MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4

zoeken in:
harm1985 schreef:

Maar goed, wat een race. Zo moeten ze zijn.

Zou Ricciardo al spijt hebben van zijn vertrek bij Red Bull.

Niet alleen heeft McLaren een langzame auto, de Mercedes motor lijkt ook nog eens de zwakste van het veld. Kan toch geen toeval zijn dat McLaren, Aston en Williams achterin te vinden zijn.

Ricciardio ging naar Renault als eerste rijder met dito salarus. Zelfs nu bij McLaren verdient hij meer dan Norris. Dus het antwoord is: Nee, geen spijt.

Rudi S schreef:
Ha,ha, die slimme Girmay .

Bini Gaan we nog veel van genieten de komende jaren.

Hopelijk krijgen jongens als Henok Mulubrhan en Natnael Tesfatsion nu ook snel een kans bij grotere ploegen.

gigage schreef:
(quote)

Ricciardio ging naar Renault als eerste rijder met dito salarus. Zelfs nu bij McLaren verdient hij meer dan Norris. Dus het antwoord is: Nee, geen spijt.

Zal het Ricciardio te doen zijn om nog meer salaris of om in een winnende auto te zitten? Ik denk dat hij wel spijt heeft, de move naar McLaren was om competitiever te zijn, schat ik in.

Frenz schreef:
(quote)

Zal het Ricciardio te doen zijn om nog meer salaris of om in een winnende auto te zitten? Ik denk dat hij wel spijt heeft, de move naar McLaren was om competitiever te zijn, schat ik in.

Tja, toch nog een raceje gewonnen bij McLaren dus tov Renault ging het wel beter. Maar dit jaar is het nog niet veel inderdaad. Ik denk zelfs dat Red Bull hem anders zelf weggestuurd had na de vele mindere prestaties die hij geregeld op de baan legt.

Het lijkt erop dat de auto's met dikke bulky side pots wat makkelijker koersen maar dat kan toeval zijn. Ik heb er geen technische kaas van gegeten maar die ingedeukte mercedes ziet er niet uit in ieder geval.

Hamilton heeft het al lange tijd mentaal en emotioneel zwaar
De overwinning was nog groter dan ik dacht. Max heeft Lewis compleet gesloopt vorig jaar.
Wat een gehuil..

Ja, 7 titels, 50 miljoen per jaar, 4 huizen en een privé vliegtuig gaan je niet in de koude kleren zitten.

In ander nieuws: volgend jaar in november een race in Las Vegas, op de strip. Primetime aldaar dus 7 uur hier. Op een zaterdag.

Dat maakt niet per se gelukkig natuurlijk, ook wereldsterren kunnen het emotioneel erg zwaar hebben.

Arrie schreef:
Dat maakt niet per se gelukkig natuurlijk, ook wereldsterren kunnen het emotioneel erg zwaar hebben.

Klopt zie Lil' Kleine , maar op zich wel eens.

Arrie schreef:

Daar ging het mij niet om. Verliezen is ook een vrij groot onderdeel van sport.

Dat ben ik wel met je eens, het was dan ook een reactie op Harm, die impliceerde dat met een hoop geld en titels je het niet emotioneel zwaar kan hebben.

Fenomenaal slot in de Ronde

Dylan nog 2de!

Pogačar gegokt (misschien advies vragen aan Beugelsdijk) en verloren ( en heel boos).

Hij moet boos zijn op zichzelf want hij laat zich volledig insluiten

Beginnersfout van Pogi, Van der Poel wist dondersgoed dat ie hem (en alle anderen) er op kon leggen. Knap gestreden/gereden ook van "Bob" Dylan van Baarle.

Wat in luxe. Van der Poel wint niet alleen vaak maar wint ook altijd met verhalen. Pogacar gokte enorm en verloor. Zelden zo'n inschattingsfout van hem gezien. Maar tegelijk een Pogacar gezien die niets niet kan. Hoe hij over kasseien ging heb ik ronderenners zelden zien doen.

Pogi beste man in koers, maar VDP fenomeen.
Wat een klasbak.

Milan Vader

Nou, 2 uitvalbeurten in 3 races, 36 punten in het putje en 46 punten achter in het WK.

Er moet nog heel wat gebeuren wil Verstappen zijn titel kunnen verdedigen.

Ach zie het maar als een " eerbetoon aan papa Jos ( hoewel die ook nog weleens een 3e plaats haalde).
Het is nog vroeg en als de auto onder controle komt kan een inhaalrace ook weer snel gaan.

De grandioze come-back van Clijsters zit er blijkbaar alweer op, ik wist niet eens dattie überhaupt al begonnen was. Vijf wedstrijden in 2 jaar tijd gespeeld, en allemaal verloren

GrafGantz schreef:
De grandioze come-back van Clijsters zit er blijkbaar alweer op, ik wist niet eens dattie überhaupt al begonnen was. Vijf wedstrijden in 2 jaar tijd gespeeld, en allemaal verloren

Het is al weer een kwam-back.

Terechte winnaar (Borghini), maar wat een slappe hap die achtervolgers bij de vrouwen Parijs Roubaix.

Wat een wielervoorjaar
(afbeelding)
(afbeelding)
Epische zege voor Van Baarle in het mooiste monument

Dylan van Baarle, prachtige zege!

Schitterende zege, veruit de sterkste!

vigil schreef:
Schitterende zege, veruit de sterkste!

Eens

Volgens mij was dat Mohoric, maar goed, Dylan heeft zeker de hoofdprijs verdiend (eindelijk).

Gast
geplaatst: vandaag om 12:13 uur

geplaatst: vandaag om 12:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.