menu

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4

zoeken in:
avatar van Gretz
Inderdaad volkomen logisch dat de ASO nu nog geen definitieve keuze maakt voor wel/niet doorgaan van de Ronde van Frankrijk. Juli is nog relatief ver weg (en Parijs ook ). Ik vind het aannemelijk dat er tegen die tijd ook weer gevoetbald wordt, evt. in stadions zonder publiek. Het is in ieder geval vrij ondenkbaar dat we de rest van het jaar van sportevenementen verstoken zullen blijven. Dat wil niemand

Wanneer de pandemie eenmaal redelijk onder controle is kan de status quo met succesvolle lichte maatregelen (zoals Aziatische landen ze ook toepasten) worden aangehouden. Dan zijn er vermoed ik echt wel weer bepaalde evenementen mogelijk, zij het met voorzorgsmaatregelen. Maar we hebben uiteraard de beslissingen van de autoriteiten en organisaties te respecteren.

avatar van herman
Ik vrees dat dat helemaal niet ondenkbaar is. Grote evenementen waren als eerste verboden en zullen als laatste ook weer mogen. Sport zonder publiek is wellicht een ander verhaal. Maar er is wellicht nog wel een tussenweg tussen volle en lege stadions.

avatar van Venceremos
Tot in oktober zonder publiek is geen ondenkbare gedachte.

avatar van Poek
EK Voetbal zou van 12/6 - 12/7 zijn, is al verplaatst


Irrelevant. Over klessebessen gesproken...

avatar van Poek
(quote)


Lees jij je eigen uitspraken wel 'ns na vóór je ze post? Logistiek, yield management, any clue, reserveringen/annuleringskosten (met tijdsclausules erin)?


Ik neem aan dat de eerste vraag aan jezelf gericht is en daar ben ik ook wel benieuwd naar. Er zit namelijk geen samenhang in wat je schrijft.


avatar van stoepkrijt
Een sportfanaat kan best zonder Teletekst. Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer ik er voor het laatst op heb gekeken. Maar gefeliciteerd, hoor!

avatar van Gretz
stoepkrijt schreef:
Een sportfanaat kan best zonder Teletekst. Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer ik er voor het laatst op heb gekeken. Maar gefeliciteerd, hoor!

Ik kan je de app van harte aanraden. Ik kijk ook nooit meer via de tv sinds er een goede mobiele app is

avatar van 123poetertjes
Greg is een beest, deze zege gaat de boeken in

avatar van Poek
Z'n dochter is ook fier!


avatar van Venceremos
Luchtfietserij.

avatar van johan de witt
Zonder publiek dan. Zal zeer apart zijn.

avatar van Venceremos
Voor een kale wielerronde is algauw 1.000 man aan personeel in touw die ook nog eens continu in beweging zullen zijn. Lijkt me echt volstrekt onhaalbare waanzin.


avatar van Poek
Als ze hiermee geen sportvrouw van het jaar wordt weet ik het ook niet meer.

avatar van Rudi S
Haha, Playstation kampioen.

avatar van johan de witt
Nieuwe kalender:

Augustus
01/08 Strade Bianche
05/08-09/08 Ronde van Polen
08/08 Milaan-Sanremo
12/08-16/08 Dauphiné
16/08 Ride Londen
25/08 Bretagne Classic
29/08-20/09 Tour de France

September
07-14/09 Tirreno-Adriatico
11/09 GP Québec
13/09 GP Montréal
20-27/09 WK wielrennen in Aigle/Martigny (Zwi)
29/09-03/10 BinckBank Tour
30/09 Waalse Pijl

Oktober
03/10-25/10 Giro
04/10 Luik-Bastenaken-Luik
10/10 Amstel Gold Race
11/10 Gent-Wevelgem
14/10 Dwars Door Vlaanderen
15/10-20/10 Ronde van Guangxi
18/10 Ronde van Vlaanderen
21/10 Driedaagse Brugge-De Panne
25/10 Parijs-Roubaix
31/10 Ronde van Lombardije
20/10-08/11 Vuelta

Hopelijk lukt het.
Op papier heel mooie maanden

Dan zou je op 1 Parijs-Roubaix, de slotdag van de Giro én de Vuelta hebben. Je vraagt je af of die Vuelta dan niet 2 weken later van start had kunnen gaan, in november is het in de grootste delen van Spanje nog prima fietsweer... Ben sowieso benieuwd of dit gaat lukken, überhaupt fietsen en dan ook nog een heel seizoen in 3 maanden...

avatar van Venceremos
De wishful thinking wisselbeker kan alvast worden uitgereikt.
Maar ook ik hoop op oa een natte Hel in de Herfst.

avatar van cosmic kid
cosmic kid (moderator)
Voetbal berichten verwijderd. Verdere toelichting overbodig

avatar van trebremmit
Verstappen start op plek 2, Hamilton naar 5.

Mooi dat de F1 weer begint.

avatar van Poeha
E-i-n-d-e-l-i-j-k

avatar van Poeha
En nu al klaar voor Verstappen...pfffff

avatar van trebremmit
Ja dan is er gelijk een stuk minder aan.


avatar van JoaMuse
Inderdaad triest. Ik ken van Ruijven niet, maar in de Belgische pers is het ook nieuws. Als sportliefhebber en generatiegenoot van haar raakt het me wel.

avatar van El Ninjo
Jeetje, wat een heftig en triest nieuws zeg. Ben er even stil van.

R.I.P. Lara

avatar van Gretz
R.I.P. Lara van Ruijven

Arbeidsdeskundige
R.I.P. Lara van Ruijven

Gast
geplaatst: vandaag om 13:26 uur

geplaatst: vandaag om 13:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.