van GrafGantz
Minneapolis schreef:
Heerlijk sportweekend tot nu toe. Hopelijk straks nog een smakelijk toetje.


Alcaraz heeft inderdaad gewonnen. Benieuwd hoe lang nog voordat hij de nummer 1 positie bereikt.

BrotherJohn
trebremmit schreef:
Perfecte race van Verstappen! Rare blunder van Leclerc en een hele pijnlijke race voor Mercedes.
Genoten dus.

Is de race al geweest dan? Chips, ik had gerekend op een uurtje of 21 NL tijd. Gelukkig geef je niet te veel spoilers weg. Toch meer zin om de MotoGP terug te kijken, daar hebben ze geen nepzwembaden nodig om het spectaculairder te maken.

Edit: excuses, je reactie bleek van 24 april! Dacht dat dit een wat actiever topic was.

avatar van trebremmit
Vreemd stratencircuit, lijkt meer op een parkeerterrein.

avatar van Minneapolis
trebremmit schreef:
Vreemd stratencircuit, lijkt meer op een parkeerterrein.


Wel een kitscherig parkeerterrein met die nep haven er langs. Had zo in Las Vegas gepast.

avatar van johan de witt
De Giro van Tom is alweer voorbij...

avatar van Poles Apart
johan de witt schreef:
De Giro van Tom is alweer voorbij...

Te smalle basis? Dumoulin kennende zal ie niet lang meer rondrijden in deze Giro. Benieuwd wat er met z'n contract gaat gebeuren.

Überhaupt geen goede dag voor de Jumbo-boys. Niemand mee in het groepje favorieten.

Op jacht naar dagsucces dan maar van nu af aan.

avatar van johan de witt
Ik denk dat-ie überhaupt niet lang meer zal rondrijden.
Jumbo is klaar idd.

Wilco en Arensman wel op de afspraak gelukkig.

avatar van vigil
Een mooie Nederlandse wielerdag in de Giro!

avatar van Poek
johan de witt schreef:
De Giro van Tom is alweer voorbij...


Jij hebt er verstand van

avatar van Poles Apart
De 38e tweede plaats alweer voor Mollema. Hopelijk kan ie ook nog een rit meepakken later in de Giro.

Bouwman vorig jaar al ijzersterk in de Giro met een 12e stek in het Eindklassement. Benieuwd of ie nu die bergtrui gaat verdedigen.

avatar van Poek
Het blijkt dat Dumoulin helemaal niet van plan was om in de ontsnapping te zitten. Hij reed achter een aanvaller aan om de vlucht van Bouwman te beschermen en toen ze een gat hadden ging ie maar meerijden. Maar zonder hem erbij had Bouwman vast niet gewonnen. Die sprintte nog voor 9 bergpunten (waar hij volgens sommige volgers beter zijn energie had kunnen sparen omdat hij de trui toch al had), dus het verdedigen van de bergtrui is vast zijn plan.

avatar van Teunnis
Poek schreef:
(quote)


Jij hebt er verstand van

Deze is nog mooier:
johan de witt schreef:
Jumbo is klaar idd.


avatar van johan de witt
Het lijkt me toch wel evident dat ik het over het AK had.

Dat ze voor dagsuccessen gaan en de bergtrui lijkt me een logisch gevolg van het klaar zijn juist.

avatar van Teunnis
Tsja, wat mij betreft is die dag juist de Giro gestart voor Jumbo. Anders hadden ze nog weken aan lopen klampen om plek 10-15 te behouden.

avatar van johan de witt
Ja, als je ervan uitging dat ze geen AK-ambities hadden wel.
Maar de ploegleiding dacht daar anders over en had toch wel AK-verwachtingen voor Tom, Tobias of Sam.
Als die dan alle drie ontbreken op de eerste serieuze afspraak is dat zeer teleurstellend en is de Giro op dat vlak klaar. Daar doet vandaag niks aan af, hoe mooi de prestatie van Bouwman ook is.

avatar van Edgar18
Denk je echt dat ze klassementambities hadden? Ik twijfel. Voor de buitenwereld doe je uiteraard alsof, maar in de ploeg hebben ze echt wel aangevoeld dat het hem niet ging worden deze Giro. In ieder geval niet voor Dumoulin. Als ze al serieuze klassementhoop hadden zal het met Foss geweest zijn. Als ze vertrouwen hadden gehad in het klassement van Dumoulin dan hadden ze niet een paar dagen voor de start Oomen nog even toegevoegd als derde kopman. Sowieso, drie kopmannen.... Die zie ik niet hoor bij Ineos, UAE of een andere topploeg. Nee, ik denk dat ze van tevoren best (ijdele) hoop hadden, maar diep van binnen echt wel beter wisten.

Dat na die eerste teleurstellende bergrit - want dat was het - ze vandaag zo mooi terugkomen vind ik knap. En daar heeft Dumoulin zeker zijn steentje aan bijgedragen.

avatar van Poles Apart
Wat een slagveld vandaag in de Giro Fraaie etappe, nu al alles uit elkaar door het beulswerk van Bora-Hansgrohe, en ze moeten nog ruim 60km.

Dumoulin naar huis (heeft langer rondgereden dan ik verwachtte) en helaas geen Arensman in het groepje favorieten. Kelderman die knechten moet. Benieuwd wie straks de roze trui om de schouders heeft.

Andermaal stukken spectaculairder dan de Tour.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:14 uur

geplaatst: vandaag om 12:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.