MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4

zoeken in:
Uiteindelijk overheerst toch wel dit gevoel
(afbeelding)

Heerlijke spektakelsport, en eerlijk is eerlijk, het zat TeamNL eerder in het toernooi behoorlijk mee

PreciesGretz!

Shorttrack is iig zeker boeiender dan kijken naar het groeien van gras

Hoewel, 10 km shorttrack lijkt me ook iets minder spektakel opleveren

Frenz schreef:
Hij hield duidelijk in, maar juist op kop zou hij tactisch kunnen racen en z'n broer meer kans geven

Gelukt, al vond ik de actie van Boer ook wat lomp, snap dat hij ook voor eigen kansen gaat, maar kost Nederland misschien wel goud.

Frenz schreef:
Shorttrack is iig zeker boeiender dan kijken naar het groeien van gras

Hoewel, 10 km shorttrack lijkt me ook iets minder spektakel opleveren

Zondag nog de massastart.

Da's die race met die 40-jarige toch?

2x Van 't Wout en 1 Dubois die iedereen het bos in heeft gestuurd https://www.forumsmileys.nl/smileys/fok/schater.gif
– Thomas, 2026

Frenz schreef:

Respect voor Teun Boer. Moest het opnemen tegen Canadezen én 2 broers startend aan de buitenkant en vliegt er letterlijk uit.

Frenz schreef:

En die 19 jarige. Of doet Jilek niet mee?

Mja, toch wel een tikkeltje sektarisch, die shorttrack ploeg

Mooie sportman, die Danjinou

Ja, mooi hoe hij direct zijn verontschuldigingen aanbod. Scheelt hem weer een paar doodsbedreigingen.

Nou ja, het is shorttrack, geen F1 of voetbal.

Dat gatekeeping ten opzichte van Schulting komt me ook wel de neus uit. Alsof ze een indringer is die er niks te zoeken heeft. Wel meervoudig wereld, Europees en Olympisch kampioen die er vanwege een blessure zo lang niet bij of geweest, niet omdat ze geen zin meer had ik shorttrack.

Zou Nuis morgen nog mondjes gaan snoeren?

https://i.imgur.com/msg9vHo.gif

harm1985 schreef:
(quote)

En die 19 jarige. Of doet Jilek niet mee?

(afbeelding)

Gretz schreef:
Zou Njuis morgen nog mondjes gaan snoeren?

(afbeelding)

Ik hoop het. Hij heeft net als Jutta wat onsympathieks, maar levert wel. Dat gezeur over Tim Prins en Marcel Bosker wordt ook wel wat flauw.

Op de 1000 was hij 6e. Zoveel beter had Prins het daar niet gedaan.

harm1985 schreef:
Dat gatekeeping ten opzichte van Schulting komt me ook wel de neus uit. Alsof ze een indringer is die er niks te zoeken heeft. Wel meervoudig wereld, Europees en Olympisch kampioen die er vanwege een blessure zo lang niet bij of geweest, niet omdat ze geen zin meer had ik shorttrack.

Ze koos toch gewoon voor de langebaan?

harm1985 schreef:
(quote)

Ik hoop het. Hij heeft net als Jutta wat onsympathieks, maar levert wel. Dat gezeur over Tim Prins en Marcel Bosker wordt ook wel wat flauw.

Op de 1000 was hij 6e. Zoveel beter had Prins het daar niet gedaan.

Sterker nog, Prins heeft het zelden tot nooit beter gedaan.
Nuis hoort daar gewoon te staan en zal ongetwijfeld goed afsluiten. Of het voldoende is voor het podium betwijfel ik, maar hij zal zeker in de buurt komen.

johan de witt schreef:
(quote)

Ze koos toch gewoon voor de langebaan?

Noodgedwongen vanwege haar enkel toch.

Dat ze op de Olympische Spelen ook mag shorttracken het ze zelf verdiend. Maar er wordt gedaan alsof ze iemands plek heeft ingepikt.

Dat ze op de achtervolging niet mag meedoen is logisch, het huidige team is zo op elkaar ingespeeld dat dat geen zin heeft.

Skimo is wel geinig

johan de witt schreef:
Skimo is wel geinig

Ik vind het tegenvallen. Ligt echt te veel focus op het los en vastmaken van de ski's. En als je eenmaal bij de afdaling bent, kun je eigenlijk niet meer inhalen.

Is het nog niet veel, of is het ijs traag?

Het eerste. Alle toppers zitten na de dweil. Henri zit niet op te letten, gaat de hele spelen al zo. Al denk ik dat Stolz de enige in de 1:52 gaat zijn.

Joep Wennemars: ik vind echt alles vervelend aan die schaatser.

"Joep Wennemars, ga je het onomogelijke presteren?!?"

Dat is alvast een Olympisch Record. Benieuwd wat dit waard is

"De lat, de lat ligt ver-schrik-ke-lijk hoog voor al die andere schaatsers die nog moeten komen."
– Martin, 2026

Fathead schreef:
Joep Wennemars: ik vind echt alles vervelend aan die schaatser.

Behalve zijn tijd toch

niet genoeg denk ik

Gast
geplaatst: vandaag om 03:33 uur

geplaatst: vandaag om 03:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.