MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4

zoeken in:
Wat een tijd joh, niet normaal inderdaad. Ben benieuwd wat de favorieten hier tegenover gaan zetten.

Gepiekt op het OKT. Goed bezig KNSB.

Alle Nederlanders elkaar lekker het hele seizoen kapot moeten concurreren om hier vervolgens niet goed genoeg te zijn.

Marijke zakt door het ijs (pun intended), erg jammer.

Joy dan! Medaille zou al mooi zijn.

Lukas schreef:
(quote)

- Het Duitse schaatsen zit weer in de lift
- Noorse hupje in de bocht

Deze zijn alvast geweest sinds ik dit postte.

Nou ja, als een Nederlandse niet kan winnen, dan Lollo maar. Past helemaal bij de spelen.

Goed voor het Italiaanse, Noorse en Canadese schaatsen.

Niet eens een medaille joh. Man man man.

Nou goed, niet de eerste keer dat we een valse start hebben op de Spelen, maar veel meer kansen hebben we niet. Kok en Leerdam en verder niet veel.

Het levert wel heel mooie beelden op. Misgunnen kun je het Lollobrigida in ieder geval niet gezien haar historie en traject. Wel een aderlating voor de Nederlanders. Moge na de Olympische Spelen de discussie omtrent de wenselijkheid van een OKT spoedig oplaaien...

Gevalletje Italiaans patriottisme. Mooi om te zien.
Mooiste volkslied by far. Mooi om te horen.

Benieuwd of Ghiotto ook zo kan pieken op de Olympische Spelen.

Outlaw104 schreef:
Gevalletje Italiaans patriottisme. Mooi om te zien.
Mooiste volkslied by far. Mooi om te horen.

Hoe terecht het ook is dat we het niet gaan horen, het mooiste volkslied blijft toch het Russische.

Tijd voor een Volkslied-KO?

harm1985 schreef:

Ja, laten we die discussie nog eens gaan voeren. Dat is al 25 jaar een bestaand iets. Het bekt wel lekker weg want ik zie het hier om de haverklap als mening er in gegooid worden.

Wellicht moeten schaatsers iets vinden om hier goed mee om te gaan?

harm1985 schreef:

Ik zou niet weten hoe je het anders kan doen, behoudens wellicht 1 vaste aanwijsplek per afstand zodat je gevallen als Beune (1500m) voorkomt die een jaar lang alles wint en op het OKT nipt 4e wordt met bijna val.
Je kan maar moeilijk gewoon 3 schaatsers blind aanwijzen.

Teunnis schreef:
Dat is wel een hele hete take.
Ik sta er nog steeds achter. Na vandaag zelfs nog een beetje meer...

Het is na één dag nog (veel) te vroeg om conclusies te trekken, maar ik ben bang dat mijn post van 31 december j.l. een hoop waarheden blijkt te bevatten. Ik zie het somber in qua Nederlandse medailles op deze spelen.

El Ninjo schreef:
(quote)

Ik zou niet weten hoe je het anders kan doen, behoudens wellicht 1 vaste aanwijsplek per afstand zodat je gevallen als Beune (1500m) voorkomt die een jaar lang alles wint en op het OKT nipt 4e wordt met bijna val.
Je kan maar moeilijk gewoon 3 schaatsers blind aanwijzen.

Twee aanwijsplekken op basis van WB stand in combinatie met beste seizoenstijd.

Dan voor resterende plek OKT.

Maar als je kijkt naar het OKT dan was dat achteraf, op één a twee gevallen na, een overbodige exercitie, want de top 3 was dezelfde als bij de WB.

En het is maar de vraag wat de vorm van de dag voor de uitzondering gaat opleveren, lees van der Bunt.

Dan verplicht je iedereen om volle vak strijd te leveren op de WB, wat juist de kans vermindert dat je naar de OS kan pieken.

Interessante loting morgen. Loubineau in de laatste rit tegen de kansloze Bloemen.
Jilek-Eitrem zal normaal gesproken de winnaar opleveren, maar Ghiotto-Dawson de rit daarvoor kan de boel aardig onder druk zetten.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:00 uur

geplaatst: vandaag om 19:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.